Le Bourget 2009 Air Show

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Ανοίγω αυτό το thread λόγω του air show στο Παρίσι και των εξελίξεων που έχουμε και θα έχουμε έως την λήξη του.

Λοιπόν μέχρις στιγμής έχουμε:
:arrow: Παραγγελία της MIG στην Bombardier για τα Q400 (http://www.bombardier.com/en/corporate/media-centre/press-releases/details?docID=0901260d800a2b35)
:arrow: Παραγγελία της Qatar στην Airbus για 20 Α-320 και 4 Α-321 αξίας $1,9 δισ.
:arrow: Επίσης η Qatar δημιουργεί μια θυγατρική, την Qatar Executive, με 3 lear jet προς το παρόν, με σκοπό την εξυπηρέτηση του επιχειρηματικού κόσμου της Μ. Ανατολής ενώ με δηλώσεις του ο Chief Executive δεν απέκλεισε και την δημιουργία loco εάν συνεχίστει η πτώση (http://www.reuters.com/article/marketsNews/idUSLE46828020090615 , http://www.qatarairways.com/global/en/newsroom/archive/press-release-15June09.html , http://www.qatarairways.com/global/en/newsroom/archive/press-release-16June09.html)
:arrow: Oι Ρώσσοι ρίχνουν όλο το βάρος τους στην προώθηση του SuperJet 100 και μάλιστα δεν έχουν κάποιο άλλο Α/Φ στην επίδειξη, για να κεντρίσει το ενδιαφέρον αποκλειστικά το SJ100 http://en.rian.ru/russia/20090611/155227748.html.
:arrow: Η Βoeing ανακοίνωσε την πρώτη :shock: πώληση της, 2 738 σε εταιρεία leasing (http://www.msnbc.msn.com/id/31406309/ns/business-aviation/). Εντύπωση πάντως προκαλεί η παρουσία μόνο ενός Α/Φ της Βoeing στην έκθεση, ενός B777-346 ER (Μικε_ μήπως είσαι προς τα εκεί?) (http://www.paris-air-show.com/Essen...rcrafts/tabid/306/language/en-US/Default.aspx)
:arrow: Η Vietnam Airlines :shock: ανακοίνωσε firm order για 16 Α-321, φτάνοντας συνολικά σε 41 :shock: με τα 14 να έχουν ήδη παραδοθεί καθώς και commitment για Α-350 XWB :shock: (http://www.airbus.com/events/bourge...nam-airlines-orders-more-airbus-aircraft.html)
:arrow: H Ουγγρική αλλά Ρωσικών συμφερόντων Malev ανακοίνωσε την πρόθεση της για αγορά 30 SuperJet 100 (http://ceoworld.biz/ceo/2009/06/16/a-report-on-48th-paris-air-show-at-le-bourget-airport/)
:arrow: Η Bombardier ανακοίνωσε firm order 35 CRJ-1000 απο την Ισπανική Air Nostrum (πηγή same as above)

Αυτά μάζεψα ως τώρα αλλά κουράστηκα και αρχίζει και η Lilly στο Star :mrgreen: . Αν κάποιος έχει να προσθέσει ή να σχολιάσει, please do so...
 
Συνέχεια σήμερα:
:arrow: Η Bombardier ανακοίνωσε οτι η IBEX Airlines θα επιχειρεί με 4 CRJ700 NG (http://www.bombardier.com/en/corporate/ ... 0d800a2e11)
:arrow: Η WizzAir υπέγραψε MoU με την Airbus για 50 επιπλέον Α-320 με την συνολική παραγγελία να ανέρχεται πλέον στα 132 Α/Φ (http://wizzair.com/about_us/news/default.asp#wizen009 , http://www.airbus.com/en/presscentr...releases_items/09_06_18_wizz_air_50_a320.html)
 
Η Airbus έχει βγάλει τευτέρι κανονικά και με τον νόμο και συνεχίζει, παρότι κάποιοι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού την "κακίζουν" (βλ. τελευταίο σχόλιο & link)

:arrow: MoU με την THY για 7 Α-330 (Χ2 332+Χ5 333) (http://www.airbus.com/en/presscentr...eases_items/09_06_19_turkish_airlines_EN.html)
:arrow: MoU με την Paramount Airways (India based) για 10 Α-321+ άλλα 10 option (http://www.airbus.com/en/presscentr...ases_items/09_06_19_paramount_airways_EN.html)
:arrow: Cebu Pacific X5 A-320, Aigle Azur X1 A-319, Zest Air X1 A-320, Air Asia X X10 A-359 (http://www.airbus.com/en/presscentr...leases_items/09_06_19_le_bourget_2009_EN.html)

Κατα τα λοιπά
:arrow: 4 ΑΤR-725 για την Νιγηριανή AfriJet Airlines (http://www.atr.fr/public/atr/html/press/releases-details.php?aid=941&lang=en)
:arrow: 10 ATR-726 για την Air Nostrum + option για άλλα 10 (http://www.atr.fr/public/atr/html/press/releases-details.php?aid=938&lang=en)

Και ένα ωραίο αρθράκι απο Αμέρικα περί υστέρησης της Boeing σε παραγγελίες
http://www.usatoday.com/travel/flights/2009-06-19-airbus-air-show-orders_N.htm
 
Πολύ καλά κάνει η Airbus και ανακοινώνει τις παραγγελίες της στο Le Bourget. Το είχε ανάγκη, από επικοινωνιακούς λόγους, λόγω και των τελευταίων εξελίξεων. Και "έπαιζε" και στην έδρα της. Τώρα, καλή η Wiz Air αλλά το παιχνίδι παίζεται σε μελλοντικές παραγγελίες από σημαντικότερους παίκτες.

Να πω, αρχικά, πως το κλίμα στο Παρίσι ήταν (και είναι, καθώς μέχρι σήμερα θα συμμετέχουν μόνο εκθέτες στα περιξ) υποτονικό από πλευράς της αεροναυτικής βιομηχανίας. Φυσικά, όπως αναμενόταν, η UAL δεν έκανε καμία ανακοίνωση όπως είχαμε προβλέψει για τα σχεδιά της. ΑΥΤΗ θα είναι η σημαντική παραγγελία από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και θα σηματοδοτήσει εξελίξεις.

Όσον αφορά την Boeing, υπάρχει ένας προβληματισμός. Το Α350 έχει αποδειχθεί εξαιρετικό - σχεδιαστικά τουλάχιστον - αεροσκάφος και ήδη οι 450+ παραγγελίες είναι ανησυχητικές. Το μεγάλο πρόβλημα για την εταιρία είναι το εξής και το εξής ΜΟΝΟ:

:arrow: Επανασχεδιάζει το 777 με νέα πτερύγια για να συναγωνιστεί τα Α350-900 και Α350-1000?
:arrow: Καταλήγει σε ολοκληρωτικά νέο σχεδιασμό για να αντικατάστασει το 777 ώστε να συναγωνιστεί τα Α350-900 και Α350-1000?

Το πρόβλημα με την πρώτη επιλογή είναι πως το νέο σχέδιο δεν αντιπετωπίζει το κέρδος σε κόστος χρήσης κατά 25% που προσφέρουν τα 2 προαναφερθέντα variants του Α350. Το πρόβλημα με την δεύτερη επιλογή είναι σημαντικότερο. Ένα εξ'ολοκλήρου νέο σχέδιο θα χρειαστεί τούλάχιστον 7 χρόνια R&D την στιγμή που η εταιρία θα φτάσει στο σημείο καμπής για να αντικαταστήσει το 737. Είναι εξαιρετικά απίθανο να σχεδιαστούν 2 νέα αεροσκάφη ταυτόχρονα.

Το ίδιο δίλλημα δεν υφίσταται για τον ανταγωνιστή διότι μπορεί σε 5-7 χρόνια να προχωρήσει σε αντικατάσταση του Α320 έχοντας παράλληλα το Α350 εν χρήσει. Με άλλα λόγια θα έχουμε:

:arrow: Airbus: 1) A380 αντί ενός γηρασμένου 747 (το 747-800 η Μποινγκ καλό θα είναι να το ξεχάσει, δυστυχώς. Τέρμα... και θα γίνει η σχετική ανακοίνωση σύντομα). 2) Α350-900 και Α350-1000 έτοιμα για πτήση για συναγωνισμό με 777-200ER και 777-300ER αντίστοιχα τα οποία χρήζουν αντικατάστασης ή νέου σχεδιασμού (πολλές αεροπορικές εταιρίες έχουν ήδη εκφράσει επιφυλάξεις για το πόσο θα επιθυμούσαν ένα επανασχεδιασμένο αεροσκάφος. 3) Αντικατατάτη Α320 και χρήμα μέσω επιδοτήσεων από την Ε.Ε. έναντι ενός μελλοντικού αντικαταστάση του 737.

Με άλλα λόγια η Boeing είναι πίσω και στις 3 κατηγορίες όσον αφορά τον μεσοπρόσθεσμο σχεδιασμό και τις ανάγκες των πελατών της. Δηλαδή, η εταιρία ή βασίζει τις προοπτικές ανάπτυξης στην αγορά single aisle και προσπαθεί να διατηρήσει τις απώλειες πελατών στο wide body όσο το δυνατόν περισσότερο με επανασχεδιασμό των 777 (κάτι που προκρίνω προσωπικά) είτε... δεν θέλω να σκεφτώ το εναλλατικό σενάριο. :rolleyes:

Μην ξεχνάμε φυσικά πως η Boeing δεν στηρίζεται πρωτίστως στα επιβατικά της αεροσκάφη (ούτε καν στα στρατιωτικά αεροσκάφη - για όσουν δεν το γνωρίζουν για το οικονομικό έτος 2008 το 37% των εσόδων προήλθε από την πώληση πυράυλων στον αμυντικό και αεροναυτικό τομέα, - βλ.πχ Delta IV για τις ανάγκες της NASA για παράδειγμα - όσον αφορά την κερδοφορία και με backlog 360 δις δολλάρια στα commercial αεροσκάφη δεν θα κάτσει και να σκάσει, ενώ η Airbus έχει ποντάρει τα πάντα στα επιβατικά της προιόντα.
 
Δέν βλέπω να έγινε λόγος γιά τό Boeing 787 στό airshow.Τό έφαγε καμμιά μαρμάγκα;(αλήθεια,έκανε την πρώτη του πτήση ή ακόμα περιμένουμε;Εχω χάσει επεισόδια επ'αυτού...)

Επίσης,έτσι όπως τά παρουσιάζει τά πράγματα ο Mike,φαίνεται οτι η Boeing αντιμετωπίζει την "υποχρέωση" νά βγάλη διάδοχο γιά τό 737 ΚΑΙ γιά τό 777 ενώ τό 787 "εκκρεμεί" ακόμα.
 
Το θέμα συζήτησης στο Le Bourget αφορούσε κυρίως την συνέντευξη τύπου της εταιρίας που προσέλκυσε ΠΟΛΥ κόσμο και τις εξελίξεις που προανέφερα. Το θέμα του 787 συζητήθηκε ωστόσο γιατί....

....Το πρωτότυπο με αριθμό ZA001 θα κάνει την πρώτη του δοκιμαστική πτήση σε λίγες ημέρες. Ήδη αυτό το Σ/Κ έγιναν και θα γίνουν κάποια simulated τεστς (6 τον αριθμό) που αφορούν κυρίως το σύστημα ελέγχου πτήσης και το FMC.

Η δοκιμαστική πτήση θα είναι... 2 πτήσεις στην ουσία. Τη πρώτη ημέρα το αεροσκάφος θα κάνει high speed taxi τεστς και θα "πιάσει" ταχύτητα Vr σηκώνοντας τον ριναίο τρόχο ωστόσο το κυρίως σύστημα προσγειώσεως θα μείνει στο έδαφος. Την επόμενη ημέρα, θα πραγματοποιηθεί η πτήση στον αέρα η οποία θα διαρκέσει κοντά στις 6 ώρες.
 
http://www.abload.de/url/highres_gld-097961fly2i27.jpg
Italian Air Force Pilot Major Alessandro Scaburri flies in the daily air display. (picture from eurofighter.com)
http://www.abload.de/url/highres_ghl-093510girl1g1e.jpg
Air hostesses at Paris Air Show drop by to visit the cockpit demonstrator.
(picture from eurofighter.com)
http://www.abload.de/url/highres_gld-09644184fp.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e381/frenchxavier/Bourget 09/bourget001.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e381/frenchxavier/Bourget 09/bourget002.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e381/frenchxavier/Bourget 09/bourget004.jpg
http://i43.photobucket.com/albums/e381/frenchxavier/Bourget 09/bourget008.jpg
απο site στο οποιο ειμαι μελος

Japanese Jaxa's Silent Supersonic flight concept
http://i43.photobucket.com/albums/e381/frenchxavier/Bourget 09/bourget013.jpg
Jaxa's Mach 5 Airliner concept, Paris - Tokyo in 2 hours...
http://i43.photobucket.com/albums/e381/frenchxavier/Bourget 09/bourget014.jpg
τα νεα οπλα της ελλαδας
http://i43.photobucket.com/albums/e381/frenchxavier/Bourget 09/bourget024.jpg
το νεο οπλικο συστημα που λογικα θα μπει στις fremm
http://i43.photobucket.com/albums/e381/frenchxavier/Bourget 09/bourget028.jpg
 
Βρε βρε... Ένα ψευτό ΣΚ έφυγα o άνθρωπος και μαζεύτηκε όλος ο καλός ο κόσμος.

Μικε_ όπως πάντα straigh to the point :cool: ...

Ωστόσο οι πληροφορίες σου για την υπάρχουσα κατάσταση σε Α και Β με βρήκαν λίγο :eek: και :shock: ... Τόσο πίσω έμεινε η Β ή τόσο μπροστά πήγε η Α? Ελπίζω να ανακάμψει ο αμερικάνος έστω και με federal funds και να ξαναγίνει ανταγωνιστικός γιατί και λίγη φοβέρα δεν βλάπτει...

Α, οτιδήποτε άλλο gossip και όχι μόνο, μην διστάσεις, share :mrgreen:

@ hastaroth
Δεν ξέρω αν το έχεις ήδη δεί αλλά http://boeing.mediaroom.com/index.php?s=43&item=717 με update για το πρώτο 787 που θα παραδοθεί(Μικε_ αυτό σκίσανε το ΣΚ στα τέστ?).

Κατα τα λοιπά, το show τελείωσε αλλά νεότερα μέχρις στιγμής δεν υπάρχουν. Τουλάχιστον περιμέναμε απο την MIG 3, 4 ή 7 κάποια ανακοίνωση αλλά μάλλον πέφτει πολύ παζάρι...
 
Σήμερα, στον απόηχο του show, ανακοινώθηκε η συμφωνία μεταξύ Airbus και Virgin Atlantic για αγορά της δεύτερης 10 Α-333 αξίας $2,1 δις, με 5 να παραδίδονται το 11 και άλλα 5 το 12 ενώ ακολουθούν 15 Β-789 το 13. (http://www.airbus.com/en/presscentr...s_items/09_06_22_virgin_atlantic_a330_EN.html)
Επίσης, πάλι η Airbus, ανακοίνωσε ΜοU με την κινεζική τράπεζα ΙCBC, η οποία αναλαμβάνει την χρηματοδότηση υποψηφίων (Κινέζων)πελατών για έως 70 Α-320 made in China (τώρα το λένε πιο ωραία, FALC, Final Assembly Line China) (http://www.airbus.com/en/presscentre/pressreleases/pressreleases_items/09_06_22_ICBC_EN.html)
 
Άσχετα αν προλάβαινε ή δεν προλάβαινε το 787 να είναι στο Le Bourget, είναι λίαν επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην έχει η Boeing ένα αεροσκάφος σε μια τέτοια έκθεση. Είχαν ανακοινώσει το 777LR της AF το οποίο όμως τις μέρες κοινού (19-20-21/6) δεν ήταν εκεί!!!
 
Top