Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Easyjet στην Ελλάδα

H U2 από το καλοκαίρι του 2012 σε EFL...

Ryanair - Εasy Jet: Δελεάζουν τους ξενοδόχους και κλείνουν συμφωνίες για το 2012
Βλέποντας τα σημαντικά οφέλη που είχαν τα δύο αυτά ελληνικά νησιά, η ξενοδόχοι της Κεφαλονιάς, υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία συνεργασίας με την Easy Jet για την επόμενη τουριστική περίοδο του 2012.

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112075245
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

Καλησπέρα κι από μένα. Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι ότι μια χαρά δουλεύει το "διαίρει και βασίλευε" του Τζέφρι και της παρέας του. Έτσι, συνεχίστε τη φαγωμάρα, θα πάμε μπροστά..
 
Re: Σχετικά με σχολές αεροσυνοδών και προαπαιτούμενες γνώσεις

kalhspera kai pali se olous/es.8a h8ela mia kseka8arh apadhsh gia to an 8a prepei na graftw se kapoia idiotiki sxoli gia na doulepsw se mia opoiadipote aeroporiki eteria,h an apla mporw na stilw to viografiko m kai epeita na me proslavoun an tous kanw kai na me ekpedeusei i idia eteria(kai gia poso krataei i ekpedeusi).to kuriws 8ema mou eine gia tis idiotikes sxoles se ti voi8oun,gt yparxoun efoson sou ginete kai i ekpedeusi apo thn idia thn eteria pou se proslamvanei.Parakalw as mou apadisei kapoios.Euxaristw.
 
Re: Σχετικά με σχολές αεροσυνοδών και προαπαιτούμενες γνώσεις

Δε γράφεσαι πρώτα σε ένα Δημοτικό σχολείο για να μάθεις να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeklish;
 
Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Μαγκες επειδη σημερα εχω κεφια θα σας πω μια ιστοριουλα για το πως φτασατε σημερα να πλερωνεται τον τυπο που ισως πεταξεται. Στα μεσα με τελος της δεκαετιας του 90, αν πηγαινες για πιλοτος ειχες την επιλογη να μαθεις να πετας
Ελλαδα με την Marathon Aviation και να παρεις τα Ελληνικα δηπλωματα. Αν ησουν μαγκας τοτε πηγαινες ΑΜΕΡΙΚΗ.
Οι περισσοτεροι γιοι της ολυμπιακης που δεν ειχαν πολλα φραγκα πηγαιναν στην Δεδαλος στην Νεα Υορκη στο Γκαμπρεσκι.
Τοτε λοιπον που τα φραγκα ηταν λιγα .... οι τραπεζες ..... δεν εδιναν δανια ..... τα ονειρα για μερικους παρεμεναν ονειρα.
Για τους αλλους που τα καταφερναν .... και στην σωστη ηλικια .... και οντας γιοι της ολυμπιακης εμπαιναν μεσα
Να σκεφτηται καποτε η ολυμπιακη ειχαι οριο ηλικιας τα 37 ... για φαντασου ....Οι γιοι της Ελλαδας που δεν εμπαιναν
ολυμπιακη .... ψοφουσαν στην πεινα καπου στην φλοριντα και στην καλιφορνια για να μαζεψουν καμια ωριτσα σαν εκπαιδευτες και αργοτερα ισως κανενα commuter. Tοτε λοιπον την δεκαετια 90 που ολα πηγαιναν καλα ακομα και
στην Ελλαδα (Μητσοτακης, Οικουμενικη,Παπανδρεου) χα χα χα. Αν γυρνουσες Ελλαδα την ειχες πατηση πολυ ασχημα.
Απο τοτε και μετα αλλαξαν πολλα. Ανεβηκε ο Σιμητης και μαζι με αυτον ανεβηκε το ΑΕΠ με δανικα βεβαια ... :wall:
Οι τραπεζες ανοιξαν τις πορτες τους ΣΕ ΟΛΟΥΣ και ηταν πολοι αυτοι που ειχαν δει το ιδιο ονειρο.
Το αμεσω επακολουθω ηταν λογο πληθορας πιλοτον να ανεβει ο πηχης. ΤΩΡΑ λοιπον για να γινεις airliner πρεπει
να εχεις τυπο,ωρες επι τυπου,ηλικια,βυσμα και να εισαι ανυπαντρος, γιατι εσυ μπορει να αντεχεις την πεινα πιο πολυ.
ΑΥΡΙΟ κατα την δικη μου γνωμη τα πραγματα θα γυρισουν πισω στην δεκαετια του 90. Απο σχολες στην Ελλαδα θα μεινουν
μια το πολυ δυο. Οι εταιριες εκτος τον δυο μεγαλον θα ανοιγουν μονο καλοκαιρη.
Εγραψα ολα αυτα για να καταλαβεται οτι ποτε δεν ηταν ευκολο να γινεις airline, παντα ηταν δυσκολο και θα γινει
ΑΚΟΜΑ πιο δυσκολο.
Συμπερασμα, βγαλτε ενα PPL,IR και καντε την πλακα σας. Και βρειτε μια σοβαρη εργασια για να ζησεται.



ΥΓ : Φιλε 121.5 που εισαι .... εσυ τα ελεγες καλα. Ελπιζω συντομα να εχουμαι νεα σου
 
Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Ρε φιλε με το κλαμπ ενα μιλη ψηλα, αυτα ειναι τα ελαχιστα στανταρ, αν δεν τα σκασεις στις : atp, american eagle για
τυπο και εμπειρια σε τυπο δεν εχεις καμια ελπιδα. Γιατι εδω και δυο χρονια τα lay off εχουν φτασει στα υψη. Εκτος
αυτου στις REGIONAL αν δεν "τραβας" για συγκιβερνητης μετα απο ενα χρονο σε διωχνουν, με αποτελεσμα να ξεκινας
παλι απο την αρχη με το βασικο μισθο οπερ απο 17000 - 22000 τον πρωτο χρονο f/o. Aν δεν πυστευεις βρες στο
youtube τα ντοκιμαντερ του michael moore για την ερευνα που εκανε μετα την πτωση της colgan air 3407
Eκει θα διαπιστωσεις οτι εχεις αδικο και ξερεις μονο την μιση αληθεια. Υπαρχουν f/o που τρεφονται με food stamps
Aν αυτο δεν σου λεει κατι τοτε τι να πω.
ΟΣΟ για την ορθογραφια που θα παει ... θα με συνηθησεται ... αλλοστε μοιραζομαστε τις ιδιες ανησυχιες.
 
Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Οσο για σενα αγαπητε φιλε idle descent, οταν πηγες στην φλοριντα και την πλημηρισες με την πρασιναδα σου
στο εκει μεγαλο αεροδιαστημηκο πανεπηστημιο που τελειωσες, και πηρες και ολα τα δυπλοματα πριν μερικα χρονακια,για
πες μας αν θυμασε ποσα ξοδεψες. Ετσι για να παρουν μια εικονα τα παιδακια που τους λες να μην το βαζουν κατω.
ΑΣΕ λοιπον τις ευχες και πες την αληθεια στα παιδακια που ¨ κακος ¨ για εμενα προσπαθουν να μαθουν
για την αεροπορια απο φορουμ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι οτι ξεκινοντας σημερα απο το μηδεν, αν θελεις να πιασεις το δεξι καθισμα με 100 και πανω επιβατες στην
πλατη σου πρεπει να δαπανισεις 3-4 χρονακια σπουδες και το ελαχιστο 160.000 με 180.000 EURO.
 
Re: Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

"Mile High Club" ειπε

All candidates must have the ability to work weekends, nights, shifts, holidays and overnight trips,


Και για ολα τα παραπανω θα περνεις απο 17000 εως 22000 τον πρωτο χρονο ως F/O .... ΚΑΙ οποτε πρωσγειονεσαι θα σε
κινηγανε οι υποθηκες απο τα δανια

Για τους απιστους : "Capitalism: A love story"- pilots on food stamps

Michael Moore στο youtube σας το αφηερονω

Mηπως επειμενεται ακομη ε τοτε δειτο αυτο: "Life of a regional pilot"

Και το τελειωτηκο χτυπημα "So you want to be a regional airline pilot" ολα βρισκονται στο youtube ... και ακομα περισσοτερα καλη σας διασκεδαση. :roll:
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

.....αντιγράφω:

"Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο ΒΗΜΑ στις 16/09/2011 και το υπογράφει ο δημοσιογράφος Αχιλλέας Χεκίμογλου που παραβρέθηκε στη συνέντευξη τύπου του Δ.Σ της Ε.Ε.Ε.Κ.Ε η οποία δόθηκε στις 15/09/2011 στο αμφιθέατρο της Υ.Π.Α.
«Επιπτώσεις στην ασφάλεια των πτήσεων θα προκαλέσει η υπαγωγή των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στο ενιαίο μισθολόγιο, ενώ το δημόσιο θα χάσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από την περικοπή των απολαβών τους, καθώς αυτές είναι συνδεδεμένες με το μέρισμα που λαμβάνει η χώρα κάθε χρόνο από το Eurocontrol». Αυτό τόνισαν την Πέμπτη οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, οι οποίοι ζητούν διατήρηση του ιδιαίτερου status quo που διέπει το επάγγελμά τους και ετοιμάζονται, παράλληλα, για απεργιακό «μπλάκ άουτ» στους αιθέρες.
Οι ελεγκτές εναέριες κυκλοφορίας καταγγέλουν ότι η μεταφορά τους στο ενιαίο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων δεν θα επιφέρει τίποτε θετικό για τον κρατικό προϋπολογισμό, καθώς οι αμοιβές τους προέρχονται από το Eurocontrol και όχι από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Μάλιστα, όπως λένε, οι μειώσεις των μισθών τους θα προκαλέσουν και... μείωση στα έσοδα του δημοσίου, καθώς οι απολαβές τους συνδέονται πλήρως με το μέρισμα που λαμβάνει το κράτος από το Eurocontrol.
«Στην περίπτωσή μας, το να κάνεις περικοπές στο κίνητρο απόδοσης είναι σαν να πυροβολείς τον εαυτό σου. Ήδη σε μία χρονιά χάθηκαν σχεδόν 40 εκατ. ευρώ για το κράτος, επειδή μείωσε κατά 20% τις απολαβές μας, με αποτέλεσμα να του επιστραφούν λιγότερα χρήματα» τόνισε ο πρόεδρος της Ένωσης των ελεγκτών, κ. Οδ. Μαργέτος.
Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι οι περικοπές σε μισθοδοσία, επενδύσεις και εξοπλισμό ήδη έχουν δημιουργήσει προβλήματα στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας και, ως εκ τούτου, και στον τουρισμό. «Για να εγγυηθούμε την ασφάλεια των πτήσεων μειώνουμε αναγκαστικά την χωρητικότητα του εναερίου χώρου. Όμως μία αύξηση 5% των πτήσεων προκαλεί χρονική καθυστέρηση κατά 100%. Και αυτό διότι είναι αναγκαίο να μειωθεί η χωρητικότητα για να διατηρηθεί το υπάρχον επίπεδο ασφαλείας» συμπλήρωσε.
Ο κ. Μαργέτος τόνισε ότι «δεν έχει πλέον νόημα να υπερβάλλουμε εαυτούς» και υπογράμμισε ότι δεν νοείται να λογίζονται οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ως δημόσιοι υπάλληλοι. «Ο ελεγκτής που θα καταρρεύσει, θα πάρει μαζί του και το FIR» σημείωσε με νόημα.
Οι συνδικαλιστές επισήμαναν ότι εάν ενταχθούν οι ελεγκτές στο ενιαίο μισθολόγιο, τότε το δημόσιο θα απωλέσει 100 εκατ. ευρώ, ενώ κάλεσαν την πολιτική ηγεσία να πάρει άμεση θέση στο ζήτημα. Παρόντες στη συζήτηση ήταν και κ.κ. Φόλκερ Ντίκ και Φρέντερικ Ντε Λω από την Ευρωπαϊκή και διεθνή ένωση ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, αντίστοιχα.
Ο κ. Ντικ τόνισε ότι η χώρα μας έχει βρεθεί δύο φορές στο εδώλιο του κατηγορουμένου στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια για παραβίαση κανονισμών της συμφωνίας με το Eurocontrol, κάτι που κινδυνεύει να πάθει εκ νέου.
Μάλιστα, σημείωσε ότι το ανταποδοτικό σύστημα του Eurocontrol θα τροποποιηθεί και θα προβλέπει ποινές για τους παραβάτες. Επίσης, υπογράμμισε ότι τα τέλη υπερπτήσης κακώς διοχετεύονται στον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ είπε ότι είναι απαράδεκτο να μην επιτρέπεται στους ελεγκτές να απεργήσουν, λόγω των συνεχών προσφυγών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας στη Δικαιοσύνη για την αναστολή των κινητοποιήσεών τους.
«Μας ανησυχεί το ζήτημα της ασφάλειας στις ελληνικές πτήσεις» τόνισε ο κ. Ντε Λω. «Τα χρήματα των αερογραμμών κλέβονται από την κυβέρνηση και δεν κατευθύνονται εκεί που πρέπει, δηλαδή στην εκπαίδευση, την συντήρηση και την τεχνολογία. Τα νέα μέτρα λιτότητας δεν θα μπορέσουν να διατηρήσουν ψηλά το επίπεδο της ασφάλειας. Φοβόμαστε για την Ελλάδα» υπογράμμισε, παρομοιάζοντας τις συνθήκες ασφαλείας του ελληνικού εναέριου χώρου με τις τρύπες του ελβετικού τυριού. «Χρειάστηκε να πέσει το Γιάκοβλεφ για να αλλάξετε ραντάρ και να εγκαταστήσετε νέα συστήματα» υπενθύμισε με νόημα.
Οι ελεγκτές ζητούν την διατήρηση του κινήτρου παραγωγικότητας και του μηχανισμού ανάκτησης κόστους των τελών υπέρπτησης, ενώ ξεκαθαρίζουν ότι δεν βρίσκονται σε «λευκή απεργία», απλώς τηρούν τους πτητικούς κανόνες .
«Όσο μειώνονται οι επενδύσεις και το προσωπικό τόσο θα μειώνεται και η κυκλοφορία στον εναέριο χώρο, προκειμένου να διατηρηθεί η ασφάλεια» κατέληξε ο κ. Μαργέτος.
"

....be stand-by for more delays folks
 
Re: Aπεργία στην ΥΠΑ

....να κι άλλο ένα:

"Το άρθρο δημοσιεύθηκε στις 15/09/2011 στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ και το υπογράφει η δημοσιογράφος Λιάνα Σπυροπούλου:

"Σε αποκλεισμό του εθνικού εναέριου χώρου σκοπεύουν να προχωρήσουν τις επόμενες ημέρες οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, εάν ανατραπούν τα μισθολογικά και εργασιακά τους δεδομένα. Μέσω εικοσιτετράωρων απεργιακών κινητοποιήσεων, που θα οδηγήσουν στο να μη γίνεται καμία πτήση από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια, οι ελεγκτές θα διεκδικήσουν για ακόμη μία φορά να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, τα οποία σημειωτέον δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό και την τσέπη του Ελληνα πολίτη.
Πρόκειται για μια υπόθεση που αποτελεί απτό παράδειγμα προχειρότητας και ανικανότητας της κυβέρνησης στο να επιλύσει τα οικονομικά προβλήματα της χώρας με μέτρα και ρυθμίσεις που καίνε τα χλωρά μαζί με τα ξερά. Κι αυτό γιατί ενώ τα επιδόματα των ελεγκτών δεν καταβάλλονται από το ελληνικό Δημόσιο αλλά από τον αρμόδιο ευρωπαϊκό φορέα, το Eurocontrol, ο κλάδος εντάχθηκε πριν από ένα χρόνο στη ρύθμιση με την οποία κόβονταν όλα τα επιδόματα κατά 20%.
Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση σκοπεύει να εντάξει τους ελεγκτές στο ενιαίο μισθολόγιο, όταν μόνο το 40% του βασικού τους μισθού καταβάλλεται από τον κρατικό κορβανά. Οπως, δε, επισημαίνει η Ενωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας (ΕΕΕΚΕ), οι μισθοί που παίρνουν για να διαχειρίζονται τα χιλιάδες αεροσκάφη που πετούν πάνω από τη χώρα μας υπολείπονται κατά πολλές χιλιάδες ευρώ των απολαβών των συναδέλφων τους σε άλλες χώρες της Ευρώπης αλλά και των Βαλκανίων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στην Ελλάδα οι ελεγκτές έπειτα από 20 χρόνια υπηρεσίας παίρνουν περί τις 3.500 ευρώ μικτά μαζί με επιδόματα, υπερωρίες και νυχτερινά. Ο αντίστοιχος μισθός σε Ισπανία, Πορτογαλία, Βρετανία και Γερμανία είναι 16.000 ευρώ, ενώ σε χώρες που έχουν χαμηλότερο κόστος ζωής, όπως η Σλοβενία και η Ρουμανία, είναι 4.500 και 3.500 ευρώ, αντίστοιχα.
Η μισθοδοσία λοιπόν αυτού του κλάδου, καθώς και όλη η υλικοτεχνική υποδομή και οι προμήθειες που χρειάζονται για να λειτουργήσει, καλύπτονται ως επί το πλείστον από το Eurocontrol μέσω των εσόδων από τα τέλη υπερπτήσης στο FIR Αθηνών. Πρόκειται για το τέλος που πληρώνει κάθε αεροπλάνο που διέρχεται τον εθνικό εναέριο χώρο μας. Το ελληνικό κράτος παραδίδει τα αντίστοιχα παραστατικά στον ευρωπαϊκό φορέα και παίρνει τα χρήματα που δαπάνησε πίσω.
Αυτό σημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι μέσω αυτών των ανταποδοτικών τελών θα μπορούσαν να αγοραστούν και καινούργια συστήματα ελέγχου, ώστε να αντικατασταθούν τα -οριακής παλαιότητας- υπάρχοντα και να αναβαθμιστεί η χωρητικότητα του εναέριου χώρου εξυπηρετώντας περισσότερα αεροσκάφη. Και όλα αυτά δωρεάν, αφού και αυτά τα έξοδα δεν θα επιβαρύνουν το κράτος.
Ακόμη ένα τραγελαφικό γεγονός είναι ότι το τέλος υπερπτήσης της Ελλάδας για το 2011 είναι το χαμηλότερο στην Ευρώπη (33,07 ευρώ ανά πτήση), αφού η κυβέρνηση δεν ζητεί τίποτα και μάλιστα μείωσε τις αποδοχές των ελεγκτών. Είναι, δηλαδή, μια παράλληλη υπόθεση σαν αυτή του ΕΣΠΑ με τα χαμένα κοινοτικά κονδύλια... Εάν, δε, ενταχθεί ο κλάδος στο ενιαίο μισθολόγιο, το τέλος θα μειωθεί κι άλλο.
«Οποιαδήποτε μείωση του μισθολογικού κόστους θα έχει ανάλογη μείωση στο δηλούμενο κόστος των εν λόγω υπηρεσιών στο Eurocontrol και κατά συνέπεια ανάλογη μείωση των εσόδων του Δημοσίου», είπε στην «Ε» ο πρόεδρος της ΕΕΕΚΕ, Οδυσσέας Μαργέτος. «Το πάγιο αίτημά μας είναι να γίνουμε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου ώστε να απεμπλακούμε απ' όλες αυτές τις καταστάσεις. Εάν αυξάναμε τα τέλη, όλα τα προβλήματα θα λύνονταν και οι αεροπορικές εταιρείες θα ήταν ευχαριστημένες γιατί θα είχαν καλύτερη εξυπηρέτηση και λιγότερες καθυστερήσεις. Φανταστείτε ότι κάθε λεπτό καθυστέρησης τους κοστίζει 72 ευρώ. Είναι, λοιπόν, διατεθειμένοι να πληρώσουν 50-55 και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο».
Σε ένα διήμερο αυξημένης κυκλοφορίας στο FIR Αθηνών, με σύνολο καθυστερήσεων άνω των 50.000 λεπτών, οι ζημιές για τις αεροπορικές εταιρείες, ελληνικές και ξένες, κυμαίνονται από 2,5 εκατομμύρια ευρώ έως 3,5 εκατομμύρια.
Ηδη η ΕΕΕΚΕ, που αριθμεί 640 μέλη, έχει εξαγγείλει δύο 24ωρες απεργίες για το Σαββατοκύριακο, οι οποίες όμως αναμένεται να κηρυχθούν καταχρηστικές. Σε αυτή την περίπτωση μέλη του Δ.Σ. της Ενωσης έχουν προτείνει απεργία πείνας και ύπνου επ' αόριστον. «Θα κατασκηνώσουμε εδώ», έλεγαν χαρακτηριστικά.
"

....λέτε τελικά να ληφθεί το "μήνυμα";;.. :roll:
 
Top