Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Hellas Jet news !

εγω ακουσα σε μια πτηση της εν λογω εταιριας λιγο πριν τα χριστουγεννα να λεει ο κυβερνητης στον διπλανο του χριστος ανεστη... και δεν επενεβη καμια ΥΠΑ κανενα υπουργειο μεταφορικων και αμεταφορων....

ελεος ρε παιδια... ενταξει δεν ειναι ολα τελεια ... αλλα δεν ειμαστε και ολοι ειδημονες... και αντι να κανουν αναφορες του κολου σε καθε σελιδα του αντε μην πω... θα μπορουσαν να κανουν επισημη αναφορα... και τουλαχιστον αν χρηζει διερευνησης να γινει κατι...
 
Re: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

Ονομάζομαι Ρωμαίος Νικόλαος και είμαι υπεύθυνος εκπαίδευσης στην ΕΑΒ στο Part 147 εγκεκριμένο Οργανισμό παροχής εκπαίδευσης και εξετάσεων για απόκτηση πτυχίου κατά EASA Part 66.
Θα ήθελα να σας γνωρίσω ότι το Πιστοποιημένο σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 2042/2003 Annex IV (EASA PART–147) Εκπαιδευτικό Κέντρο της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ), με Αριθμό Πιστοποίησης EL.147.002, ανακοινώνει την έναρξη από τον Φεβρουάριο 2010 τακτικών μαθημάτων κύκλου σπουδών Μηχανικών Αεροσκαφών (Mechanical) και Ηλεκτρονικών Αεροσκαφών (Avionics) προς απόκτηση του Ευρωπαϊκού Πτυχίου κατά EASA Part-66 κατηγορίας Β1 και Β2 αντίστοιχα, διάρκειας 400 ημερών το καθένα, εκ των οποίων 240 ημέρες είναι η θεωρητική κατάρτιση και 160 ημέρες η πρακτική.
Το πτυχίο ("CERTIFICATE OF RECOGNITION") που θα αποκτηθεί θα είναι ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΠΛΗΡΩΣ σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση ως προερχόμενο από Πιστοποιημένο Φορέα κατά EASA Part 147, και σύμφωνα με τον Κανονισμό απαιτεί ΜΟΝΟ 2 έτη πρακτικής εμπειρείας σε συντήρηση αεροσκαφών για την απόκτηση της άδειας από την Ελληνική Αρχή (ΥΠΑ) ή την αντίστοιχη Αρχή οποιασδήποτε άλλης χώρας Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε αντίθεση με τα 3 έτη που απαιτούνται μετά από σπουδές σε μη-αναγνωρισμένο κατά EASA Part-147 σχετικό σχολείο ή 5 έτη χωρίς κανένα σχολείο.
Για την απόκτηση άδειας (πτυχίου) συντήρησης αεροσκαφών από την ΥΠΑ ή την αρχή άλλης Ευρωπαϊκής χώρας κατά EASA Part-66, εκτός από την προϋπηρεσία και το όριο ηλικίας των 18 ετών, απαιτούνται επιτυχείς εξετάσεις στα αναγκαία γνωστικά αντικείμενα για τη κατηγορία του πτυχίου, οι οποίες μπορούν να γίνουν στην ΕΑΒ, η οποία είναι ταυτόχρονα Εγκεκριμένος φορέας διενέργειας εξετάσεων. Θα πρέπει να τονιστεί ότι το περιεχόμενο των σπουδών είναι εγκεκριμένο και καλύπτει απόλυτα τα γνωστικά αντικείμενα που απαιτούνται και όπως είναι φυσικό οι πιθανότητες επιτυχίας στις αντίστοιχες εξετάσεις είναι ιδιαίτερα υψηλές.
Το κόστος για κάθε κύκλο σπουδών είναι 17000 €, με 10% προκαταβολή κατά την εγγραφή και το υπόλοιπο σε ισόποσες μηνιαίες δόσεις.
Μετά την αποφοίτηση είναι αναγκαία η απόκτηση 2 ετών εμπειρείας σε περιβάλλον συντήρησης αεροσκαφών (πολιτικού νηολόγιου) που μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε εταιρεία συντηρεί αεροσκάφη (Αεροπλάνα ή Ελικόπτερα), λαμβανομένου δε υπ' όψη του γεγονότος ότι οι απόφοιτοι θα είναι ήδη κατηρτισμένοι θεωρητικά (και πρακτικά εξοικειωμένοι) θα είναι σχετικά εύκολη η απορρόφησή τους.
Πιστεύουμε ότι είναι ο πλέον γρήγορος δρόμος για να ξεκινήσει κάποιος καριέρα ως Μηχανικός Συντήρησης Αεροσκαφών με καλές προοπτικές για το μέλλον στην Ελλάδα ή την Ευρώπη, αλλά και παγκοσμίως, μιας και το πτυχίο EASA Part-66 είναι παγκοσμίου κύρους.
Το site tης ΕΑΒ για το φορέα κατά EASA Part-147 είναι: http://www.part66.gr, όπου αναγράφονται όλες οι σχετικές πληροφορίες και τα τηλέφωνα επικοινωνίας για παροχή περαιτέρω διευκρινήσεων ή εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής.
 
Re: Aegean ξανά με ATR72

ε, τα atr72 ειναι για το..........δεν μπορουσε να παρει τα dash 8
 
Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

re paidia t uparxoun tei g mhxanikous aeroskafwn ektos apo ths xalkhdas ??????
 
Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

t n s pw dn file dn 3erw...
 
Re: Τεχνολόγος αεροσκαφών στα ΤΕΙ

Εισαι σχιζοφρενης?
 
Re: Olympic Air website

Η πτήση αβεβαιότητας της «νέας» Ολυμπιακής
Τετάρτη, 14 Οκτώβριος 2009 00:21


«Σας ενημερώνουμε ότι η υπηρεσία κρατήσεων εισιτηρίων μέσω της ιστοσελίδας μας δεν είναι πλέον διαθέσιμη»: αυτό το μήνυμα βλέπει ο επισκέπτης της ιστοσελίδας της «νέας» Ολυμπιακής, σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την πρώτη πτήση της Olympic Air, που ανήκει στον όμιλο της MIG. --Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ OLYMPIC AIR

Αυτή η ενοχλητική, για μια σημαντική μερίδα του επιβατικού κοινού, «απώλεια», είναι ίσως το μικρότερο πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει ο κ. Βγενόπουλος ως «κυβερνήτης» του σκάφους της Olympic Air, που πετά στην αβεβαιότητα και έχει να αντιμετωπίσει πολύ σκληρό ανταγωνισμό από την Aegean, όχι πλέον σε επίπεδο εντυπώσεων και δημοσιότητας, αλλά επιχειρηματικής ουσίας:

- Το πρώτο σοβαρό πρόβλημα της Olympic Air φαίνεται καθαρά ότι θα είναι η πολύ επικίνδυνη «αερομαχία» με την Aegean, για τα δρομολόγια των «άγονων γραμμών».

- Η απελθούσα κυβέρνηση ακύρωσε το σχετικό διαγωνισμό λίγες ημέρες πριν τις εκλογές και άφησε την εξυπηρέτηση των δρομολογίων στις Ολυμπιακές Αερογραμμές, δηλαδή την «παλαιά» εταιρεία, που από 1ης Οκτωβρίου θα έπρεπε να αποτελεί παρελθόν.

- Οι Ολυμπιακές Αερογραμμές εξυπηρετούν τα δρομολόγια με μίσθωση αεροσκαφών της Olympic Air, χωρίς την παραμικρή κρατική επιδότηση, σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις της MIG, αλλά η Aegean ζήτησε με εξώδικο να πληροφορηθεί από την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών ποιο ήταν το κόστος μίσθωσης των αεροσκαφών με πληρώματα (wet lease), αφήνοντας σαφώς να εννοηθεί, ότι η έννοια της μη πληρωμής επιδοτήσεων ήταν σχετική.

- Η προηγούμενη κυβέρνηση σχεδίαζε να παρατείνει αυτό το ιδιόμορφο καθεστώς, παρότι η Aegean το είχε ευθέως καταγγείλει ως αντίθετο στο κοινοτικό δίκαιο, μέχρι το τέλος του έτους, σκοπεύοντας να προκηρύξει το νέο διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές στο τέλος του 2010.

- Όμως, αυτή η πρόσκαιρη και ανορθόδοξη λύση, που θα ήταν αρκετά «βολική» για την Olympic Air, υποστηρίζοντας τα έσοδα της εταιρείας στα δύσκολα πρώτα βήματα, δεν βρήκε σύμφωνη τη νέα ηγεσία του υπουργείου, υπό τον Δημήτρη Ρέππα.

- Η απόφαση του νέου υπουργού να προκηρύξει άμεσα το διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές και μάλιστα με απόλυτο σεβασμό στο κοινοτικό Δίκαιο και με πλήρη νομική κατοχύρωση, ώστε να περιορισθούν κατά το δυνατό οι ενστάσεις, ήταν μια «νίκη στα σημεία» για την Aegean, που άλλη μια φορά αξιοποίησε το «μοχλό» της απειλούμενης προσφυγής στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή προς όφελός της.

Η προκήρυξη του νέου διαγωνισμού είναι θέμα ημερών, αν όχι ωρών, και όλα δείχνουν ότι η διοίκηση της Olympic Air θα περάσει μια πολύ δύσκολη δοκιμασία: έχοντας απόλυτη ανάγκη στα πρώτα της βήματα τα έσοδα από τις κρατικές επιδοτήσεις, η εταιρεία θα είναι υποχρεωμένη να «χτυπήσει» το διαγωνισμό με τις καλύτερες δυνατές προσφορές, που θα αφήνουν οριακά περιθώρια κέρδους στη νέα εταιρεία.

Και πάλι, όμως, είναι πολύ αμφίβολο αν η Olympic Air έχει πραγματικά τη δυνατότητα να «χτυπήσει στα ίσα» την Aegean, μια «ώριμη» αεροπορική εταιρεία με ισχυρό ισολογισμό, που είναι σε θέση να κατεβάσει τον «πήχη» των δικών της προσφορών σε πολύ χαμηλά επίπεδα, για να «ματώσει» ο ανταγωνισμός.

Η «μάχη για τις άγονες», όμως, θα είναι ένας αγώνας χωρίς αύριο για την Olympic Air, καθώς οι συμβάσεις που θα υπογραφούν θα έχουν τριετή διάρκεια. Ένα «στραβοπάτημα», λοιπόν, μπορεί να αφήσει την εταιρεία του κ. Βγενόπουλου χωρίς μια βασική πηγή εσόδων για την κρίσιμη πρώτη τριετία της λειτουργίας της, όπου και θα κριθεί αν μπορεί να επιβιώσει στον εξαιρετικά δύσκολο κλάδο των αερομεταφορών.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ OLYMPIC AIR



Με έκπληξη αντικρίσαμε σήμερα 14.10.2009 στην ιστοσελίδα σας, στο κεντρικό σας θέμα με τίτλο «Η πτήση αβεβαιότητας της «νέας» Ολυμπιακής» ότι η υπηρεσία κρατήσεων εισιτηρίων μέσω της ιστοσελίδας μας δεν είναι πλέον διαθέσιμη»
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της Olympic Air βρίσκεται στην διεύθυνση http://www.olympicair.com και να σας διαβεβαιώσουμε ότι δέχεται κανονικά κρατήσεις.

Το μήνυμα στο οποίο αναφέρεστε έχει αναρτηθεί στην σελίδα των Ολυμπιακών Αερογραμμών. (olympicairways.com) και όχι στην σελίδα της Olympic Air.

Η Olympic Air δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε πληροφορία βρίσκεται έκτος της επίσημης ιστοσελίδας της.

Παρακαλούμε για την άμεση διόρθωση του κειμένου σας.

Ευχαριστώ

Με εκτίμηση,

Στέλιος Παπαδέλλης
 
Re: Σε εκκαθάριση η Ο.Α.

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Στο σ.ν. «Ρυθμίσεις για θέματα μεταφορών»

΄Αρθρο…
1. Στο Κεφάλαιο Α’ του Ν. 3429/2005 (ΦΕΚ Α΄ 314) προστίθεται νέο άρθρο 14Α το οποίο έχει ως εξής:
«Άρθρο 14Α
Ειδική εκκαθάριση δημόσιων επιχειρήσεων
1. Δημόσιες επιχειρήσεις, οι οποίες σωρευτικά:
α) αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα ή προβλήματα στη διάρθρωση της δομής των ιδίων κεφαλαίων τους ή παρουσιάζουν έκδηλη αδυναμία πληρωμής των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους ή έχουν ίδια κεφάλαια τα οποία με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό έχουν απομειωθεί τόσο ώστε να συντρέχει νόμιμη περίπτωση εφαρμογής του άρθρου 48 του Κ.Ν. 2190/1920, και
β) έχουν λάβει στο παρελθόν κρατικές ενισχύσεις με αποτέλεσμα η περαιτέρω ενίσχυσή τους από το Ελληνικό Δημόσιο να αντίκειται στις διατάξεις του Κοινοτικού Δικαίου,
είναι δυνατόν να τεθούν υπό καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης κατά παρέκκλιση από τις διατάξεις του Πτωχευτικού Κώδικα. Στην περίπτωση αυτή διορίζεται εκκαθαριστής. Εκκαθαριστής μπορεί να είναι οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο υποδείξουν οι αιτούντες την εκκαθάριση, οι οποίοι συνυποβάλλουν στο αρμόδιο κατά την επόμενη παράγραφο δικαστήριο δήλωση του προτεινομένου εκκαθαριστή ότι αποδέχεται την υπόδειξή του ως εκκαθαριστή.
2. Τη θέση επιχείρησης της παραγράφου 1 σε ειδική εκκαθάριση ζητούν είτε α) πιστωτές οι οποίοι εκπροσωπούν τουλάχιστον το 51% των κατά της επιχείρησης υφισταμένων ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων, όπως οι απαιτήσεις αυτές εμφανίζονται νομίμως στο τελευταίο, πριν από την αίτηση, νόμιμα καταχωρημένο υπόλοιπο πιστωτών στο γενικό καθολικό και ελλείψει τούτου ή εν περιπτώσει μη νομίμου τηρήσεώς του, όπως αποδεικνύονται με κάθε νόμιμο τρόπο, εφόσον μεταξύ των πιστωτών αυτών περιλαμβάνεται κατά το ήμισυ τουλάχιστον των απαιτήσεων το Ελληνικό Δημόσιο ή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή οργανισμοί κοινωνικής ασφάλισης κύριας και επικουρικής, είτε β) το Ελληνικό Δημόσιο ή πιστωτές της επιχειρήσεως νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή πιστωτές οργανισμοί κοινωνικής ασφαλίσεως είτε γ) εταίροι ή μέτοχοι, οι οποίοι εκπροσωπούν τουλάχιστον το 51% του εταιρικού ή μετοχικού κεφαλαίου της επιχείρησης, εφόσον μεταξύ αυτών συμμετέχει κατά το ήμισυ τουλάχιστον το Ελληνικό Δημόσιο ή νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή οργανισμοί κοινωνικής ασφάλισης κύριας και επικουρικής, με αίτησή τους που υποβάλλεται στο Εφετείο της καταστατικής έδρας της επιχείρησης.
3. Η δικάσιμος για τη συζήτηση της αιτήσεως της παραγράφου 2 ορίζεται σε χρόνο όχι μεγαλύτερο από τέσσερις ημέρες από την κατάθεση της αιτήσεως. Το Εφετείο δικάζει την αίτηση κατά τη διαδικασία της εκουσίας δικαιοδοσίας. Οι τυχόν παρεμβάσεις ασκούνται μόνο με ιδιαίτερο δικόγραφο, είναι δε απαράδεκτες αν δεν ασκηθούν τουλάχιστον 24 ώρες πριν από τη συζήτηση της αίτησης και προσδιορίζονται υποχρεωτικά στην ίδια δικάσιμο. Οι παραπάνω προθεσμίες ισχύουν και σε περίπτωση νέου προσδιορισμού δικασίμου μετά από ματαίωση της συζήτησης κατά την αρχικά προσδιορισθείσα δικάσιμο. Αναβολή της συζήτησης δεν επιτρέπεται για κανένα λόγο. Η κατάθεση προτάσεων σε κάθε περίπτωση μπορεί να γίνει στο ακροατήριο. Η απόφαση του Εφετείου πρέπει να δημοσιευθεί μέσα σε τρεις ημέρες από τη συζήτηση της αίτησης και δεν υπόκειται σε κανένα ένδικο μέσο, τακτικό ή έκτακτο.
4. Η θέση της επιχείρησης σε ειδική εκκαθάριση δεν αποτελεί λόγο λύσεως της εταιρείας, δεν συνεπάγεται διακοπή της λειτουργίας της και δεν επιφέρει τη λύση των πάσης φύσεως συμβάσεών της ούτε αποτελεί λόγο λύσεως αυτών. Η θέση της επιχείρησης σε ειδική εκκαθάριση συνιστά πάντως σε κάθε περίπτωση, για τον εκκαθαριστή και μόνο, σπουδαίο λόγο για την καταγγελία οποιασδήποτε συμβάσεως της επιχείρησης. Ο εκκαθαριστής διοικεί, διαχειρίζεται και εκπροσωπεί την επιχείρηση. Ο εκκαθαριστής μπορεί να αποφασίζει την άμεση διακοπή ή το σταδιακό περιορισμό ή διακοπή της λειτουργίας της επιχείρησης όπως και τη διατήρηση ή μη των πάσης φύσεως συμβάσεων της επιχείρησης. Ειδικά οι συμβάσεις εργασίας του προσωπικού που συνδέεται με την επιχείρηση με σχέση εξαρτημένης εργασίας, ανεξαρτήτων υπηρεσιών ή έργου καθώς και με συμβάσεις έμμισθης εντολής δικηγόρων ή νομικών συμβούλων, μπορούν, όλες ή μερικές από αυτές, μετά τη δημοσίευση της σχετικής απόφασης του Εφετείου, κατά την κρίση του εκκαθαριστή και με αποφάσεις του εκκαθαριστή λαμβανόμενες προς το συμφέρον και τις ανάγκες της εκκαθάρισης, να λύονται με αζήμια για την επιχείρηση καταγγελία ή ακόμη και να αναστέλλονται. Οι Υπουργοί Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, Οικονομίας και Οικονομικών, Εσωτερικών και ο εποπτεύων την επιχείρηση Υπουργός, με αποφάσεις τους οφείλουν να θεσπίζουν μέτρα κοινωνικής προστασίας, όπως ιδίως προγράμματα επιδότησης κατά της ανεργίας, παροχές για απώλεια εισοδήματος, εφάπαξ παροχές ή βοηθήματα, προγράμματα επιμόρφωσης, επανακατάρτισης και επανένταξης στην αγορά εργασίας, μεταφορά σε φορείς και υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα, μοριοδότηση προς πρόσληψη στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, υπέρ των εργαζομένων που συνδέονται με την επιχείρηση με σχέση εξαρτημένης εργασίας καθώς και υπέρ των εμμίσθων δικηγόρων ή νομικών συμβούλων της επιχείρησης, των οποίων οι συμβάσεις λύονται ή αναστέλλονται κατά τα ανωτέρω, πλην περιπτώσεων καταγγελίας συμβάσεως για τέλεση ποινικού αδικήματος ή συνεπεία τελέσεως σοβαρής παραβιάσεως συμβατικής υποχρεώσεως. Οι εν λόγω υπουργικές αποφάσεις μπορούν να θεσπίζουν τα ίδια μέτρα και για συμβάσεις οι οποίες λύθηκαν ή ανεστάλησαν σύμφωνα με τα παραπάνω έως και έξι (6) μήνες πριν από τη θέση της επιχείρησης σε ειδική εκκαθάριση.
5. Μετά τη δημοσίευση της απόφασης του εφετείου, ο εκκαθαριστής υποχρεούται να προβεί στην πώληση ή εκμίσθωση, με ένα ή και περισσότερους δημόσιους πλειοδοτικούς διαγωνισμούς, του συνόλου ή επί μέρους στοιχείων που συνθέτουν το ενεργητικό της επιχείρησης, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται πάσης φύσεως απαιτήσεις, δικαιώματα, σήματα, διπλώματα ευρεσιτεχνίας, λογότυποι, διακριτικά γνωρίσματα και εμπορική επωνυμία. Οι δημόσιοι πλειοδοτικοί διαγωνισμοί διενεργούνται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις επόμενες παραγράφους. Σε επείγουσες περιπτώσεις και εφόσον τούτο υπαγορεύεται από τις ανάγκες της εκκαθάρισης και το συμφέρον της υπό εκκαθάριση επιχείρησης, ο εκκαθαριστής μπορεί να εκμισθώνει περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης για χρονικό διάστημα όχι πέραν των έξι (6) μηνών και χωρίς δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό. Οι μισθώσεις αυτές είναι δυνατό να ανανεώνονται άλλη μία φορά εφόσον συντρέχουν οι ίδιοι λόγοι.
6. Αμελλητί μετά τη δημοσίευση της απόφασης του Εφετείου με την οποία τίθεται η επιχείρηση σε ειδική εκκαθάριση, ο εκκαθαριστής δημοσιεύει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την αγορά της πωλούμενης επιχείρησης στο σύνολό της ή περισσότερες προσκλήσεις για επί μέρους στοιχεία του ενεργητικού της ή κλάδων της, τη σύνθεση των οποίων καθορίζει ο εκκαθαριστής κατά την κρίση του. Κάθε πρόσκληση περιέχει σύντομη γενική περιγραφή της επιχείρησης και των πωλούμενων στοιχείων του ενεργητικού της. Με την πρόσκληση καλούνται οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές να υποβάλουν εντός προθεσμίας 20 ημερών μη δεσμευτική έγγραφη δήλωση ενδιαφέροντος. Η πρόσκληση δημοσιεύεται τουλάχιστον δύο φορές στα κύρια φύλλα δύο τουλάχιστον ημερήσιων πολιτικών εφημερίδων και μιας ημερήσιας οικονομικής εφημερίδας, που εκδίδονται στην Αθήνα και έχουν ευρεία κυκλοφορία σε όλη τη χώρα και, εάν ο εκκαθαριστής το κρίνει απαραίτητο, και σε μια διεθνούς κυκλοφορίας οικονομική εφημερίδα που εκδίδεται στην αλλοδαπή.
7. Ο εκκαθαριστής συντάσσει παράλληλα υπόμνημα προσφοράς, το οποίο περιέχει πλήρη περιγραφή της πωλούμενης επιχείρησης και της δραστηριότητας την οποία αυτή ασκεί και αναγράφει επί πλέον τα στοιχεία του ενεργητικού της, τα οποία σύμφωνα με την οικεία πρόσκληση θα περιέλθουν στον αγοραστή που θα αναδειχθεί πλειοδότης, τους τυχόν όρους της πώλησης και γενικώς κάθε πληροφορία χρήσιμη για τους υποψήφιους αγοραστές. Αντίγραφο του υπομνήματος προσφοράς παραδίδεται σε κάθε ένα από τους ενδιαφερόμενους αγοραστές. Στα πρόσωπα αυτά είναι δυνατό να παρασχεθούν επί πλέον πληροφορίες για την πωλούμενη επιχείρηση, με την προϋπόθεση ότι θα υποσχεθούν εγγράφως την τήρηση εχεμύθειας και γενικώς τη μη χρήση των ως άνω πληροφοριών. Άρνηση της πληροφόρησης δικαιολογείται για σπουδαίο λόγο.
8. Μετά πάροδο τουλάχιστον 30 ημερών από τη δημοσίευση της προσκλήσεως ενδιαφέροντος, ο εκκαθαριστής δημοσιεύει στις εφημερίδες που αναφέρονται στην παράγραφο 6 του παρόντος άρθρου διακήρυξη διενέργειας δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού. Η διακήρυξη αυτή περιέχει:
α) Την επωνυμία, έδρα, δραστηριότητα και συνοπτική περιγραφή της επιχείρησης, χωρίς να απαιτείται η αναγραφή των επί μέρους στοιχείων, που απαρτίζουν το ενεργητικό της και τα οποία αναγράφονται στο υπόμνημα προσφοράς.
β) Πρόσκληση κάθε ενδιαφερομένου, ανεξαρτήτως συμμετοχής του ή όχι στη διαδικασία της παραγράφου 6, να παραλάβει από τον εκκαθαριστή το υπόμνημα προσφοράς, εφ΄όσον δεν το έχει ήδη παραλάβει και να υποβάλει σφραγισμένη δεσμευτική προσφορά, η οποία θα συνοδεύεται από εγγυητική επιστολή τράπεζας, που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα για ποσό και με όρους, που θα προσδιορίζονται στη διακήρυξη.
γ) Τους λοιπούς όρους του διαγωνισμού, στους οποίους μπορεί να περιλαμβάνεται και κατώτατη τιμή προσφοράς.
δ) Το ονοματεπώνυμο του επί του δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού συμβολαιογράφου της περιφέρειας της έδρας της επιχείρησης, στον οποίο θα υποβληθούν οι προσφορές, τυχόν άλλους όρους του πλειοδοτικού διαγωνισμού, την προθεσμία υποβολής προσφορών, η οποία δεν επιτρέπεται να είναι μικρότερη των 15 ημερών και μεγαλύτερη των 25 ημερών από την ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της διακήρυξης, την ημέρα και ώρα αποσφράγισης των προσφορών κατά την οποία θα παρίσταται ο εκκαθαριστής και θα δικαιούνται επίσης να παραστούν όσοι υπέβαλαν εμπρόθεσμη προσφορά.
Εκπρόθεσμες προσφορές δεν γίνονται δεκτές και δεν λαμβάνονται υπόψη.
9. Ο επί του δημόσιου πλειοδοτικού διαγωνισμού συμβολαιογράφος συντάσσει πράξη κατάθεσης της κάθε προσφοράς και κατά την ορισθείσα ημέρα και ώρα αποσφράγισης προβαίνει στην αποσφράγιση των προσφορών και συντάσσει σχετική έκθεση, στην οποία προσαρτώνται όλες οι υποβληθείσες προσφορές. Την έκθεση αποσφράγισης προσυπογράφει ο εκκαθαριστής και οι λοιποί παρόντες. Επικυρωμένο αντίγραφο της έκθεσης αποσφράγισης παραδίδεται αυθημερόν στον εκκαθαριστή. Κάθε ένας που έχει έννομο συμφέρον, δικαιούται να ζητήσει αντίγραφο της έκθεσης αποσφράγισης.
10. Ο εκκαθαριστής εντός 8 ημερών από την αποσφράγιση των προσφορών συντάσσει και υποβάλλει σε όλους τους πιστωτές της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου και επί τη αιτήσει του σε οποιονδήποτε άλλο πιστωτή, συνοπτική έκθεση αξιολόγησης των προσφορών και προτείνει την κατακύρωση της πώλησης στον πλειοδότη. Εφ΄όσον εντός 8 ημερών από την υποβολή της έκθεσης αξιολόγησης δεν αντιλέξουν σε αυτήν και στην προτεινόμενη κατακύρωση είτε το Δημόσιο είτε πιστωτές, οι οποίοι εκπροσωπούν το 51% τουλάχιστον των κατά της επιχείρησης απαιτήσεων της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, ο εκκαθαριστής συνάπτει με τον πλειοδότη ενώπιον του επί του πλειοδοτικού διαγωνισμού συμβολαιογράφου, τη σύμβαση μεταβίβασης του ενεργητικού ή των επί μέρους στοιχείων του ενεργητικού της επιχείρησης, βάσει των όρων της προσφοράς του και των τυχόν άλλων επί τα βελτίω όρων, που υποδείχθηκαν από τους παραπάνω πιστωτές και έγιναν δεκτοί από τον πλειοδότη. Η σύμβαση αυτή επέχει θέση τελεσίδικης κατακύρωσης των άρθρων 1003 επ. Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας.
Ως πλειοδότης λογίζεται, κατά την έννοια του παρόντος άρθρου, εκείνος του οποίου η προσφορά εκρίθη από τον εκκαθαριστή και τους προαναφερθέντες πιστωτές, ως η πλέον συμφέρουσα για τους δανειστές.
11. Το συνολικό ποσό, το οποίο υποχρεούται, σύμφωνα με τη σύμβαση, να καταβάλει στον εκκαθαριστή ο πλειοδότης, επέχει θέση πλειστηριάσματος του άρθρου 1004 επ. Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας. Ο εκκαθαριστής υποχρεούται να καταθέσει αμελλητί εντόκως το εισπραττόμενο πλειστηρίασμα σε τράπεζα που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα. Μετά την καταβολή του συμφωνηθέντος πλειστηριάσματος, ή του συμφωνηθέντος ως αμέσως καταβλητέου ποσού και εφ΄όσον τηρήθηκαν στην τελευταία περίπτωση οι συμφωνηθέντες όροι εξασφαλίσεως πληρωμής του υπολοίπου, ο εκκαθαριστής συντάσσει αμελλητί, ενώπιον του επί του πλειοδοτικού διαγωνισμού συμβολαιογράφου αντιστοίχως, είτε πράξη εξοφλήσεως, είτε πράξη πιστοποιήσεως εκπληρώσεως των παραπάνω υποχρεώσεων του πλειοδότη. Η πράξη αυτή στην οποία προσαρτάται η σύμβαση μεταβίβασης επέχει θέση περιλήψεως εκθέσεως κατακυρώσεως του άρθρου 1005 Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και εφαρμόζονται επί αυτής αναλόγως όσα ισχύουν επί της τελευταίας.
12. Η ανωτέρω πράξη πιστοποίησης εκπλήρωσης των υποχρεώσεων του αγοραστή, η οποία επέχει θέση περίληψης κατακυρωτικής έκθεσης του άρθρου 1005 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, έχει ως άμεση έννομη συνέπεια, μετά τη μεταγραφή της και το σχετικό αίτημα προς τον υποθηκοφύλακα, την εξάλειψη και διαγραφή των υφιστάμενων υπέρ τρίτων βαρών που έχουν εγγραφεί πριν από τη θέση της επιχείρησης σε ειδική εκκαθάριση.
13. Επί της μεταβιβάσεως του συνόλου ή μέρους του ενεργητικού της επιχείρησης του παρόντος άρθρου δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις των άρθρων 479 και 939-946 του Αστικού Κώδικα.
14. Ο εκκαθαριστής, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη μεταβίβαση του ενεργητικού κατά τα προαναφερόμενα, υποχρεούται να δημοσιεύσει σε δύο ημερήσιες εφημερίδες, μία αθηναϊκή και μία της πρωτεύουσας του νομού της καταστατικής έδρας της επιχείρησης, πρόσκληση αναγγελίας απαιτήσεων προς ικανοποίηση των απαιτήσεων των πιστωτών. Ειδική πρόσκληση απευθύνεται ατομικώς στους γνωστούς πιστωτές, το περιεχόμενο της οποίας έχει όπως ορίζεται στο άρθρο 40 παρ. 2 του Κανονισμού 1346/2000 «περί των διαδικασιών αφερεγγυότητας». Σχετικώς εφαρμόζονται και τα άρθρα 41 και 42 του Κανονισμού αυτού. Η πρόσκληση μπορεί να γίνει και αμέσως μετά τη θέση της επιχείρησης σε ειδική εκκαθάριση. Οι δανειστές, εντός ενός (1) μηνός από τη δημοσίευση της πρόσκλησης, έχουν δικαίωμα να αναγγείλουν τις απαιτήσεις τους. Στη συνέχεια ο εκκαθαριστής συντάσσει πίνακα κατάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 975 έως 979 και 1007 του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη λήξη της παραπάνω προθεσμίας αναγγελίας. Η πρόσκληση για αναγγελία των απαιτήσεων του δημοσίου επιδίδεται στον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών και η προθεσμία του ενός (1) μηνός προς αναγγελία των απαιτήσεών του αρχίζει από την επίδοση της πρόσκλησης.
Με τον πίνακα γίνεται η κατάταξη των πιστωτών και για το μέρος του πλειστηριάσματος που τυχόν έχει πιστωθεί. Αρμόδιο για την εκδίκαση ανακοπών κατά του πίνακα είναι το εφετείο, στην περιφέρεια του οποίου έχει την έδρα του ο εκκαθαριστής. Στη δίκη ενώπιον του εφετείου εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις των άρθρων 663-676 Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας.
15. Εάν δεν υποβληθεί καμία νομότυπη προσφορά, ή αν πιστωτές, οι οποίοι εκπροσωπούν το 51% τουλάχιστον των κατά της επιχείρησης απαιτήσεων της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου δηλώσουν εγγράφως προς τον εκκαθαριστή, εντός της προθεσμίας της παραγράφου 10 του παρόντος, ότι δεν θεωρούν καμία από τις υποβληθείσες προσφορές ως συμφέρουσα για τους πιστωτές, ο διαγωνισμός επαναλαμβάνεται με τη δημοσίευση εντός 15 ημερών νέας διακήρυξης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν άρθρο.
Εάν και ο νέος διαγωνισμός δεν τελεσφορήσει, τα περιουσιακά στοιχεία της υπό εκκαθάριση επιχείρησης που δεν κατέστη δυνατό να πωληθούν, πωλούνται ως σύνολο ή τμηματικά, με ελεύθερη διαπραγμάτευση, ύστερα από δημόσια πρόσκληση, με ανάλογη εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος άρθρου. Επί των πωλήσεων της παρούσας παραγράφου έχουν εφαρμογή οι απαλλαγές της παραγράφου 16 του παρόντος άρθρου.
16. Στην προκειμένη περίπτωση ισχύει αναλόγως η διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 10 του ν.3049/2002 (ΦΕΚ Α΄ 212).
17. Η στα πλαίσια και σε εκτέλεση της εκκαθάρισης μεταβίβαση ονομαστικών ή ανωνύμων μετοχών που δεν έχουν εισαχθεί σε οργανωμένη αγορά, γίνεται με ιδιωτικό έγγραφο που κατατίθεται στην αρμόδια για τον αγοραστή Δ.Ο.Υ., εντός δέκα (10) ημερών από την υπογραφή του, σε περίπτωση δε κατά την οποία για τη μεταβίβαση οποιωνδήποτε περιουσιακών στοιχείων ή ολόκληρης της επιχείρησης ή των μετοχών απαιτείται προηγούμενη άδεια ή έγκριση οποιασδήποτε αρχής ή η διενέργεια γνωστοποίησης ή τήρησης της διαδικασίας, η άδεια θεωρείται ότι έχει παρασχεθεί και δεν απαιτείται γνωστοποίηση ή η τήρηση της σχετικής διαδικασίας.
18. Με την υπογραφή κάθε συμβάσεως συναπτομένης στα πλαίσια και σε εκτέλεση της εκκαθάρισης του παρόντος άρθρου, συμμεταβιβάζονται αυτοδικαίως στον πλειοδότη και οι πάσης φύσεως διοικητικές άδειες που συνδέονται με τη λειτουργία των μεταβιβαζόμενων κλάδων ή στοιχείων ενεργητικού. Οι άδειες μεταβιβάζονται για όσο χρόνο ισχύουν και πάντως για περίοδο όχι μικρότερη του έτους ή του τυχόν προβλεπόμενου από ειδική διάταξη χρόνου υποχρεωτικής λειτουργίας της επιχείρησης ή κλάδου της, στη συνέχεια δε εκδίδεται επιβεβαιωτική πράξη μεταβιβάσεως της άδειας στο όνομα του πλειοδότη.
19. Σε περίπτωση σπουδαίου λόγου και ιδία σε περίπτωση μη τήρησης από τον εκκαθαριστή υποχρεώσεων και προθεσμιών του παρόντος άρθρου, το Εφετείο, μετά από αίτηση των προσώπων της παραγράφου 2 του παρόντος, προβαίνει σε άμεση αντικατάσταση του εκκαθαριστή και διορίζει ως εκκαθαριστή τον προτεινόμενο από τους παραπάνω πιστωτές κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 1.
20. Για χρονικό διάστημα 18 μηνών από της δημοσιεύσεως της αποφάσεως του Εφετείου περί θέσεως της επιχείρησης σε ειδική εκκαθάριση, αναστέλλεται προσωρινά κάθε μέτρο, εκκρεμές ή όχι, ατομικής ή συλλογικής αναγκαστικής εκτέλεσης κατά της επιχείρησης και η λήψη ασφαλιστικών μέτρων εναντίον της.»
2. Παρατείνεται έως την 6 Οκτωβρίου 2009 η ισχύς του άρθρου 35Α του ν. 3492/2006 (ΦΕΚ Α΄210).
Για τις ανάγκες του παρόντος, ως «Ολυμπιακή Αεροπορία» (πλέον «Ολυμπιακή Αεροπορία – Υπηρεσίες») νοείται και κάθε συνδεδεμένη με αυτή εταιρεία σύμφωνα με το άρθρο 42ε του κ.ν. 2190/1920 περί «Ανωνύμων Εταιρειών».
Σε περίπτωση αδυναμίας της «Ολυμπιακής Αεροπορίας» να παρέχει τις εν λόγω υπηρεσίες, ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών ορίζει έτερο φορέα για την παροχή των εν λόγω υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης μέχρι την με διαγωνιστικές διαδικασίες επιλογή του νέου παρόχου των υπηρεσιών αυτών στα συγκεκριμένα αεροδρόμια και πάντως όχι για χρονικό διάστημα πέραν της 6ης Οκτωβρίου 2009.

3. Παρατείνεται έως και την 31 Οκτωβρίου 2009 η ισχύς των διατάξεων του άρθρου 22 του ν.3404/2005 (ΦΕΚ Α¨Α΄260) «Ρύθμιση θεμάτων του Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 35Β του ν.3492/2006 (ΦΕΚ Α΄210) και το άρθρο εικοστό πρώτο του ν.3607/2007 (ΦΕΚ Α¨245).

4. Τροποποιείται η παράγραφος 3 του άρθρου 12 του Κεφαλαίου Δ΄ του ν.δ. 714/70 (ΦΕΚ Α΄ 238) ως προς τον όρο «Ανωτάτης Σχολής» που προβλέπεται για τον Διοικητή και τον Υποδιοικητή της ΥΠΑ και αντικαθίσταται με τον όρο «Ανωτέρας ή Ανωτάτης Εκπαίδευσης».


Αιτιολογική Έκθεση
Επί της ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ – ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ
Στο σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις για θέματα μεταφορών»

Άρθρο …

Με το προτεινόμενο άρθρο, το οποίο προστίθεται ως άρθρο 14Α στο τέλος του Α΄ Κεφαλαίου του Ν. 3429/2005 «Δημόσιες επιχειρήσεις και Οργανισμοί (Δ.Ε.Κ.Ο.)», επιδιώκεται η πρόβλεψη δυνατότητας ταχείας εκκαθάρισης των δημόσιων επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και επιβαρύνουν σημαντικά τον Έλληνα φορολογούμενο. Η προβλεπόμενη από την προτεινόμενη διάταξη διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης σκοπό έχει αφ΄ενός να επιτρέψει στον εκκαθαριστή να αξιοποιεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο την περιουσία της υπό εκκαθάριση επιχείρησης προς όφελος των πιστωτών, των μετόχων και του κοινωνικού συνόλου και αφ΄ετέρου να επιτρέψει στους συναρμοδίους υπουργούς να λάβουν κοινωνικά μέτρα προστασίας υπέρ των εργαζομένων των επιχειρήσεων αυτών.
 
Re: Olympic Air website

Μα τωρα ειναι αρθρο αυτο??Εκανε ερευνα ο ανθρωπος??Αν εκανε θα εβλεπε την ιστοσελιδα της Olympic Air! :wall:
Ημαρτον :rant:

Εκφρασεις του τυπου "πετά στην αβεβαιότητα" και "έχει να αντιμετωπίσει πολύ σκληρό ανταγωνισμό από την Aegean, όχι πλέον σε επίπεδο εντυπώσεων και δημοσιότητας, αλλά επιχειρηματικής ουσίας" μου θυμιζουν κατι ρεπορταζ του Ευαγγελατου που πρεπει ο κοσμος ντε και καλα να ερθει αναποδα χωρις λογο.Δηλαδη πρεπει να βγαλουμε θεμα επειδη η ιστοσελιδα δεν δουλευει (τι ασχετος δημοσιογραφος) και φυσικα να υπονοησουμε οτι η παλαια κυβερνηση ηταν ΥΠΕΡ ΤΗΣ νΟΑ(!!!!!) οταν ηδη εχει κανει η νΟΑ καταγγελειες για να προστατευσει τα συμφεροντα της απεναντυ στο κρατος και την Α3...

Ωραιο αρθρο.... :wall: :wall: :wall:
 
Top