Στην ουσία οι τίτλοι τέλους έπεσαν , όταν πέθανε ο ιδιοκτήτης του που ήταν ένθερμος οπαδός της αεροπορίας (Τάσος Αλεξίου). Το αεροδρόμιο το είχε φτιάξει για τα αεροπλάνα του. Οι όποιες συζητήσεις έγιναν από τότε, ήταν για την πιο κερδοφόρα εκμετάλλευση του οικοπέδου. Ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενο.
8/5/1975, SX-BDE, Piper PA-23-250 (Aztec), OLAV, επιβατική πτήση, κατά την προσγείωση με 5 επιβαίνοντες.
Βέβαια και ο ίδιος ο Αλεξίου είχε πάθει κάποια ατυχήματα όπως στις 21/7/1963 με ένα Mooney 20C (N6765U) που κατέληξε στη θάλασσα.
Το BDE είχε το νηολόγιο γραμμένο στην ουρά όταν βάφτηκε με τα τελευταία χρώματα (αυτά της φωτογραφίας) ενώ στο BDL ήταν γραμμένο στην άτρακτο. Δεν έχω δει φωτο του BDE με το νηολόγιο στην άτρακτο. Το αεροσκάφος της φωτογραφίας έχει το νηολόγιο στην άτρακτο και όχι στην ουρά. Το πιθανότερο είναι και τα δύο Aztec να είχαν ατύχημα στο Πόρτο Χέλι, αφού αναφέρει το άρθρο ότι υπήρξαν δύο ατυχήματα με αεροσκάφη της ΟΑ, και στην άνωθεν φωτογραφία να βλέπουμε το BDL που έγινε άλλη χρονική στιγμή
Ευχαριστώ AGV. Για την ιστορία να πούμε ότι το BDL επισκευάστηκε και πετάει ως και σήμερα (με την Global στα Μέγαρα) ενώ το BDE δηλώθηκε προς απόσυρση από την ΟΑ λίγο καιρό μετά το ατύχημα στο Πόρτο Χέλι, πιθανότατα λόγω των εκτεταμένων ζημιών κατά την προσγείωσή του εκεί.