LGAT Athens Hellinikon (closed)

Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Ε καλά μην είμαστε κ εμείς περίεργοι όμως ρε παιδιά. Κι εγώ θα ψόφαγα να μένω δίπλα σε αεροδρόμιο και να χαζεύω τις πτήσεις, να βλέπω προσ/απογειώσεις, να ακούω τα αεροπλάνα. Πραγματικά θα μου άρεσε απίστευτα! Αλλά όχι και να βγάζουμε τρελό όποιον ενοχλείται από έναν δυνατό θόρυβο που επαναλαμβάνεται αρκετές φορές κάθε μέρα (και νύχτα).

Πέραν αυτού πάντως, θεωρείτε ότι η καλύτερη χρήση για το Ελληνικό πλέον είναι να παραμείνει αεροδρόμιο για "μικρά ελικοφόρα"; Δεν είμαι αυτής άποψης. Και πιστεύω πως ΔΕΝ βρίσκομαι σε λάθος forum. Απλώς δε νομίζω πως η καλύτερη λύση είναι αυτή. Ένα μεγάλο πάρκο με εγκαταστάσεις γενικής χρήσης που να τραβήξει οικογένειες τα σαββατοκύριακα είναι κατά τη γνώμη μου πολύ πιο απαραίτητο για την Αθήνα και τους κατοίκους της. Ελπίζω να μη με μισήσετε πολύ. :D
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Ανοίγω ξανά το θέμα,οχι γιατί έχω να πω κάτι καινούριο...Περισσότερο είναι κάτι που μου περνάει απ΄το μυαλό,κάθε φορά που στο Flight Simulator κατεβαίνω με κάποιο cessna στο Eλληνικό...Μακάρι να άνοιγε ξανά,ως αεροδρόμιο γενικής αεροπορίας και να στεγαζόταν κάποια αερολέσχη εκεί...Αν γινόταν κάτι τέτοιο,αύριο κιόλας θα ξεκινούσα οικονομίες για να αρχίσω μαθήματα εκεί!!
Βέβαια η αλήθεια είναι οτι υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος...Ένα μεγάλο πάρκο σε εκείνο το χώρο θα είναι πολύ πιο χρήσιμο (να πάρει και καμία ανάσα ο Αθηναίος ρε παιδί μου)...Αυτό που είδα στο Λονδίνο πριν κάμποσο καιρό (στο Green Park αναφέρομαι) και που λογικά υπάρχει κάτι ανάλογο σε πολλές άλλες πόλεις στην Ευρώπη,με κάνει να λέω "γιατί όχι και ΄μεις"...Γιατί κάποιοι άνθρωποι να ζούν σε μία τσιμεντοζούγκλα,να την έχουν συνηθήσει και να μην κάνουν έστω κάτι μικρό για να την αλλάξουν;;...Ωραίο δε θα ήταν να μπορεί κάποιος να πάρει την οικογένεια του και να πάει μία Κυριακή σε ένα ανάλογο πάρκο;; Να μπορούν οι πιτσιρικάδες να παίξουν μια μπάλλα σαν άνθρωποι!! Να μην αρχίσω να λέω τα θετικά για το περιβάλλον γιατί θα τελειώσω αύριο...


Υ.Γ.1 Ξέρω οτι η δεύτερη παράγραφος έπρεπε να πάει στο thread με τα ανέκδοτα!! Σίγουρα γελάσατε....Εεε τον σατανά! Πού το σκέφτηκα;;...Πάρκο λέει στην Αθήνα.... 8)
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Όπου, λέει, λαλούν πολλοί κοκόροι, αργεί να ξημερώσει (ή εναλλακτικά, η σοφή κουβέντα του Harold Francis Callahan). Δεν λέω, καλή η διαβούλευσις, καλή και η άποψις διαφόρων σχετικών (και "σχετικών") αλλά μπήκαμε στη 2η δεκαετία εγκατάλειψης του LGΑΤ. Όπως και να το κάνουμε, συγκρίσεις ανάποφευκτα θα γίνονται, με το Τempelhof πιό πρόσφατο, που σε σύντομο διάστημα όχι μόνο αποφασίστηκε τι θα απογίνει αλλά βγήκαν και κόστη, ημερομηνίες κτλκτλκτλ

Μετά λοιπόν το πρόσφατο δημοσίευμα που είχε linkάρει το μέλος Savvas και αφορούσε την πρόταση αξιοποίησης του Ελληνικού ως αστικό α/μιο με ταύτοχρονη εγκατάλειψη του σχεδίου "Μητροπολιτικό Πάρκο" λόγω κόστους, σήμερα εμφανιστηκε άλλη μία πρόταση, του ΕΜΠ αυτή τη φορά, που προτείνει μοντέλο Tempelhof για το legendary Hellinikon...
:arrow: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=336820&dt=11/06/2010

ΥΓ
Γενικά. τους Γερμανούς τους ρώτησαν? :roll:

ΥΓ2
Για να τρέξουν και λίγο την υπόθεση, ας το βαφτίσουν "Siemens Metropolitan AeroPark", να εξασφαλιστεί τουλάχιστον η χρηματόδοτηση του έργου :mrgreen:
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

ΣτΕ: Tο αεροδρόμιο του Ελληνικού δεν έχει καταργηθεί

Ως παράνομη να ακυρωθεί η υπουργική απόφαση 6385/1558/19.2.2008 για την κατάργηση του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού, αποφάσισε το Δ’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (1938/2010).

Ειδικότερα, κρίθηκε ότι ούτε βάσει διατάξεως νόμου ούτε βάσει της συμβάσεως του Ιουλίου 1995 για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στα Σπάτα Αττικής έχει επέλθει κατάργηση του αερολιμένα του Ελληνικού ως αεροπορικής εγκαταστάσεως. Παρ’ όλα αυτά, ο αρμόδιος υπουργός διατηρεί τη δυνατότητα να αποφασίσει την κατάργηση του αερολιμένα του Ελληνικού αν κρίνει ότι αυτό επιβάλλεται, ασκώντας συννόμως την αρμοδιότητά του.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση του ΣτΕ, η σύμβαση της 31.7.1995, που κυρώθηκε με το νόμο 2338/1995, δεν επέβαλε ως υποχρέωση του ελληνικού Δημοσίου την κατάργηση του Κρατικού Αερολιμένα Αθηνών ως αεροπορικής εγκαταστάσεως. Τούτο προκύπτει τόσο από το γράμμα του άρθρου 9 της εν λόγω συμβάσεως όσο και από το σκοπό του.

Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει μέλη της Αερολέσχης Αθηνών και δικαιώθηκαν. Κατά συνέπεια, ο παλαιός αερολιμένας του Ελληνικού μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτές και χειριστές μικρών ή εμπορικών αεροσκαφών.

http://www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Μακάρι!!!!!!!!!!!!!!Να δώ ξανά αεροπλάνο να απογειώνεται από το Ελληνικό και τι στον κόσμο :mrgreen: :great:
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Δέκα φορές μακάρι !!!!!!! Και να έφευγαν αυτά τα άσχετα "κτίρια", που φύτρωσαν στην ράμπα και του Δυτκού αλλά και του Ανατολικού !
Και για να πάμε ακόμα πιό πέρα, να έπαυε η ισχύς της συμβάσεως που λέγεται ότι υπάρχει για την «περάτωση του βίου του LGAV», όπως δήλωναν οι ιθύνοντες 10 χρονια πριν. Πόσο θα το ήθελαν αυτό οι low cost airlines......

Τέλος, ειλικρινά , δέν μπορώ να καταλάβω τί είδους αγάπη για το αεροπλάνο έχουν μερικοί... Δηλαδή από «μακρυά και αγαπημένοι»...
Αναφέρομαι σε δύο από τους προλαλήσαντες.
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Πολλές φορές στη ζωή... το θέλω και το επιθυμώ είναι κάπως διαφορετικά πράγματα από το μπορώ. Και εγώ στους "ρομαντικούς" ανήκω. Το Ελληνικό όμως, δυστυχώς έσβησε... Η οποιαδήποτε "ενεργοποίησή του" θα σήμαινε έξοδα. Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα... Οι εγκαταστάσεις είναι διαλυμένες. Πρέπει να το γκρεμίσεις και να το ξαναχτίσεις. Ο διάδρομος υπάρχει, αλλά αυτό δεν αρκεί. Πλάκα θα είχε να μπορούσε να γίνει μία μέτρηση τριβής για να βλέπαμε ότι η Κατεχάκη με ψιλόβροχο έχει καλύτερη πέδηση!
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Ενταξει δεν απαιτησαμε το Ελληνικο να λειτουργησει οπως παλια και να βλεπουμε jumbo να πηγαινοερχονται. Αλλα οσοι ειναι χομπιστες και ιδιοκτητες μικρων αεροσκαφων και ελικοπτερων θα ενιωσαν την απογοητευση του 2001 με το κλεισιμο του Μαραθωνα και την εναποθεση ελπιδων στο Ελληνικο. Αλλα δυστυχως τιποτα....
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Αμα επενδύσουν οι Αραβες τότε θα κατεβαίνω με το 747 στο Ελληνικό :D
 
Top