Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Easyjet στην Ελλάδα

ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ Κ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΣΤΩ 2 ΠΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙ Κ ΚΑΜΙΑ ΙΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
 
Re: Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Μήπως στέλνεις το βιογραφικό σου γραμμένο σε greeklish;
 
Re: Olympic Air Marketing

ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ Η ΟΛΥΜΠΙΚ Κ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ Κ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΑΙΓΑΙΟΥ?ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΗΝΕΙ ΤΙΣ 7ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΑΛΛΟΝΙΚΑ ΤΩΡΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ ΤΑ ΤΕΜΠΗ ΚΛΕΙΣΤΑ
 
Re: Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Geia sas paidia!

Eimai kainourgia sto forum k exo kapies apories.Exo parei prosfata to Toeic pistopoihsh aglikon
se epipedo lower.tha ithela na rotiso an pianete os kali gnosi aglikon pou zitane gia na gino aerosinodos..
Perimeno apantisi..
Sas euxaristo!
 
Re: Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Μαρία ξαναγράψτο Ελληνικά γιατί δε θα πάρεις ΠΟΤΕ απάντηση.

:D

Δεν πρόλαβες Μαρία. Στον κουβά κι εγώ.....
 
Re: Olympic Air Marketing

ΟΑ-Το Μουσείο της Ακρόπολης θα επισκεφθούν μαθητές από την Κύπρο, χάρη στην προσφορά της Olympic Air, η οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα των δραστηριοτήτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας.

Στο οποίο τμήμα από ότι φαίνεται δουλεύει κάποιος που είναι part-time στην ΟΑ κ part-time AEGEAN... :wall: έλεος
 
Re: Olympic Air Marketing

Το να αντιγράφει η Olympic Air την Aegean θεωρείται επιτυχημένο marketing;
 
Re: Croatian Airlines στην Αθήνα

Geia sas eimai neo melos sto airliners kai apla tha ithela na pw epeidh exw petaxei me thn Croatian
oti mono 319 kai 320 exei outws h allws gia international flights.
Kai malista se kalh katastash
 
Re: Olympic Air Marketing

Δεν νομίζω ότι είναι θέμα πετυχιμένου marketing ή αντιγραφής, απλά θέμα τακτικής.
Δεν μπορούσε η Ολυμπιακή να αφήσει την Αιγαίου να συνδέσει το όνομα της με την ακρόπολη και το μουσείο με τους Ελληνικούς θησαυρούς. Έπρεπε και αυτή να μπει στο παιχνίδι και καλά έκανε.
 
Re: Olympic Air Marketing

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα σύνδεσης ονόματος με μουσείο. Σκοπός αυτών των κινήσεων, και φυσικά του τμήματος Marketing είναι απλά να ακουστεί μια φορά επιπλέον το όνομα της εταιρίας στα ΜΜΕ, με έμμεση διαφήμιση. Ο μέσος Έλληνας δεν γνωρίζει καν οτι το αεροπλάνο της Αιγαίου έχει θέμα το μουσείο. Επίσης δεν γνωρίζει καν την προσφορά της Ολυμπιακής. Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση να συναντήσετε κανέναν που να έχει δίλημα με ποια εταιρία να ταξιδέψει, και να επιλέξει με κριτήριο αυτές τις μικρές κινήσεις.
Το να επιτευχθεί βέβαια κάποια επιστροφή μαρμάρων πχ από Αγγλία, και να έρθει με αεροπλάνο κάποιας εταιρίας, και να γίνει ολόκληρη γιορτή, με πλήθος κόσμου, και τεράστια Banners της εταιρίας, με βίντεο της προσγείωσης του "θρυλικού" αεροπλάνου που έφερε τα μάρμαρα στην Ελλάδα, κτλ κτλ τότε ναι, να καταλάβω μια σύνδεση της εταιρίας με το εν λόγω θέμα. Μέχρι τότε όμως, συνεχίζω να πιστεύω οτι είναι απλά μικρές έμμεσες διαφημίσεις.
 
Top