LGAT Athens Hellinikon (closed)

ο 33 ( δεξια)εχει κοπει στη μεση !!! Μιλαμε για τον 33 που εφτανε ως το τραμ περιπου 1800μ κοπηκε από το ρεμα του αεροδρομιου που φτιαχνουν;;; Μιλαμε μεγαλη καταστροφη !!!!
εδώ σε λίγο θα μπουν οι πρώτοι κάτοικοι στο Ελληνικό και φαντάζει τόσο βαθιά σουρεαλιστικό το σχόλιό σου που ήταν σα να μάθαμε ότι μόλις βυθίστηκε το Τζέλα Δ..
 
μα ο διαδρομος εχει 7 μ βαθος κροκάλες. Πως γινεται να σκαφτει;;; Ειναι δυσκολο εως δαπανηρο.
Το συγκεκριμένο αεροδρόμιο εξελίχθηκε και διαμορφώθηκε μετά από δεκαετίες. Πολλά έγιναν στις δεκαετίες αυτές και με μάλλον άναρχο τρόπο αναπτύχθηκε. Κάποιοι άνθρωποι από την ΥΠΑ σίγουρα θα γνωρίζουν περισσότερες λεπτομέρειες αλλά από όσο ξέρω δεν πρέπει να υπήρχαν και πολλά σημεία με 7 μ βάθος κροκάλες. Ιδιαίτερα στην προέκταση του διαδρόμου που έγινε για να μπορεί να δεχτεί αεριωθούμενα (ίσως τέλη δεκαετίας 1950 ή αρχές δεκαετίας 1960) προς τον Νότο, έριξαν για μπάζα μέχρι και παλιά αρχεία της ΥΠΑ (δηλαδή τσουβάλια με χαρτιά!). Τότε χάθηκαν και πολλά ιστορικά στοιχεία από την ΥΠΑ!
 
για να επιβεβαιώσουμε ή να διαψεύσουμε το κάθε πυροτέχνημα που γράφτηκε.

κεφατος ακουγεσαι...
Οριστε λοιπον


…4. Μεταφορικές, τεχνικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές υποδομές και λειτουργίες :

Στα ακίνητα που έχουν ως γενικό προορισμό μεταφορικές, τεχνικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές υποδομές και λειτουργίες, επιτρέπονται μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες χρήσεις:

α) Αεροδρόμια

β) Ελικοδρόμια κλπ.
 
Δεν ξέρω τι ικανότητα κατανόησης κειμένου έχετε (εκτός από το copy paste).

Ήδη σας επισήμαναν ότι η σύμβαση αναφέρει αεροδρόμια και ελικοδρόμια με την έννοια των επιτρεπόμενων εγκαταστάσεων, δεν σημαίνει ότι η σύμβαση ορίζει ότι πρέπει να γίνουν. Ούτε λέει πουθενά "μην καταστρέψετε τον 33 επειδή θα φτιάξουμε αεροδρόμιο".

Δεν ξέρω τι έχει συμβεί τελευταία και καθόμαστε και εξηγούμε τα αυτονόητα σε ανθρώπους με άφθονο χρόνο και πολύ υφάκι.
 
Άρα λοιπόν αν θέλει η Lamda να φτιάξει ελικοδρόμιο ή αεροδρόμιο μπορεί να το πράξει. Για ελικοδρόμιο δεν ξέρω αλλά αεροδρόμιο σίγουρα δεν έχει σκοπό να φτιάξει.
Μην το παιδεύουμε άλλο το θέμα. Εδώ και χρόνια έχουν βγει τα σχέδια της Lamda για το Ελληνικό και λίγο πολύ τα έχουμε δει όλοι μας. Ξεκολλήστε πια από την έννοια του Ελληνικού ως αεροδρόμιο και δεν χρειάζεται να αναμοχλεύουμε τα ίδια και τα ίδια.
 
Δεν ξέρω τι ικανότητα κατανόησης κειμένου έχετε (εκτός από το copy paste).

Ήδη σας επισήμαναν ότι η σύμβαση αναφέρει αεροδρόμια και ελικοδρόμια με την έννοια των επιτρεπόμενων εγκαταστάσεων, δεν σημαίνει ότι η σύμβαση ορίζει ότι πρέπει να γίνουν. Ούτε λέει πουθενά "μην καταστρέψετε τον 33 επειδή θα φτιάξουμε αεροδρόμιο".

Δεν ξέρω τι έχει συμβεί τελευταία και καθόμαστε και εξηγούμε τα αυτονόητα σε ανθρώπους με άφθονο χρόνο και πολύ υφάκι.


εισαι πολυ προκλητικος
 
Κάτσε βρε παλικάρι! Κάποιος πρέπει να σου τα πεί.
Μπήκες σαν τουρίστας και φώναξες για την 'μέγιστη' καταστροφή την προηγούμενη Τετάρτη 27/3, που συνειδητοποίησες ότι τα έργα στο Ελληνικό προχωράνε, ή τότε θυμήθηκες να φωνάξεις, ή τότε μάλλον ανακάλυψες το forum τούτο.
Και για μένα τα έργα αυτά καταστροφή θα ήταν τότε που έμενα Καλαμάκι, και διέβλεπα πόσο η 'μεγαλειώδης επένδυση' θα γινόταν μια μεγάλη πολυτελής αρπαχτή, αλλά και τώρα που μένω 1 τετράγωνο από τα έργα.
Όμως σε γενικές γραμμές ο κόσμος συνηγόρησε σε αυτό που γίνεται, είτε επειδή δεν έβλεπε άλλη λύση, είτε επειδή αδιαφορεί.
Όπως και να έχει όμως, έχει εκχωρηθεί στο αδηφάγο Λάτσιο κεφάλαιο, χωρίς περιοριστικούς όρους, με ειδικούς πολεοδομικούς κανονισμούς, και σίγουρα όχι με γνώμονα το δημόσιο συλλογικό συμφέρον. Έγινε όμως και το κατάπιαμε αμάσητο.

Το να λες ότι ο Ovelix είναι προκλητικός επειδή σου έγραψε τα αυτονόητα, μάλλον πρόκληση από μέρους σου είναι.
 
Ψυχραιμία παιδιά!
Ως γνωστόν ο Ovelix είναι χοντρός και κουβαλάει Μενίρ, οπότε αυτό από μόνο του αποτελεί πρόκληση!
(συγγνώμη Ovelix!)
Από την άλλη, ο 33 ήταν ο μοναδικός διάδρομος στην Ελλάδα για δεκαετίες που είχε ILS!
Λες νάχουν κρατήσει το ILS ;
Από την άλλη η σύμβαση με τη Hohtief για την δημιουργία του ΔΑΑ δεσμευόταν ρητά ότι δεν θα υπάρχει άλλο αεροδρόμιο σε μια σεβαστή ακτίνα από τον ΔΑΑ και για τον λόγο αυτό έκλεισε τόσο ο ΚΑΑ όσο και ο Μαραθώνας. Την εποχή εκείνη ήταν αδιανόητο να μην διατηρηθεί ένα αεροδρόμιο ανάγκης το οποίο μάλιστα θα διέθετε και ILS. Αλλά εδώ είναι Βαλκάνια και έγινε!
Όταν έγιναν οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις στο χώρο του ΚΑΑ ήδη καταστράφηκε ο 33 όπως και το ILS!

Δηλαδή θεωρώ και εγώ τουλάχιστον αφελές να μιλάμε για διατήρηση του 33!

Και για να μην υπάρχει παρεξήγηση, επιστρέφω στο μαντρί μου και τη βοσκή των προβάτων!
Άει Σαλάγατ' !
 
Ως γνωστόν ο Ovelix είναι χοντρός και κουβαλάει Μενίρ, οπότε αυτό από μόνο του αποτελεί πρόκληση!
(συγγνώμη Ovelix!)
Και θα είναι κατευτυχής τώρα που έχει γεμίσει η Ελλάδα αγριογούρουνα, ακόμα και στις παρυφές του κλεινού άστεως.
Μήπως να φτιάξουμε μία μάντρα στο Ελληνικό να τα πουλάμε όπως οι Αστερίξ και Οβελίξ στο 'ο Αστερίξ και η χύτρα'.

1712060456307.png
 
Μάλλον η παρούσα συζήτηση έχει πραγματικά κάτι το ιδιαίτερο, σε βαθμό που να κάνει και τον αγαπητό winlink να παρέμβει 2 φορές απο τις συνολικά 9 που έχει κάνει μέσα σε σχεδόν 18 χρόνια.
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
(Αυτό με καμία διάθεση κριτικής, απλά το πρόσεξα, και σκέφτηκα "φαντάσου, τόσα χρόνια απλά μας διαβάζει ο άνθρωπος αλλά τώρα πραγματικά δεν κρατήθηκε...")
 
Top