LCPH/PFO Paphos

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διαμαρτυρία για την απαλλοτρίωση τ/κ αγροτικής γης για επέκταση του αεροδρομίου Πάφου. (Τωρά ίντα επέκταση θέλουν να κάμουν εννά σας γελάσω.) Τεμάχια που απαλλοτριώθηκαν, εν μέρει ή και εξολοκλήρου: https://www.dropbox.com/s/820yso1ublqnh ... d.jpg?dl=0. (Μάσιαλλα του 129.)

http://cyprus-mail.com/2015/02/05/timi- ... extension/
 
Mήπως για επέκταση του διαδρόμου τροχοδρομησης ή ακόμη και χώροι στάθμευσης αεροσκαφών.
Btw τόσο καιρο νόμιζα ότι αυτη η γή εντός περίφραξης αεροδρομίου ανήκε στο κράτος. :roll:
 
Ναι, η γη εντός της περίφραξης απαλλοτριώθηκε προ πολλού. Το κτηματολόγιο δεν άλλαξε τα όρια των οικοπέδων στο αρχείο του.
 
«Οι εργασίες στο Διεθνές Αεροδρόμιο Πάφου θα αφορούν σε επέκταση του φωτισμού στον διάδρομο προσγείωσης και απογείωσης αεροσκαφών, με στόχο την αύξηση της ασφάλειας των πτήσεων.»

http://www.philenews.com/el-gr/eidiseis ... n-20000-tm
 
Αντί να φτιάξουν ένα διάδρομο τροχοδρόμησης απευθείας από το χώρο στάθμευσης αεροσκαφών προς τον διάδρομο απογείωσης, όπου καθε καλοκαίρι έχει μέρες που περιμένουν 3-4 αεροσκάφη να διασταυρώσουν τον διάδρομο μέχρι να προσγειωθει ή απογειωθει άλλο αεροσκάφος, θα μου βάλουν φώτα για ασφάλεια(σιγά τις ομίχλες). :with:
 
Μάλλον θέλουν να αναβαθμίσουν τον 29 σε CAT II. Στο AIP αναφέρεται ότι το ILS συντηρείται σε CAT II standards (ή κάτι τέτοιο), αν και ο φωτισμός είναι CAT I.
 
παρατηρώντας ότι ουσιαστικά ο διάδρομος τροχοδρόμησης και ο διάδρομος προσγείωσης είναι ...ανάποδα (σε σχέση με τη θέση του terminal), η ερώτησή μου προς τους κουμπάρους μας είναι: πόσο δύσκολο (τεχνικά και οικονομικά, γιατί χωροταξικά δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα) είναι να μετατραπεί ο διάδρομος τροχοδρόμησης σε διάδρομο προσγείωσης, ώστε να αντιστραφούν οι λειτουργίες τους; Έτσι η ροή των ΑΦ από και προς το terminal θα είναι σαφώς πιο ομαλή.
 
Πολυ. Με αλλες αντοχες/διαστασεις κατασκευαζεται ενας τροχοδρομος, με αλλες ενας διαδρομος.
 
Αγαπητέ george_a ο διάδρομος τροχοδρόμησης Β' που αναφέρεσαι προφανώς ειναι στην ανάποδη πλευρά βάσει σχεδίασης για να εξυπηρετεί πρωτίστως την αεροπορική βάση που βρίσκεται στο βόρειο τμήμα του αεροδρομίου.
 
Όπως μάλλον είναι εμφανές στο Google Maps, ο τωρινός taxiway υπήρξε κάποτε (ή σχεδιάστηκε αρχικά ως) διάδρομος. Το 2011 προσγειώθηκε αεροσκάφος της Thomson στον taxiway.

http://avherald.com/h?article=44355a86&opt=0
 
Top