Λάθος posts ...

Re: Μουζενίδης: Νέα αεροπορική εταιρία

Έλλην
Ήδη τον 7ο π.Χ. αιώνα είχε επικρατήσει η ονομασία Πανέλληνες και από εκεί αποσπάστηκε και γενικεύτηκε η ονομασία Έλληνες, εξ ου και ο τονισμός, Έλλην αντί Ελλήν. Αργότερα, με την εξάπλωση του Χριστιανισμού, ο όρος Έλλην σήμαινε τον ειδωλολάτρη ή τον μη χριστιανό, ενώ οι κάτοικοι της Ελλάδας λέγονταν Ελλαδίτες.
το μονο που εχω βρει ειναι αυτο.
Ομως τι σχεση εχει ενας Ποντιος με τον "ειδωλολατρη".

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%88%CE% ... E%B5%CF%82
http://www.akrites.de/sites/gr/geschichte_pontos.htm και εδω κατι γραφουν για μας.Πρεπει να τα διαβασω.
 
Re: Μουζενίδης: Νέα αεροπορική εταιρία

Έλα ρε Georgi και εσύ, ψάχνεις να βρεις τι σχέση έχει... Δηλαδή οι κάτοικοι του Πόντου ήταν μια ζωή Χριστιανοί; Ας συγκεντρωθούμε στο ζουμί της υπόθεσης, υποθέτω μιλάμε για τσάρτερ πάντα;
 
Re: Μουζενίδης: Νέα αεροπορική εταιρία

Κανενας δεν εχει αντιρριση απλως να ειναι καθαρα Ελληνικη και να πληρωνει οτι πρεπει στο Ελληνικο κρατος και για το ονομα ας το ξανασκεφτει,θα του κανουμε την χαρη. :D
 
Re: ΥΨΟΣ ΓΙΑ EMIRATES?

ΖΟΝΚ ! ! !
Δε θα αναφερθώ στο πως γράφεις ως τελειόφοιτη Νομικής μάλιστα,αλλά ψάξε λίγο στο forum γιατί υπάρχει σχετικό θέμα.
(Αλήθεια,γιατί γράφουν όλοι το αγγλικό ερωτηματικό;Έχει καταργηθεί αυτό της ελληνικής;)
 
Re: ΥΨΟΣ ΓΙΑ EMIRATES?

alex96":1zey8o9m said:
ΖΟΝΚ ! ! !
Δε θα αναφερθώ στο πως γράφεις ως τελειόφοιτη Νομικής μάλιστα,αλλά ψάξε λίγο στο forum γιατί υπάρχει σχετικό θέμα.
(Αλήθεια,γιατί γράφουν όλοι το αγγλικό ερωτηματικό;Έχει καταργηθεί αυτό της ελληνικής;)

γιατι ποια λαθη εκανα? το αγγλικο ερωτηματικο? ή την ελλειψη σημειων στιξεως επειδη με πιανει το χερι μου? δε μου αρεσει να μου απαντανε μονο και μονο για να με μειωσουν! τελικα υπαρχει κομπλεξισμος σε ολα τα φορουμ και οχι μονο σε αλλα οπως μεχρι προτινος πιστευα. τελος παντων, προφανως και δε βρηκα κατι για το υψος στο φορουμ αλλιως δε θα ρωτουσα. προφανεστατα.
 
Re: ΥΨΟΣ ΓΙΑ EMIRATES?

alex96":26dqky04 said:
ΖΟΝΚ ! ! !
Δε θα αναφερθώ στο πως γράφεις ως τελειόφοιτη Νομικής μάλιστα,αλλά ψάξε λίγο στο forum γιατί υπάρχει σχετικό θέμα.
(Αλήθεια,γιατί γράφουν όλοι το αγγλικό ερωτηματικό;Έχει καταργηθεί αυτό της ελληνικής;)

και να σε ενημερωσω οτι το πως που γραφεις γραφεται με τονο γιατι ειναι ερωτηματικο.
 
Re: ΥΨΟΣ ΓΙΑ EMIRATES?

Σε πιάνει το χέρι σου και δε βάζεις τόνους;Που να ανέβεις και σε αεροπλάνο!
Καλή σου επιτυχία αν και οι αντιδράσεις σου υποδεικνύουν αντιδραστικό χαρακτήρα που δεν είναι κατάλληλος για αυτή την εργασία.-
 
Re: Ellinair

Sorry gia ta greeklish den exo elliniko keyboard kai h ora einai perasmeni. H etairia pou paei na stisei o arxigos den pistevo na kanei scheduled, den tha einai loco opote den uparxei logos oute na skotistei na vrei kanena suglonistiko onoma oute na kanei kamia treli kampania. Stin sugekrimeni periptosi simasia exei o proorismos kai oxi to taxidi. 29 kataskevastes plintirion sinistoun otoi oi pelates ton IT-airlines einai adiaforoi os pros to brand, den uparxei pistotita oute direct repetitive business, opote kai mitsos-airlines na tin vaftisei ligi simasia exei.
Elpizo ne se kalipsa
 
Re: Ellinair

Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο.
Εντάξει, δεν είναι loco ούτε scheduled. Ε και;

Πρόσεξε, δεν μιλάμε για μια εταιρεία charter που κλείνει μια συμφωνία με ένα τουριστικό οργανισμό και ζαμαν φου (και ακόμα και εκεί υπάρχει μεγάλος έλεγχος ποιότητας ως προς το τελικό προϊόν). Μιλάμε για έναν οργανισμό (όπως ακούω) με πολύ μεγάλο κύκλο εργασιών και πολύ καλό όνομα στην Ρωσία. Αυτός IMHO θεωρητικά πρέπει να κτίσει πάνω στο καλό όνομα που ήδη έχει (για παράδειγμα οι επιτυχημένες εταιρείες που προανέφερα, οι οποίες προφανώς δεν συμπεριλαμβάνονται στους 29 κατασκευαστές που αναφέρεις, αλλά στους υπόλοιπους 80). Εκτός και αν φοβάται να ταυτίσει την αεροπορική με τον υπόλοιπο οργανισμό για τους 2-3 λόγους που μπορεί να υπάρχουν. Αν δεν φοβάται, τότε (IMHO πάλι) αυτό που λέω είναι επιχειρηματικά το πιο λογικό.

Επίσης διαφωνώ στο ταξίδι και τον προορισμό που λες. Οποιαδήποτε εταιρεία που πουλά υπηρεσίες, ενδιαφέρεται και για το ταξίδι. Για τον λόγο ακριβώς που λανθασμένα υποτιμάς. Δηλαδή το repetitive business - customers. Αυτό κατά την ταπεινή μου άποψη είναι ένας κοντόφθαλμος τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας. Δεν μπορώ να διανοηθώ σοβαρή εταιρεία που να μην ενδιαφέρεται για την πιστότητα του πελάτη και την επαναλαμβανόμενη πελατεία της (ακόμα και ο συμπαθέστατος περιπτεράς της γειτονιάς μου οφείλει να το κάνει αυτό). Αλλιώς φίλε, σε αυτή την εποχή όπου ο πελάτης έχει πληθώρα επιλογών (και στην περίπτωση μας έχει πάααρα πολλές επιλογές τόσο σε tour operators, αλλά και σε προορισμούς) έχεις χάσει το "παιχνίδι".
Διότι ο πελάτης, ναι σίγουρα δεν ξέρει και πιστεύω οι περισσότεροι ούτε καν νοιάζονται για το ποια εταιρεία θα τους μεταφέρει. Ξέρει όμως τον Μουζενιδη, και με αυτόν θα τα έχει αν κάτι δεν πάει καλά η αν δεν μείνει ευχαριστημένος. Και καλά αν πχ δεν ήταν ευχαριστημένος από την Astra, θα έγραφε ένα παράπονο, και στα πολλά ίσως ο Μ θα παρατούσε την εν λόγο εταιρεία. Όταν πρόκειται όμως για δική του εταιρεία, δεν μπορεί να το κάνει αυτό, άρα πρέπει να προσέχει περισσότερο (εκτός πάλι κι'αν και αυτός είναι ένας άλλος λόγος που φοβάται να συνδέσει την αεροπορική με το όνομα του)

Άλλο παράδειγμα: Το λεωφορείο που τράκαρε κάπου το φθινόπωρο και σκοτώθηκαν τόσοι τουρίστες, δεν ήταν καν του Μουζενιδη απ'οτι κατάλαβα. Ήταν απλά chartered από άλλη εταιρεία, αλλά παντού έγραφε Mouzenidis. Όμως ο κόσμος τον Μουζενιδη ξέρει. Και τα δικά μας ΜΜΕ, και τα Ρωσικά (που είσαι Georgi1964 να μας πεις;) λεωφορείο του Μουζενιδη λεγανε, τουρίστες του Μουζενιδη «φύγανε», δεν έλεγαν πελάτες της ΑΒΓ εταιρείας που είχε ιδιοκτησία της το λεωφορείο….
Κατ’επεκταση λοιπόν, εγώ προσωπικά τουλάχιστον αν έκλεινα ένα πακέτο διακοπών και είχα παράπονο από την αεροπορική, εκτός του ότι θα εκδήλωνα γραπτώς κάποιο παράπονο (που είσαι ΕΕ;;;;;) την επομένη φορά θα διάλεγα άλλον tour operator (δεν μιλώ για πρακτορείο). Η στην καλύτερη, αν ήμουν τόοοοσο ευχαριστημένος πια από τα υπόλοιπα services, θα πήγαινα ξανά εκεί και απλά θα ρωτούσα αν υπάρχει τρόπος να ξανάπαω αλλά με άλλη εταιρεία..

Εν πάση περιπτώσει, αν δεν είχε καλό όνομα ο Μ. γενικά, τότε είναι απόλυτα φυσιολογικό να μην συνδέσει την αεροπορική με τον όμιλο του.. Από τη στιγμή όμως που εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι πρόκειται για έναν πολύ επιτυχημένο οργανισμό με πολύ καλή φήμη, ο μόνος λόγος - που μπορώ να σκεφτώ έτσι πρόχειρα- για να μην δώσει όνομα που να συνδέει την αεροπορική με τα υπόλοιπα, είναι διότι υπάρχει κάποιος φόβος για κάτι, είτε αυτό είναι ο φόβος της ευθύνης, είτε ο φόβος της αποτυχίας, είτε ο φόβος της ανικανότητας, είτε ο φόβος του αγνώστου είτε κάτι άλλο, δεν ξέρω. Ξέρω μόνο ότι όποιος είναι σίγουρος για τον εαυτό του και γιαυτο που κάνει, δεν έχει πρόβλημα να πει: «Αυτός είμαι, αυτό προσφέρω, και το δείχνω» (Ξαναπαραπέμπω στις επιτυχημένες εταιρείες που χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα στο προηγούμενο post, και σε όποιους άλλους tour operators έχουν ιδιόκτητες αεροπορικές). Δικαιολογημένη λοιπόν η διστακτικότητα του; Ίσως.

Και τέλος, όντως το όνομα θα μπορούσε να ήταν και Μήτσος-αιρ, η και μπαρμπουτσαλα-αιρ η οτιδήποτε. Ζαμάν φού. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Μη λες όμως ότι δεν υπάρχει λόγος να σκοτιστεί να βρει κάποιο όνομα.. Έτσι όπως το θέτεις, αν δεν μπορεί να σκοτιστεί για κάτι τόσο απλό, τότε δείχνει παντελή έλλειψη επαγγελματισμού (αν και είμαι σίγουρος ότι έχει προβληματιστεί για το όνομα, και μαγκιά του «αρχηγού» όπως λες, απλά η ιστορία όλη ξεκίνησε από μια απορία γιατί δεν χρησιμοποίησε όνομα που να συνδέει την αεροπορική με τον υπόλοιπο οργανισμό).
 
Top