Re: Ellinair
Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο.
Εντάξει, δεν είναι loco ούτε scheduled. Ε και;
Πρόσεξε, δεν μιλάμε για μια εταιρεία charter που κλείνει μια συμφωνία με ένα τουριστικό οργανισμό και ζαμαν φου (και ακόμα και εκεί υπάρχει μεγάλος έλεγχος ποιότητας ως προς το τελικό προϊόν). Μιλάμε για έναν οργανισμό (όπως ακούω) με πολύ μεγάλο κύκλο εργασιών και πολύ καλό όνομα στην Ρωσία. Αυτός IMHO θεωρητικά πρέπει να κτίσει πάνω στο καλό όνομα που ήδη έχει (για παράδειγμα οι επιτυχημένες εταιρείες που προανέφερα, οι οποίες προφανώς δεν συμπεριλαμβάνονται στους 29 κατασκευαστές που αναφέρεις, αλλά στους υπόλοιπους 80). Εκτός και αν φοβάται να ταυτίσει την αεροπορική με τον υπόλοιπο οργανισμό για τους 2-3 λόγους που μπορεί να υπάρχουν. Αν δεν φοβάται, τότε (IMHO πάλι) αυτό που λέω είναι επιχειρηματικά το πιο λογικό.
Επίσης διαφωνώ στο ταξίδι και τον προορισμό που λες. Οποιαδήποτε εταιρεία που πουλά υπηρεσίες, ενδιαφέρεται και για το ταξίδι. Για τον λόγο ακριβώς που λανθασμένα υποτιμάς. Δηλαδή το repetitive business - customers. Αυτό κατά την ταπεινή μου άποψη είναι ένας κοντόφθαλμος τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας. Δεν μπορώ να διανοηθώ σοβαρή εταιρεία που να μην ενδιαφέρεται για την πιστότητα του πελάτη και την επαναλαμβανόμενη πελατεία της (ακόμα και ο συμπαθέστατος περιπτεράς της γειτονιάς μου οφείλει να το κάνει αυτό). Αλλιώς φίλε, σε αυτή την εποχή όπου ο πελάτης έχει πληθώρα επιλογών (και στην περίπτωση μας έχει πάααρα πολλές επιλογές τόσο σε tour operators, αλλά και σε προορισμούς) έχεις χάσει το "παιχνίδι".
Διότι ο πελάτης, ναι σίγουρα δεν ξέρει και πιστεύω οι περισσότεροι ούτε καν νοιάζονται για το ποια εταιρεία θα τους μεταφέρει. Ξέρει όμως τον Μουζενιδη, και με αυτόν θα τα έχει αν κάτι δεν πάει καλά η αν δεν μείνει ευχαριστημένος. Και καλά αν πχ δεν ήταν ευχαριστημένος από την Astra, θα έγραφε ένα παράπονο, και στα πολλά ίσως ο Μ θα παρατούσε την εν λόγο εταιρεία. Όταν πρόκειται όμως για δική του εταιρεία, δεν μπορεί να το κάνει αυτό, άρα πρέπει να προσέχει περισσότερο (εκτός πάλι κι'αν και αυτός είναι ένας άλλος λόγος που φοβάται να συνδέσει την αεροπορική με το όνομα του)
Άλλο παράδειγμα: Το λεωφορείο που τράκαρε κάπου το φθινόπωρο και σκοτώθηκαν τόσοι τουρίστες, δεν ήταν καν του Μουζενιδη απ'οτι κατάλαβα. Ήταν απλά chartered από άλλη εταιρεία, αλλά παντού έγραφε Mouzenidis. Όμως ο κόσμος τον Μουζενιδη ξέρει. Και τα δικά μας ΜΜΕ, και τα Ρωσικά (που είσαι Georgi1964 να μας πεις
λεωφορείο του Μουζενιδη λεγανε, τουρίστες του Μουζενιδη «φύγανε», δεν έλεγαν πελάτες της ΑΒΓ εταιρείας που είχε ιδιοκτησία της το λεωφορείο….
Κατ’επεκταση λοιπόν, εγώ προσωπικά τουλάχιστον αν έκλεινα ένα πακέτο διακοπών και είχα παράπονο από την αεροπορική, εκτός του ότι θα εκδήλωνα γραπτώς κάποιο παράπονο (που είσαι ΕΕ;;;;
την επομένη φορά θα διάλεγα άλλον tour operator (δεν μιλώ για πρακτορείο). Η στην καλύτερη, αν ήμουν τόοοοσο ευχαριστημένος πια από τα υπόλοιπα services, θα πήγαινα ξανά εκεί και απλά θα ρωτούσα αν υπάρχει τρόπος να ξανάπαω αλλά με άλλη εταιρεία..
Εν πάση περιπτώσει, αν δεν είχε καλό όνομα ο Μ. γενικά, τότε είναι απόλυτα φυσιολογικό να μην συνδέσει την αεροπορική με τον όμιλο του.. Από τη στιγμή όμως που εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι πρόκειται για έναν πολύ επιτυχημένο οργανισμό με πολύ καλή φήμη, ο μόνος λόγος - που μπορώ να σκεφτώ έτσι πρόχειρα- για να μην δώσει όνομα που να συνδέει την αεροπορική με τα υπόλοιπα, είναι διότι υπάρχει κάποιος φόβος για κάτι, είτε αυτό είναι ο φόβος της ευθύνης, είτε ο φόβος της αποτυχίας, είτε ο φόβος της ανικανότητας, είτε ο φόβος του αγνώστου είτε κάτι άλλο, δεν ξέρω. Ξέρω μόνο ότι όποιος είναι σίγουρος για τον εαυτό του και γιαυτο που κάνει, δεν έχει πρόβλημα να πει: «Αυτός είμαι, αυτό προσφέρω, και το δείχνω» (Ξαναπαραπέμπω στις επιτυχημένες εταιρείες που χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα στο προηγούμενο post, και σε όποιους άλλους tour operators έχουν ιδιόκτητες αεροπορικές). Δικαιολογημένη λοιπόν η διστακτικότητα του; Ίσως.
Και τέλος, όντως το όνομα θα μπορούσε να ήταν και Μήτσος-αιρ, η και μπαρμπουτσαλα-αιρ η οτιδήποτε. Ζαμάν φού. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Μη λες όμως ότι δεν υπάρχει λόγος να σκοτιστεί να βρει κάποιο όνομα.. Έτσι όπως το θέτεις, αν δεν μπορεί να σκοτιστεί για κάτι τόσο απλό, τότε δείχνει παντελή έλλειψη επαγγελματισμού (αν και είμαι σίγουρος ότι έχει προβληματιστεί για το όνομα, και μαγκιά του «αρχηγού» όπως λες, απλά η ιστορία όλη ξεκίνησε από μια απορία γιατί δεν χρησιμοποίησε όνομα που να συνδέει την αεροπορική με τον υπόλοιπο οργανισμό).