Le Bourget 2011 Air Show

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πέραν των παραγγελιών που είθισται να καταλαμβάνουν τους πηχαίους τίτλους των ειδησεογραφικών, κάθε air show που σέβεται τον εαυτό του βγάζει και ενδιαφέρουσες παράπλευρες ειδήσεις ή ακόμη και "βρώμες". Ξεχώρισαν απ' αυτά που κατάφερα να διαβάσω:

- Η Boeing ξεκινά δειλά δειλά να εμφανίζει το 787-10 (link)

- Η FR υπέγραψε συμφωνία με την COMAC για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στην ανάπτυξη του C919 (link)

- H στροφή των Κινέζων στο Β748i αντί του Α380 λόγω των διαφορών Κίνας-Ευρώπης για τις εκπομπές ρύπων (link)

- Οι συνομιλίες -σύμφωνα με το Bloomberg- Αmerican Airlines-Airbus για καμιά εκατοστή Α320 (link)

- H ανακοινωθείσα συνεργασία Βoeing-Mitsubishi πάνω στην τεχνική υποστήριξη του MRJ (link)
 
Tελικά, το neo έπιασε χιλιάρα μαζί με το air show του Παρισιού σύμφωνα με δ/τ της Airbus, όπου και παίρνει το credit o πρόεδρας κ CEO Enders. Ωστόσο, αν δεν κάνω λάθος, άλλος επέμεινε στο πρόγραμμα, η "μαφία" ο Leahy.
:arrow: http://www.airbus.com/newsevents/ne...il/airbus-a320neo-star-of-the-paris-air-show/


Κι απ' την Bombardier δηλώνουν ικανοποιημένοι για την πορεία της C οικογένειας
CSeries aircraft orders at the show capped a remarkable month for Bombardier’s new family of aircraft. In June alone, five new customers joined the CSeries program. Braathens Aviation and three unidentified customers placed firm orders for 33 CSeries aircraft and Korean Air signed a letter of intent (LOI) for up to 30 additional CSeries jetliners.
 
Ο δεύτερος γύρος φωτογραφιών από την έκθεση (αναμένοντας 1 ή 2 ακόμα - εξαρτόμενο από διαθεσιμότητα σύνδεσης :cool: ):

Air Canada Express - Air Canada Jazz / Q400 NextGen

Qatar Airways B772LR

Qatar Airways B772LR Economy Class
1.
2. ΙFE

Qatar Airways B772LR Business Class
1. 2. 3. 4.

Τι μου άρεσε:
-σαφώς οι πιο εντυπωσιακές στιγμές είναι τα flight display, που εκεί τα μαχητικά κλέβουν την παράσταση. Το τι κάνουν (και σε τι ταχύτητα) οι πιλότοι των Rafale και των Eurofighter είναι κάτι που δύσκολα περιγράφεται...
-ο Αμερικανικός Στρατός/Αεροπορία: πέρα από στατικές ή επιδείξεις εν πτήσει, έχουν εκπαιδεύσει κατάλληλα το προσωπικό τους, είτε από βάσεις των ΗΠΑ είτε από το Ράμσταϊν να απαντούν σε ερωτήσεις κάθε είδους (πχ ''είστε κάτι σαν αεροσυνοδός;'' σε loadmaster C-130). Επίσης το ότι τα α/φη τους είναι προσβάσιμα για το κοινό και εσωτερικά. Η προπαγάνδα θέλει τέχνη.
-Το Eurocopter Χ3: ο ήχος που είναι κάτι ανάμεσα σε ελικόπτερο και αεροπλάνο είναι κάτι που σου μένει στο μυαλό.
-Το προσωπικό της Qatar: φάνηκε πιο έτοιμο από αυτό της ΕΚ στην ILA 2010 για τις ανάγκες μιας έκθεσης και διάφορους περίεργους που ανοιγοκλείνουν τα πάντα.
-Οι εκπρόσωποι της Boeing

Τι δεν μου άρεσε:
-Που το πρόγραμμα του τι θα δεις είναι εντελώς φλου και χωρίς ιδιαίτερη πληροφόρηση: η Qatar ήταν εκεί την Πέμπτη αλλά όχι την Παρασκεύη, Το 748 την Τετάρτη αλλά όχι την Πέμπτη κλπ...
-Που η Boeing είχε εξαφανιστεί το Σάββατο, μέρα με την μεγαλύτερη προσέλευση κοινού.
-Που το Α380 έκανε flight display τις μισές μέρες πετώντας από το CDG, για να μην βρει πάλι πουθενά...
-Τα design των κινέζικων μοντέλων που αρκούνται σε αντιγραφές των ATR, Bombardier κτλ
 
Top