Λάθος posts ...

  • Thread starter Thread starter george_a
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Emirates info

Να με σχωρνάτε,κ.κ.Συντονισταί,αλλά έμαθα μια καινούργια λέξη σήμερα και ήθελα να μοιραστώ τη χαρά μου με τους υπόλοιπους!
Ο γιατρός μου τα έδωσε κυρίως για ξεκουραστικά
Έχουμε λοιπόν το λεγόμενο "ξεκουραστικό" (ο,η,το).
Γιατί,αγαπητή;Έγραφες τόσο ωραία!Δε πειράζει όμως!Ουδείς άσφαλτος! :banana: :banana: :banana:
 
Re: Hellas Airlines!

Μα γιατί να το κλείσουμε το topic????
Αφού διασκεδάσαμε τόσο πολλύ μα αυτήν την ετερεία!!!!
Προτείνω να μείνει ανοικτό και να συνεχίσουμε στο μοντέλο που ξεκίνησαν!
Για παράδειγμα...

ήρθαν τα πρωτα 6 από τα 22 αεροπλάνα της εταιρείας, άρχισε η κατασκευή του νέου κτηρίου και του υποστέγου για την συντήρηση αεροσκαφών, αρχίζουν οι εκπαιδέυσεις στα καινούργεια ιδιόκτητα simulator της εταιρείας μας.....

Αντε! μην τα γράψω όλα εγώ! Βάλτε τα δρομολόγια, δώστε τους μισθούς που αξίζουν στον κόσμο, μοιράστε μετοχές στους εργαζόμενους, κλειστε συμφωνίες με τοπικές εταιρείες για να μεταφέρουμε τα προιόντα τους, βρείτε σπόνσορες που θα διαφημιστούν στα αεροπλάνα μας κλπ κλπ.

Ετσι κι αλιώς δικιά μας εταιρεία είναι! Ας κάνουμε ότι και ο πρόεδρος! Ασςπούμε την κάθε χαζομάρα που μας έρχετε στο κεφάλι κι ασςτο διασκεδάσουμε τουλάχιστον!

Περιμένω να ακούσω ιδέες λοιπόν!!!!
 
Re: Long haul της πΟΑ

DREAMLINER":fkss2xu0 said:
Απ' όσο γνωρίζω πήρε τα Α300-600R στη θέση τους για μεσαίες αποστάσεις......... πέραν των πιθανών οικονομο-πολιτικών πιέσεων (κάτι που λογικά ισχύει για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη).
Τήν εποχή εκείνη η Boeing ήθελε πάσει θυσία να κερδίσει πελάτες από τήν Airbus.Όταν η TWA προτίμησε το Α300 αντί τού 767 γύρω στα 1985,η Boeing τής πρότεινε να πάρει τα δικά της αεροπλάνα(10),με αντάλλαγμα να τήν αποζημιώνει για τήν επιχειρησιακή επιβάρυνση πού είχε υπολογίσει η TWA ότι θα είχε ανά έτος από τη χρήση τους.Φοβόταν τήν διείσδυση τής Airbus στην αμερικανική αγορά.Κάτι ανάλογο πρέπει να προσπάθησε και με τήν Ολυμπιακή.Τήν εποχή εκείνη όμως (1991-92) ήταν επιτακτική ανάγκη να αντικατασταθούν τα έξι 727 και ενώ η παραγγελία για τα 767 υπογράφτηκε από τον ίδιο τον Αντρέα,τελικά με δυσκολία η εταιρεία κατάφερε να αλλάξει τη συμφωνία με τρόπο αμφιλεγόμενο,είναι αλήθεια,προμηθεύτηκε όμως στη θέση τους έξι 737-400 το 1991,δύο Α300-600 το 1992 (τα οποία είχαν ομοιογένεια με το υπόλοιπο σμήνος μεσαίων αποστάσεων "ευρείας ατράκτου") και ένα έβδομο 734 το 1993.
Έτσι τα ελληνικά 767-200 κατασκευάστηκαν μεν(και αρχικά είχαν πεί ότι θα τα έπαιρνε η SAS),από απόψεως χρωματισμού όμως έμειναν στο...σχεδιαστήριο,όπως αυτό το δείγμα πού έφτιαξα το Δεκέμβριο.Έλεγα να μη το ανεβάσω,αφού ξανάρθε το θέμα όμως στην επιφάνεια,νάτο: http://i47.tinypic.com/2a7v67o.png
 
Re: Olympic B767-200

Γιώργος Μάναρης":w84xe3zf said:
Όταν η TWA προτίμησε το Α300 αντί τού 767 γύρω στα 1985,η Boeing τής πρότεινε να πάρει τα δικά της αεροπλάνα(10),με αντάλλαγμα να τήν αποζημιώνει για τήν επιχειρησιακή επιβάρυνση πού είχε υπολογίσει η TWA ότι θα είχε ανά έτος από τη χρήση τους...


H TWA προτίμησε τα Α 300? Μαθαίνουμε κάθε μέρα, φίλε Γιώργο... :wink: Και αυτό συνέβη το ...1985? τότε να ενημερώσουμε τον κόσμο ότι αυτό:

The prototype aircraft, registered N767BA and equipped with JT9D turbofans, rolled out on August 4, 1981.[31] By this time, the 767 program had accumulated 173 firm orders from 17 customers, including Air Canada, All Nippon Airways, Britannia Airways, Transbrasil, and Trans World Airlines (TWA).

και αυτό:

December 3, 1982
TWA operates its first Boeing 767 flight, from Los Angeles to Washington's Dulles airport.

είναι χονδροειδή ψέμματα. Τα ματάκια μας μας ξεγελούσαν. To Flight International, μας κορόιδευε, όταν μας ενημέρωνε από το 1979 ότι η TWA ήταν launch customer (είχε, δηλαδή, παραγγείλει το ΑΦ πριν τo rollout) για το Β 767.

http://www.flightglobal.com/FlightPDFAr ... 204561.PDF

Για δες, πόσο, μα πόσο μας κοροϊδεύουν τα ΜΜΕ... Γειά σου Γιώργο, Παίδαρε, που μας μαθαίνεις τα νέα...

άσε που έχω και οφθαλμαπάτες. από τα early 1980's

1982: http://www.airliners.net/photo/Trans-Wo ... 99d6130fc2
1983: http://www.airliners.net/photo/Trans-Wo ... 99d6130fc2
 
Re: Olympic B767-200

Αν διαβάσεις προσεχτικά τη δεύτερη στήλη τού άρθρου πού παρέθεσες,θα δείς ότι μάλλον καλά τα θυμάμαι γιατί κάπου το διάβασα για να το λέω.Αλλά βιάστηκες.Launch customer πάντως η ΤWA δεν ήταν.Το πρώτο 767-200 παραδόθηκε στη United τήν 1-9-1982,έκανε τήν πρώτη εμπορική πτήση στις 9-9-82 (βλέπε Flight International τεύχος 18-9-1982).Όσο για τα 10 767-200 τής TWA παραδόθηκαν μεταξύ 22-11-1982 και 23-11-1983. Μάλλον τα δικά μου στοιχεία είναι πιό αξιόπιστα από τα δικά σου.Καί πρόσεξε: Η ειρωνεία δεν ωφελεί, πόσο μάλλον όταν έχεις άδικο....
Φιλικά,
Γιώργος.
 
Re: Olympic B767-200

Βλέπω, συμφωνείς με τον εαυτό σου, Γιώργο. 100%...

Η TWA, λοιπόν, προτίμησε το 1985 τα Α 300 αντί για τα Β 767. ... με αποδείξεις... Μάναρη.

Φυσικά και δεν χρειάζεται να πούμε τίποτε άλλο.
 
Re: Olympic B767-200

Βλέπω πρόσθεσες αυτή τη διευκρίνιση στην προ-προηγούμενη δημοσίευσή σου:

"η TWA ήταν launch customer (είχε, δηλαδή, παραγγείλει το ΑΦ πριν τo rollout) για το Β 767."

Εντάξει,ξέρω τι θα πει launch customer,απλά μού είχε κάνει εντύπωση πού το 767 τής United πρωτοπέταξε στις 4-11-1981 ενώ τής TWA στις 15-10-1982.Έχει όμως καμμιά σημασία George? Έγραψα κάτι αντιφατικό; Εξάλλου τό θέμα μας είναι άλλο.Αν η Ολυμπιακή χρειαζόταν αυτό το αεροπλάνο ή μήπως ήταν καλύτερα τελικά πού δεν το προμηθεύτηκε. Εδώ θα μπορούσε ίσως να γίνει μία συζήτηση...
 
Re: Olympic B767-200

Γιώργος Μάναρης":1kb04dgw said:
Έχει όμως καμμιά σημασία George? Έγραψα κάτι αντιφατικό; ..

μπα, καθόλου...
 
Re: Emirates στην Αθήνα

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ, ΕΙΜΑΙ 38 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΟD THΣ EMIRATES TO ΣΑΒΒΑΤΟ. ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
 
Top