LGAT memories

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ναι, το 1995 ήταν αλλά δεν είχα σημειώσει μήνα
 
Κατάλαβα λάθος ότι δε θυμόσουνα το έτος. Για μήνα δύσκολο, αλλά θα το ψάξω.
 
Πάντως και το πολύ ψαγμένο (και ότι πιο ultimate στα Σοβιετικά αεροσκάφη) AirHistory.net - Soviet Transports Data Files που έχω συνεργασία, αναφέρει την πληροφορία για τα stickers από τις φωτογραφίες μου και μόνο. Δεν έχει εντοπίσει κάτι άλλο πέραν αυτού.
 
Μάλιστα... παρόλα αυτά, θα ρωτήσω σε κάτι αεροπορικά φόρουμ που ασχολούνται και με Σοβιετικά αεροπλάνα.
Post automatically merged:

Λοιπόν, δεν ξέρω εάν σε βοηθάει λίγο, αλλά στις 18 Αυγούστου 1995 το SP-LWA δεν είχε πλέον το sticker "Caritas Polska".
 
Last edited:
Όλα βοηθούν. Πάμε με την εις άτοπο απαγωγή ;)
Και τον Ιούλιο δεν το είχαν. Άρα δεν το είχαν πλέον ή μπορεί να το απέκτησαν και μετά τον Αύγουστο;;;;
 
Όλα είναι πιθανά :mrgreen:
Προσωπικά πιστεύω πως το απέκτησαν προσωρινά μετά το RIAT 1995 για κάποια αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στην Αφρική, ίσως στην Αιθιοπία.
 
4ο set:
:arrow: Boeing 707 της Ιρανικής Πολεμικής Αεροπορίας χωρίς κανένα αναγνωριστικό πάνω του, που ως τώρα δεν έχω βρει πουθενά (με αυτό το λογότυπο) και δεν έχει καταφέρει κανείς να αναγνωρίσει. Οι δύο πιθανές εκδοχές του serial είναι από τους screeners του airliners.gr (με κάθε επιφύλαξη).
:arrow: B727-200 TWA όταν έκανε τα ενδοευρωπαϊκά connections.
:arrow: H πρώτη εμφάνιση Α340 στην Αθήνα ήταν στις 26/11/1992, τo -200 της LH με Γαλλικό νηολόγιο που είχε έρθει για demonstration
:arrow: DC-10 και MD-80 της Scanair στο apron του Ανατολικού μαζί, τραβηγμένα από τη τζαμαρία των αφίξεων.

 
Η φωτο με το Ν54338 μου θύμισε το ατυχές περιστατικό με το Β727-200 TWA N54340:
 

Attachments

  • N54340_Sh0037.JPG
    N54340_Sh0037.JPG
    1,9 MB · Προβολές: 18
:arrow: Boeing 707 της Ιρανικής Πολεμικής Αεροπορίας χωρίς κανένα αναγνωριστικό πάνω του, που ως τώρα δεν έχω βρει πουθενά (με αυτό το λογότυπο) και δεν έχει καταφέρει κανείς να αναγνωρίσει. Οι δύο πιθανές εκδοχές του serial είναι από τους screeners του airliners.gr (με κάθε επιφύλαξη).

Τελικά επιβεβαιώθηκε το νηολόγιο του 707. Είναι το 5-8311 που είχε και δύο συμβάντα στην "καριέρα" του. Μάλιστα το ένα ήταν αεροπειρατεία από μία εκ των... αεροσυνοδών του που ήθελε να αυτομολήσει στην Ευρώπη αλλά τελικά δεν τα κατάφερε.
On 19/9/1995 Shortly before landing on Kish Island, a flight attendant brandished a gun and hijacked the plane. The hijacker demanded to fly to Europe. But the plane, which was short on fuel, arrived in Israel after both Jordan and Saudi Arabia refused its request to land. There the hijacker surrendered.
On 20/4/2005 After touchdown on runway 29L problems with the undercarriage (failure of a landing gear or tyre burst) caused the Boeing 707 to slide off the runway into the Kan River. Three passengers were killed after they fell in the river during the evacuation.
 
Top