LGBL/VOL Nea Aghialos (Volos)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Condor στο VOL!

Η γερμανική αεροπορική εταιρεία Condor προχώρησε στην προσθήκη μίας νέας πτήσης από το Μόναχο προς το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου!! κάθε Κυριακή από Μάιο Munich » Volos 12:35 PM - 3:50 PM, nonstop ------Volos » Munich 4:50 PM - 6:20 PM, nonstop :banana:
 
Εκτός των 3 πτήσεων (το καλοκαίρι) που γνωρίζω, εκτελούνται άλλες πτήσεις σε αυτό το αεροδρόμιο;

VOL-AMS HV563 (Via Kefalonia) κάθε Παρασκευή
VOL-MUC DE1786 κάθε Κυριακή
VOL-VIE HG3934 κάθε Τρίτη
 
dvixos":ihrro29j said:
θα ήταν εμπειρία εαν πουλούσε το Βόλος Κεφαλονιά πάντως... :lol:

Θεωρητικά θα μπορούσε... είναι κοινοτική εταιρεία και το δρομολόγιο είναι εξ ολοκλήρου εντός Ε.Ε.

Το μειονέκτημα είναι ότι η πτήση είναι τριγωνική (Amsterdam - Βόλος - Κεφαλονιά - Amsterdam). Οπότε υπάρχει θέμα με την επιστροφή από την Κεφαλονιά στον Βόλο...
 
Θετικά νέα καθώς φαίνεται ότι η EasyJet θα αρχίσει πτήσεις προς Νέα Αγχίαλο.

Από ότι καταλαβαίνω οι πρώτοι προορισμοί θα είναι Λονδίνο - Μάντσεστερ αν και μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε επιβεβαίωση.
 
Μακάρι γιατί πήγαινε προς ερήμωση το αεροδρόμιο αυτό.
 
Βλεπω στο FB συνεχιζουν τα παιδια να το παλευουν ομως εξακολουθω να πιστευω πως το αεροδρομιο δεν θα εχει ποτε σοβαρη κινηση. Δεν εξυπηρετει σοβαρα ολη τη Θεσσαλια οπως θελουν να παρουσιαζουν οι Βολιωτες. Τα μετεωρα ειναι 150χλμ μακρια. Δηλαδη οκ αν το παρουμε ετσι και η Θεσσαλονικη τα εξυπηρετει που αντι για 2 ωρες ειναι 3.

Αεροδρομιο που θα επηρετουσε σχεδον ολη την περιοχη θα επρεπε να ειναι στη Λαρισα και οχι στον Αλμυρο. Καλυτερο σημειο, πιο κομβικο. Και το Πηλιο (που διαφημιζουν οι Βολιωτες οτι εξυπηρετειται απο το αεροδρομιο τους) απο τη Λαρισα ειναι 95χλμ, απο την Αγχιαλο 78. Σιγα τη διαφορα.
 
To θεμα ειναι οτι το αεροδρομιο ειναι εκει και εχουν γινει σημαντικες επενδυσεις ηδη (terminal + δαπεδο).
 
skg2012":rtuq17dg said:
To θεμα ειναι οτι το αεροδρομιο ειναι εκει και εχουν γινει σημαντικες επενδυσεις ηδη (terminal + δαπεδο).

Τι προβλεψεις κινησης ειχαν κανει οταν αποφασισαν τις επενδυσεις; Ή ηταν ετσι χυμα; :?:
 
Πρέπει να έγινε χειρότερο cost benefit analysis ακομα και απο το μετρό της Θεσσαλονίκης για αυτό το έργο...
Εκτός και αν βασίστηκαν στις εξαγγελίες του Ραλλάκη (που να ναι αυτή η ψυχή) για δημιουργία χαμπ της Hellas Airlines και αεροπορικής μεταφοράς αγροτικών προϊόντων σε όλη την Ευρώπη! :twisted:
 
Top