LGAT Athens Hellinikon (closed)

Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Ξεθαβω αυτο το θεμα για να πω μια πολυ σημαντικη πληροφορια για το LGAT. Τωρα για το ποσο ραδιο αρβυλα ειναι δεν ειμαι σε θεση να το γνωριζω απλα θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι λεγεται οτι περασε στο συμβουλιο της επικρατειας αποφαση η οποια αναφερει την χρηση του παλαιου αεροδρομιου για γενικης αεροποριας. Ναι ξερω οτι εχει ακουστει πολλες φορες αλλα τωρα υπολογιζω το ατομο που μου το ειπε. Ο καιρος βεβαιως θα δειξει.
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Aπό το HellasGA group, 13/11/2009

ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ τινάζει τα σχέδια για αποκλειστική χρήση του αεροδρομίου του Ελληνικού ως μητροπολιτικού πάρκου εισήγηση του Συμβούλου της Επικρατείας Ηρ. Τσακόπουλου, που χαρακτηρίζει παράνομη την υπουργική απόφαση διά της οποίας καταργήθηκαν οι προϋπάρχουσες αεροπορικές εγκαταστάσεις.
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας έχουν προσφύγει οι ιδιοκτήτες των μικρών αεροσκαφών, ζητώντας να ακυρωθεί ως παράνομη η απόφαση που ελήφθη τον Ιανουάριο του 2001 από τον τότε υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρ. Βερελή για την κατάργηση του αεροδρομίου του Ελληνικού και να διατηρηθεί ένα τμήμα του σε λειτουργία. Σημειώνεται ωστόσο ότι, ενώ έχουν μεσολαβήσει πλέον των οκτώ ετών, έως σήμερα δεν έχουν δοθεί επαρκείς λύσεις για τη μεταφορά των δραστηριοτήτων της Γενικής Αεροπορίας, των πτήσεων δηλαδή, των ιδιωτικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων.
Η αίτηση της Αερολέσχης Ελληνικού, όπως εκπροσωπείται από τον κ. Π. Σακελλαρίου, συζητείται σήμερα στο Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ, ενώπιον του οποίου- σύμφωνα με πληροφορίες- θα εισηγηθεί ο κ. Τσακόπουλος να γίνει δεκτή η προσφυγή και να ακυρωθεί η επίδικη υπουργική απόφαση, διατυπώνοντας πάντως μια σειρά επιφυλάξεων. Ο εισηγητής θα στηρίξει τον συλλογισμό του στο γεγονός ότι ο νόμος του 1995, που προβλέπει την κατασκευή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τη μετατροπή του Ελληνικού σε μητροπολιτικό πάρκο, δεν αναφέρεται σε κατάργηση του αεροδρομίου, αλλά σε κλείσιμο ή διακοπή λειτουργίας.
«Ο μόνος αερολιμένας που εξυπηρετεί σήμερα την Πολιτική Αεροπορία στη εγγύτερη περιοχή της Αθήνας είναι το “Ελευθέριος Βενιζέλος”, όπου όμως δεν μπορεί να φιλοξενηθεί οποιαδήποτε δραστηριότητα της Γενικής Αεροπορίας» επισημαίνει ο κ. Σακελλαρίου. Αναφερόμενος στις αρνητικές επιπτώσεις που έχει για τη Γενική Αεροπορία η κατάργηση του Ελληνικού, τονίζει ότι η Αθήνα αδυναμεί να εξυπηρετήσει τα υπάρχοντα ελαφρά αεροσκάφη και τις αυξανόμενες δραστηριότητες της Γενικής Αεροπορίας.
«Οι πλησιέστεροι στην Αθήνα αερολιμένες της Πολιτικής Αεροπορίας είτε στερούνται κατάλληλης υποδομής είτε βρίσκονται σε μεγάλες αποστάσεις (200 χλμ./ 3 ώρες οδήγησης)» προσθέτει και διευκρινίζει: «Τα πλησίον της Αθήνας αεροδρόμια ανήκουν στην Πολεμική Αεροπορία (Δεκέλεια, Ελευσίνα και Τανάγρα) και δεν είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις δραστηριότητες της Γενικής Αεροπορίας».
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

παντως εγω ακουσα οτι θα τους κοστισει ακριβα για να ξηλωθουν οι διαδρομοικαι οι πιστες για να γινει η μετατροπη του σε παρκο , οποτε λογικα θα μεινει οπως ειναι τωρα εγκαταλελειμενο η θα επαναλειτουργησει για την γενικη αεροπορια :D ελπιζω το 2ο !!
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Ελευθεροι για προσγειωση 33R
Μακαρι να το ξανακουσουμε και να κανουμε plane spotting στο γνωστο σημειο του γκολφ :D
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Οχι οχι οχι.... Οχι πααααλι αεροδρομιο στο Ελληνικο. Για ελατε που μενω και θα καταλαβετε... Δε θελουμε να ξανακουσουμε αεροπλανα απο εδω σε οοολη τη περιοχη...
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

:shock: Μάλλον δε βρίσκεσαι στο σωστό φόρουμ τότε :shock:
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Ειπαμε... Αγαπαω τα αεροπλανα, τα λατρευω αλλα οχι και να μας ξυπνανε απο τις 7 το πρωι... Και να τα βλεπουμε να παιρνουν υψος πανω απο τα κεφαλια μας... Τα Σπατα μια χαρουλα ειναι! Γιατι θελουν κι αλλα?
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Με όλο το σεβασμό, το Ελληνικό λειτουργεί σαν αεροδρόμιο απο το 1931, όταν τα νότια προάστια ήταν χώματα κ ξερόχορτα!!!
Όσοι έχτισαν ή μετακόμισαν εκεί πήγαν εν γνώσει τους για τις ιδιαιτεροτητες της περιοχής. Κακώς που έκλεισε το αεροδρόμιο και λόγω παραπόνων των γύρω κατοίκων. :rant:
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

Και εγω απαντω πως το Ελληνικο δεν ηταν ''χωματα και ξεροχορτα'' πριν το 1931. Αντιθετα ειχε ηδη κατοικιες. Η περιοχη απο την ακτη του Αγ.Κοσμα μεχρι και τα Σουρμενα ηταν προσφυγικες συνοικιες. Ομως η τοτε κυβερνηση απαλλωτριωσε καθε ακινητη ιδιοκτησια για τη δημιουργια του αεροδρομιου. Και οι κατοικιες που ηταν γυρω απο το αεροδρομιο παρεμειναν, και οχι οτι οι νεοπλουτοι πηγαν να χτισουν στα Νοτια Προαστια... Ας μην αλλιωνουμε την Ιστορια. Με αλλα λογια, θελω να πω πως η επιλογη για τη κατασκευη αεροδρομιου στο Ελληικο ηταν εξ' αρχης μια λαθος κινηση. Αν ειναι ετσι, με την ιδια λογικη, τοτε σε 20-30 χρονια το αεροδρομιο στα Σπατα θα πρεπει να ξαναφυγει καθως παλι θα εχουμε ''αεροδρομιο μεσα στη πολη'' (που οοολοι ξερουμε ποσο αναπτυσσονται τα Μεσογεια απο τους ''νεοπλουτους''...)
 
Re: αποριες για το Ελληνικο LGAT

LAN,στο ειπε και ο Jerry. ΛΑΘΟΣ FORUM._
 
Top