Λάθος posts ...

Re: Δρομολόγια Aegean

Ο «Πολιτισμός» πέθανε· ζήτω η «Εξωστρέφεια».
 
Re: Δρομολόγια Aegean

OveLix":1emz72db said:
Από όσα αεροδρόμια αναφέρονται στο ποστ, μόνο τα BIO, BOD και GOT είναι συγκρίσιμα σε αριθμό επιβατών με το SKG (6,5 εκατ. συνολικά).

BIO: 5,5 mil
BOD: 6,7 mil
GOT: 7 mil
VLC: 8 mil
BRS: 8,6 mil
LYS: 11 mil
CGN: 13 mil


Το άλλο πιο ενδιαφέρον είναι ότι (όπως σωστά αναφέρθηκε) η οικονομία κάνει τα αεροδρόμια. Μπορεί η Κολωνία να έχει μόλις 1,1 εκατ. κατοίκους, αλλά το ΑΕΠ της είναι 63 bn (ολόκληρης της κεντρικής Μακεδονίας είναι 23 bn). Το δε Μπιλμπάο έχει διπλάσιο GDP ανά κάτοικο από εκείνο της κεντρικής Μακεδονίας (η χώρα των Βάσκων έχει GDP 68 bn.)

Είπαμε, η οικονομία κάνει τα αεροδρόμια, όχι η προσθήκη δρομολογίων επειδή έτσι θα μας άρεΖε. :mrgreen:

Edit: τώρα που τα ξαναβλέπω, γιατί το BIO έχει τόσο χαμηλή επιβατική κίνηση, παρότι είναι από τις πλουσιότερες περιοχές της Ισπανίας και της ΕΕ; Μπερδεύτηκα λίγο. Θα το ψάξω με την πρώτη ευκαιρία :doubt:

Πηγές:
https://ec.europa.eu/growth/tools-datab ... -makedonia
https://ec.europa.eu/growth/tools-datab ... ue-country
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_G ... ies_by_GDP

H Κολωνία δεν πιάνεται, η περιοχή είναι τεράστια πληθυσμιακά και η μια πόλη ξεκινάει εκεί που τελειώνει η άλλη. Κανονικά είναι για αεροδρόμιο 40εκ επιβατών αλλά είναι το δευτερεύον αεροδρόμιο της NRW, το κύριο είναι το DUS.

Κοίταξα το Gothenburg. Πετάνε Air France για CDG, British για LHR, KLM για AMS, LH για FRA, MUC και φυσικά οι Σκανδιναβικές για το μεγάλο τους hub στο CPH. Μπορεί ως κίνηση να μη φαίνεται χαοτική διαφορά στα νούμερα, αλλά κοίτα την "ποιότητα" των πτήσεων της μιας και της άλλης περίπτωσης.

Η Θεσσαλονίκη χαντακώνεται απο θέμα οικονομίας, ως μέγεθος πόλης μια χαρά θα μπορούσε να υποστηρίξει να υποστηρίξει ένα τέτοιο αεροδρόμιο. Οι φορείς της πόλης καλό θα είναι να κοιτάξουν πως η Θεσσαλονίκη θα αναγεννηθεί οικονομικά, χθες. Καλοί χρυσοί οι φοιτητές αλλά η πόλη χρειάζεται οικονομία...
 
Re: Δρομολόγια Aegean

joker2013":36xxlbru said:
H Κολωνία δεν πιάνεται, η περιοχή είναι τεράστια πληθυσμιακά και η μια πόλη ξεκινάει εκεί που τελειώνει η άλλη. Κανονικά είναι για αεροδρόμιο 40εκ επιβατών αλλά είναι το δευτερεύον αεροδρόμιο της NRW, το κύριο είναι το DUS.

Κοίταξα το Gothenburg. Πετάνε Air France για CDG, British για LHR, KLM για AMS, LH για FRA, MUC και φυσικά οι Σκανδιναβικές για το μεγάλο τους hub στο CPH. Μπορεί ως κίνηση να μη φαίνεται χαοτική διαφορά στα νούμερα, αλλά κοίτα την "ποιότητα" των πτήσεων της μιας και της άλλης περίπτωσης.

Η Θεσσαλονίκη χαντακώνεται απο θέμα οικονομίας, ως μέγεθος πόλης μια χαρά θα μπορούσε να υποστηρίξει να υποστηρίξει ένα τέτοιο αεροδρόμιο. Οι φορείς της πόλης καλό θα είναι να κοιτάξουν πως η Θεσσαλονίκη θα αναγεννηθεί οικονομικά, χθες. Καλοί χρυσοί οι φοιτητές αλλά η πόλη χρειάζεται οικονομία...

Αν και αρχίζουμε να φεύγουμε εντελώς off topic πλέον, τί ακριβώς να " κοιτάξουν οι φορείς της πόλης πώς η Θεσσαλονίκη θα αναγεννηθεί οικονομικά΄" ;
Ο δήμαρχος ή η περιφέρεια θα πολεμήσουν την ανεργία και τους χαμηλούς μισθούς ή την αποβιομηχανοποίηση;
Ο Μπουτάρης πχ με τα πενιχρά μέσα και τον ανύπαρκτο προυπολογισμό που έχει ως Δήμαρχος αλλά και αν θες με την...γραφικότητά του, τουριστικά έκανε οσα ανοίγματα μπορούσε στο πλαίσιο του δυνατού, δηλαδή ενίσχυσε τους δεσμούς που έχει ιστορικά η πόλη με Τουρκία και Ισραήλ.
Πώς θα "αναγεννήσει οικονομικά " ένας ΤΟΠΙΚΟΣ φορέας μια πόλη στην Ελλάδα;
Αυτά είναι θέματα φυσικά ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ διοίκησης κάτι που ισχύει για όλες τις πολεις και χωριά της Ελλαδας.
 
Re: Δρομολόγια Aegean

Ο τοπικός φορέας θα
1- Την καθαρίζει και την διατηρεί καθαρή
2- Θα παρέχει ποιοτικές τοπικές συγκοινωνίες
3- Θα διευκολύνει την κυκλοφορία. Μία ώρα με το λεωφορείο απο αεροδρόμιο για κέντρο για 16χλμ απόσταση (εκ των οποίων τα 9 εκτός πόλης) είναι πάρα πολύ.
4- Θα διευκολύνει τον επισκέπτη με φυλλάδια και πληροφορίες στα σερβοκροάτικα, βουλγάρικα, γερμανικά, εβραϊκά, τούρκικα, και κάθε άλλη γλώσσα αγοράς που έχει προσελκύσει σχετικά με το τι ενδιαφέρει τον κάθε ένα να δει.
5- Θα διαλέξει ταυτότητα - η Αθήνα έχει επιλέξει την αρχαία κλασική εικόνα της. Η Θεσσαλονίκη σαν τί θέλει να είναι γνωστή; (Σε τυχαία σειρά) - Παγκόσμιο κέντρο ομοφυλόφιλων; Κέντρο απόδημου ιουδαϊσμού; Βυζαντινή συμβασιλεύουσα; Πόλη συνδεδεμένη με τον Κεμάλ και με οθωμανική κληρονομιά; Πρωτεύουσα της Μακεδονίας; Γαστρονομικός παράδεισος; Κέντρο ορθόδοξου θρησκευτικού τουρισμού; Ας επικεντρωθούν κάπου ωστε να κάνουν και το ανάλογο μάρκετινγκ. Το "λίγο απ' όλα" είναι καλό γιατί φανερώνει ποικιλία, αλλά πρέπει παράλληλα να υπάρξει και κάτι βασικό το οποίο να κάνει την πόλη γνωστή παγκόσμια.
6- Θα σταματήσει να δίνει άδειες σε καφέ, σουβλατζίδικα και γωνιακά 24ωρα μάρκετ με καφέ και περιοδικά - και αντί όλων αυτών να δώσει κίνητρα στη διαφοροποίηση της αγοράς.
7- Θα διευκολύνει την πρόσβαση και την περιήγηση στην Ανω Πόλη και στα κάστρα.
Και άλλα πολλά. Εξωστρέφεια δεν είναι μόνο να καλείς κόσμο, αλλά είναι και οταν έρθουν οι καλεσμένοι σου να τους δίνεις όσα υποσχέθηκες.

Για να το συνδέσω με το παρόν θέμα λοιπόν, δεν αρκεί η Α3 και η κάθε Α3 να συνδέσει την πόλη με το Λονδίνο και την Νεα Υόρκη. Να θυμήσω και το φιάσκο με το Ντουμπάϊ πέρσυ;
Καλό και άγιο το νέο αεροδρόμιο και οι συνδέσεις, αλλά αν όταν βγαίνεις απο αυτό πρέπει και η συνέχεια να είναι ανάλογη. Για την ώρα όμως δεν είναι. Αυτά πάντα απο την σκοπιά του επισκέπτη / εισερχόμενης κίνησης και την ευθύνη των φορέων που αναφέρθηκε.

Μου θυμίζει όλους αυτούς που παραπονιούνται "γιατί γέμισε Βούλγαρους η Χαλκιδική". Απάντηση: Γιατί ουσιαστικά σε αυτούς απευθύνεται ποιοτικά το προϊόν σου. Κάνε την Χαλκιδική Μονακό και την Θεσσαλονίκη Σεντ Τροπέ, και τότε θα σταματήσουν οι Βούλγαροι να έρχονται απο μόνοι τους. Δεν σου φταίει η Α3 και καμία Α3.

(Αν χρειαστεί εκκαθάριση της συζήτησης, ας διαγραφεί όλο το παραπάνω)

Back on topic - και συγγνώμη

Μια σύνδεση με Τίρανα δεν θα είχε αποτέλεσμα λέτε; Είναι στην ίδια απόσταση με την Αθήνα, αρα μιλάμε για περίπου 40' πτήση - αλλά οδικώς το δρομολόγιο είναι αρκετά χρονοβόρο και δύσκολο.
 
Re: Boeing 737 MAX

Ποιος κοντευει να πειστει πως τα ελικοφορα δεν ειναι επικινδυνα; Εννοεις λιγοτερο επικινδυνα σε συγκριση με τα turbofan; :?:
 
Re: Airbus A350

https://www.youtube.com/watch?v=Xyctm0as-Eg

Airbus has begun deliveries to airlines of the first A350s, equipped with pioneering new touchscreen cockpit displays. Specially developed for the A350 together with Thales, they will confer enhanced operational efficiencies, greater crew interaction, cockpit symmetry and smoother information management.
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Το μεγάλο κεφάλαιο εξακολουθεί να μεγαλώνει χωρίς κανένα σεβασμό στα δικαιώματα των πουλιών, των ζώων και των φυτών. Τα νέα α/φ της Ετζίαν θα φουσκώσουν τις τσέπες των ληστρικών αφεντικών του μεγάλου κεφαλαίου στιβάζοντας τους επιβάτες τον έναν πάνω στον άλλον για να μεγιστοποιήσουν το κέρδος.

Και να η απόδειξη:
το ξέρετε ότι δεν ανοίγουν τα παράθυρά τους;
Το ξέρετε ότι δεν έχουν μπανιέρα ή έστω ντουζ στην τουαλέτα;
Το ξέρετε ότι δεν επιτρέπεται το κάπνισμα; (ξεκάθαρη φασιστική αντίδραση του μεγάλου κεφαλαίου για να γονατίσει τον εργάτη, τον αγρότη, τον μικροέμπορα που θέλει να ξεδώσει λίγο κάνοντας ένα τσιγαράκι εν πτήσει).
Το ξέρετε ότι δεν έχουν αλεξίπτωτα;
Το ξέρετε ότι καίνε κηροζίνη και μολύνουν την ατμόσφαιρα και ανεβαίνει η θερμοκρασία; (στην Αθήνα γι' αυτό έχουμε καλό καιρό τελευταία, λόγω των α/φ της Ετζίαν).

Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες. Το αποτέλεσμα όμως είναι ένα. Το μεγάλο κεφάλαιο εξακολουθεί να πίνει το αίμα της εργατιάς, της αγροτιάς κλπ με το μπουρί της σόμπας. Μόνον μια γνήσια σοσιαλιστική κυβέρνηση θα μπορούσε να δώσει λύση στο πρόβλημα κρατικοποιώντας εδώ και τώρα την ιδιωτική εταιρία, διορίζοντας αξιόλογα κυβερνητικά στελέχη στις θέσεις των γκόλντεν-μπόις τους και κάνοντας τα αεροπορικά ταξίδια διαθέσιμα με έκπτωση στις λαΪκές μάζες που έχουν ψηφίσει το σωστό κόμμα στις εκλογές.
https://www.capital.gr/forum/thread/6653010?page=1&messageId=6653428


Το παραπάνω ποστ είναι χιουμοριστικό.
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

Καραμήτρος Air":29cwc7z5 said:
Το παραπάνω ποστ είναι χιουμοριστικό.
Δεν είναι χιουμοριστικό, κάθε άλλο. Αποτελεί την άποψη του 40% του εκλογικού σώματος, με βάση τις εκλογές του Ιουλίου 2019. :wall:

Όμως είμαστε OFF TOPIC στην παρούσα συζήτηση και φοβάμαι ότι οι διαχειριστές :rant: θα μας διαγράψουν.
 
Re: Bαριά προσγείωση στην Antalya από το VQ-BRS Nordwind Airlines Airbus A321-231(WL)

giorgosk":16ujwz4e said:
Να το θεωρούν ξεγραμμένο ;;;;
...καλή πηγή ανταλλακτικών........
 
Top