Speedbird8
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/06/2007
- Μηνύματα
- 305
- Likes
- 110
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BOE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
- AOL
- immcarr
Μέχρι τις 17 Ιουνίου υπήρχε το 777F της Air France (το οποίο είναι στην ουσία LR). Δυστυχώς, αναχώρησε πριν τις ημέρες κοινού. Αυτό όμως είναι ζήτημα (η διαθεσιμότητα δηάδή) της ιδιοκτήτριας εταιρίας και όχι της Μποινγκ. Δεν δεσμεύεται νομικά ή εκάστοτε εταιρία για το διάστημα που θα διατηρήσει το αεροσκάφος σε ένα Air Show ούτε μπορεί η Μποινγκ να ζητήσει στο συμβόλαιο αγοράς τέτοια - μελλοντική - δέσμευση.
Όπως το 2007 η Jet Airways έκανε διαθέσιμο το ER και το 2008 στο Ηνωμένο Βασίλειο η Air India το ίδιο για ΟΛΟ το σοου, έτσι έπραξε και η Air France με το -F me με το χρονοδιάγραμμα ωστόσο δική της ευθύνη.
Όπως είπαμε έτσι και αλλιώς, τα πράγματα φέτος ήταν υποτονικά και οι χαμένοι ήταν το κοινό που περίμενε κάτι παραπάνω. Αλλά διάθεση για χαμόγελα και πολλά-πολλά δεν υπήρχε, δυστυχώς. Το 787 γιατί να πρόλάβει να είναι? (ποιος το είπε αυτό, ότι ίσως να ήταν εκεί? Ο haastaroth ρώτησε απλά αν έγινε λόγος για αυτό το μοντέλο).
Όπως το 2007 η Jet Airways έκανε διαθέσιμο το ER και το 2008 στο Ηνωμένο Βασίλειο η Air India το ίδιο για ΟΛΟ το σοου, έτσι έπραξε και η Air France με το -F me με το χρονοδιάγραμμα ωστόσο δική της ευθύνη.
Όπως είπαμε έτσι και αλλιώς, τα πράγματα φέτος ήταν υποτονικά και οι χαμένοι ήταν το κοινό που περίμενε κάτι παραπάνω. Αλλά διάθεση για χαμόγελα και πολλά-πολλά δεν υπήρχε, δυστυχώς. Το 787 γιατί να πρόλάβει να είναι? (ποιος το είπε αυτό, ότι ίσως να ήταν εκεί? Ο haastaroth ρώτησε απλά αν έγινε λόγος για αυτό το μοντέλο).