Λάθος posts ...

Re: Ryanair στην Ελλάδα

Kalispera se olous.Tyxainei na ergazomia stin Ryanair os pilotos kai asxoloumai me tin prooptiki na erthei i etaireia stin ellada.
I sunantisi itan kanonismeni me tous ekprosopous tis polis tou Volou stis 4 Nov.Yparxan diafonies sto plano.I ryanair thelei na petai olo ton xrono kai i elliniki pleyra
thelei gia tin periodo MAY-OCT.Ean matho kati entometaxi tha grapso kati.
Oso gia tin asfaleia ton ptiseon kai diafora alla pou grafontai den exo logia na ta xaraktiriso.
Ean oi ellinikes etaireies eixan tin organosi kai tin methodikotita pou exei ayti i etaireia tha itan polu kalutera ta pragmata gia tin aeroporia genika stin ellada.
To maintenance ton aeroskafon i ekpaideysi pou parexetai stous xeiristes einai pragmatika se polu ipsilo epipedo.
Dustixos i terastia anaptyxi aytis tis etaireia exei dimiourgisei pollous exthrous me apotelesma se incidents opos tis Air France ston canada,tis BA sto LHR kai ala polla akoma oi xeiristes eginan iroes.Stin periptosi tis Ryanair tha speysoune oloi na poune to drimi katigoro se ena incident sto opoio milame gia total loss of thrust on both engines kai opoios katalabainei katalabainei.......................!
Opos loipon lene kai stin Ryanair i etaireia paei kai sto Tsimpouktoun arkei to deal na einai kalo.Gia na min geliosaste loipon, oso diaforoi typoi edo stin ellada opos
i Aegean (tyxeo paradeigma........) perifrouroun ta magazakia tous me ton kathe dunato tropo(kai exoune to tropo) kai fusika exoune tin stirixi tou epivatikou koinou(to opoio theorei eykairia na petaei stin crete me tin super prosfora ton 120 euro eno i Ryanair tha tou edine 15-20 euro maximum)
i Ryanair loipon me tetoia katastasi edo stin ellada den prokeite na patisei to podi tis edo.
Min nomizoume pos edo koimountai oi diaforoi pou onomazontai ypeythoinoi gia ton tourismo,apla den exoune kanena ma kanena prosopiko kerdos ean i Ryanair erthei stin ellada.To kerdos vevea tis xoras oi theseis ergasia pou dimiourgountai opou paei i Ryanair kai polla alla thetika sunakoloutha tous afinei pantelos adiaforous.
Den tous psifise o laos gia na doulepsoun gia tin xora.........etsi den einai??
I kano lathos.

Xairetismous apo London STN
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Ayti tin stigmi proexei gia tin Ryanair i epektasi stin notio Italia kai anamenoume alli mia vasi na anakinothei sto prosexes diastima,me pithanotero to Bari i to Bridisi.
Apo ekei kai pera na perimenoume neotera gia Ellada. Polloi ellines Line Training Captains exoune sizitisei me ton Ray Conway (chief Pilot) gia to thema tis elladas.
I apantisi itan pos tha petaxoume stin ellada se pollous proorismous suntoma alla..............to pote akoma den to xerei oute aytos.
Episi ayti tin stigmi i etaireia den paralamvanei aeroplana apo tin Boeing logo apergias.Ypologizane 4-5 aeroplana ton mina kati pou den sunebei.
Olo loipon to programma exei paei piso merikous mines.
Ayta ta neotera.
 
Re: Aviation Movies and TV-Series

flying Doc":2wzce2ht said:
Σήμερα στο STAR 22:00 η ταινία Miracle Landing (Φασμα Θανάτου ή Τρόμος στα 24.000 πόδια)

Η ταινία αναπαριστα τα συμβάντα της πτήσης 243 της Aloha Airlines, τον Απρίλιο του 1988.

Το αεροσκάφος στην ταινία είναι ένα 737-297 με reg N70723 το οποίο συμπτωματικά ξεκίνησε την καριέρα του στις 23/3/1979 από την Aloha και την τερμάτισε στις 1/3/2002 στην WestJet με reg C-GCWJ.

Παρατήρησα , δε, ένα ενδιαφέρον χαρακτηρηστικό του αεροπλάνου, το οποίο δε γνώριζα. Την ηλεκτρικά ανασυρόμενη L1 θύρα του (φαίνεται καθαρά στην αρχή της ταινίας)

πηγές http://www.rzjets.net
http://www.airfleets.net


aporia,einai ena 737 pou petaei me ena keno sthn kampina???an nai...ginetai auto k na min exei pathei kaneis tipota???? :?: :?: :?: :?:
 
Re: Η πρώτη πτήση μας !!!

xmmm...i proti m ptisi itan athina-paros an thumamai kala...imoun 6-7 xronon tote!!tupo aeroskafous...min zitate polla!!pantos apo tote "trelathika" me ta aeroplana!!!
 
Re: Εξετάσεις στην ΥΠΑ ATPL για theory credit

ipilot27":3f9wu998 said:
θα συμφωνισω μαζι σου φιλε μου , καλη προετημασια θελει , κατι λιγο απο bristol data base , aviation exams , και εισαι set. :) :)

kalhspera sas..
molis teleiwsa sthn amerikh k thelw na kanw th metatroph, mporei kaneis na mou pei poia vivlia akrivws tha xreiastw k gia ta 14 mathhmata..? eyxaristw
 
Re: Olympic B737-400

manos_p":1bkdkopo said:
ας ελπίσουμε πως θα έχει flight entertaiment το αεροσκάφος για να μην κουβαλάω πάλι laptop.

μπορεις να πεταξεις με αιγαιου για να εισαι σιγουροσ οτι θα εχεις flight entertaiment. :twisted: νομιζω εχουν και το mama mia :great:
 
Re: Olympic B737-400

Μάλλον είσαι λιγάκι off-topic θα έλεγα....Τι δουλειά έχει η Αιγαίου στο topic Olympic B737-400???????????????
 
Re: Cyprus Airways News.

Τα τελευταια νεα....

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Θέμα: Μη Ελεγμένη Ενδιάμεση Κατάσταση Διαχείρισης για την περίοδο 01/07/2008 - 12/11/2008



Η Κυπριακές Αερογραμμές Δημόσια Λτδ (η“Εταιρεία”) πληροφορεί το επενδυτικό κοινό ότι την Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2008, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας συνήλθε και ενέκρινε τη μη ελεγμένη Ενδιάμεση Κατάσταση Διαχείρισης της Εταιρείας και των εξαρτημένων της (το “Συγκρότημα”) για την περίοδο από την 1 Ιουλίου 2008 μέχρι τις 12 Νοεμβρίου 2008 η οποία ετοιμάστηκε βάσει του άρθρου 11 του περί των Προϋποθέσεων Διαφάνειας (Κινητές Αξίες προς Διαπραγμάτευση σε Ρυθμιζόμενη Αγορά) Νόμου του 2007 και παρουσιάζεται πιο κάτω.



Μη Ελεγμένη Ενδιάμεση Κατάσταση Διαχείρισης για την περίοδο 01/07/2008 - 12/11/2008


Το Διοικητικό Συμβούλιο των Κυπριακών Αερογραμμών Δημόσια Λίμιτεδ (η “Εταιρεία”) παρουσιάζει την Ενδιάμεση Κατάσταση Διαχείρισης της Εταιρείας και των εξαρτημένων της (το “Συγκρότημα”) για την περίοδο από 1 Ιουλίου 2008 έως 12 Νοεμβρίου 2008, που έχει καταρτιστεί σύμφωνα με τις πρόνοιες του άρθρου 11 του περί Προϋποθέσεων Διαφάνειας (Κινητές Αξίες προς Διαπραγμάτευση σε Ρυθμιζόμενη Αγορά) Νόμου του 2007 (Ν. 190(Ι)/2007) και δεν έχει ελεγχθεί από τους εξωτερικούς ελεγκτές του Συγκροτήματος.


Οι κύριες δραστηριότητες του Συγκροτήματος, που είναι η μεταφορά επιβατών και φορτίου, καθώς και άλλες αεροπορικές υπηρεσίες, παραμένουν οι ίδιες.



Τα πιο ουσιώδη γεγονότα και συναλλαγές που έλαβαν χώραν κατά την περίοδο αναφοράς, καθώς και ο αντίκτυπος τους, όπου εφαρμόζεται, στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις, παρουσιάζονται πιο κάτω:



α) Τα τελευταία αποτελέσματα για την επιβατική κίνηση δεικνύουν ότι κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2008, οι Κυπριακές Αερογραμμές μετέφεραν περίπου 33 χιλιάδες περισσότερους επιβάτες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.



β) Αν και το κόστος καυσίμων παρουσιάζει αισθητή μείωση το τελευταίο διάστημα, το συνολικό κόστος για το έτος αναμένεται να είναι αισθητά αυξημένο σε σχέση με αυτό του 2007, με αρνητικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα του έτους, ως αποτέλεσμα της ανόδου του κόστους καυσίμων σε επίπεδα ρεκόρ κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, που αποτελούν και την περίοδο αιχμής της επιβατικής κίνησης της Εταιρείας. Η ενδυνάμωση του Αμερικανικού Δολαρίου έχει επίσης περιορίσει τη θετική επίδραση που είχε η μείωση του κόστους καυσίμων στα έξοδα της Εταιρείας.



γ) Στα πλαίσια της απόφασης της Εταιρείας για τη μερική ανανέωση του στόλου της, υπογράφηκε στις 7 Νοεμβρίου 2008 Συμφωνία Μίσθωσης με την εταιρεία International Lease Finance Corporation (“ILFC”) για την ενοικίαση ενός αεροσκάφους τύπου Α319-100 για περίοδο έξι (6) ετών. Το αεροσκάφος αναμένεται να παραληφθεί από την Εταιρεία πριν το τέλος Νοεμβρίου 2008 και πρόθεση της Εταιρείας είναι να αντικατασταθεί ένα αεροσκάφος τύπου Α320 από τα παλαιότερα που υπάρχουν στο στόλο της. Συναφώς αναφέρεται ότι η μίσθωση του εν λόγω αεροσκάφους θα επιφέρει ουσιαστικό οικονομικό όφελος στην Εταιρεία.





δ) Στα πλαίσια της διασφάλισης της εργατικής ειρήνης στις Κυπριακές Αερογραμμές υπεγράφη στις 5 Νοεμβρίου 2008 μνημόνιο συμφωνίας μεταξύ της Εταιρείας και τεσσάρων από τις πέντε Συντεχνίες βάσει της μεσολαβητικής πρότασης που είχε υποβάλει πρόσφατα το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων. Συγκεκριμένα την πρόταση αποδέχτηκαν οι Συντεχνίες ΣΥΝΥΚΑ ΣΕΚ, ΣΗΔΗΚΕΚ ΠΕΟ, ΑΣΥΣΕΚΑ και ΣΥΠΚΚΑ ενώ δεν έγινε αποδεκτή από τη Συντεχνία των Πιλότων (ΠΑΣΥΠΙ). Η σχετική συμφωνία προνοεί μεταξύ άλλων την επαναφορά μισθολογικών αυξήσεων για τα έτη 2009 και 2010, που είχαν παγοποιηθεί ως αποτέλεσμα της εφαρμογής του Σχεδίου Αναδιάρθρωσης, γεγονός που θα επιφέρει στην Εταιρεία επιπρόσθετο συνολικό κόστος ύψους €6,2 εκατομμυρίων για τα έτη 2009 και 2010.



ε) Η παγκόσμια οικονομική κρίση αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά την Εταιρεία, τόσο ως προς τη διακίνηση επιβατών όσο και ως προς την απόδοση των ναύλων για το υπόλοιπο του έτους.



Το Συγκρότημα παρακολουθεί στενά και αξιολογεί τις διεθνείς εξελίξεις, αναπροσαρμόζοντας ανάλογα τους σχεδιασμούς και τη στρατηγική του, με στόχο την κατά το δυνατό μείωση των αρνητικών συνεπειών.



στ) Κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας για παραχώρηση μετοχών στο προσωπικό της Εταιρείας και μετά από έγκριση ειδικού ψηφίσματος κατά την Έκτακτη Γενική Συνέλευση που έγινε στις 11 Ιουνίου 2008, θεσπίστηκε Σχέδιο Δικαιωμάτων Προαίρεσης Αγοράς Μετοχών της Εταιρείας από το προσωπικό της (το «Σχέδιο») στο πλαίσιο του οποίου μέχρι 20.000.000 μετοχές της Εταιρείας, ονομαστικής αξίας €0,09 η κάθε μια, δύνανται να εκδοθούν και παραχωρηθούν στους δικαιούχους του Σχεδίου στην ονομαστική τους αξία, νοουμένου ότι θα προηγηθεί η άσκηση των αντίστοιχων Δικαιωμάτων Προαίρεσης.



Σύμφωνα με το Σχέδιο καθορίστηκαν δύο Περίοδοι Άσκησης των Δικαιωμάτων, συγκεκριμένα από τις 22 Σεπτεμβρίου 2008 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2008 («Πρώτη Περίοδος Άσκησης») και από τις 20 Οκτωβρίου 2008 μέχρι τις 29 Οκτωβρίου 2008 («Δεύτερη Περίοδος Άσκησης»). Τελευταία Ημερομηνία Άσκησης ήταν η 29η Οκτωβρίου 2008.



Οι Περίοδοι Άσκησης συνέπεσαν με την κρίση στις διεθνείς χρηματαγορές και την πτώση στις τιμές των μετοχών. Σαν αποτέλεσμα της μείωσης της εμπιστοσύνης των επενδυτών υπήρξε πολύ περιορισμένη ανταπόκριση στο Σχέδιο.



Με την ολοκλήρωση των δυο Περιόδων Άσκησης η Εταιρεία έλαβε το συνολικό ποσό των €26.652,33 (είκοσι έξι χιλιάδων εξακοσίων πενήντα δύο ευρώ και τριάντα τριών σεντ) από την εξάσκηση 296.137 (διακοσίων ενενήντα έξι χιλιάδων και εκατό τριάντα επτά) Δικαιωμάτων τα οποία μετατράπηκαν σε 296.137 (διακόσιες ενενήντα έξι χιλιάδες και εκατό τριάντα επτά) συνήθεις μετοχές ονομαστικής αξίας €0,09 (εννέα σεντ) η κάθε μια. Οι νέες μετοχές βρίσκονται στο στάδιο έγκρισης για την εισαγωγή τους στο Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου.



ζ) Το Συγκρότημα δεν κατέχει οποιεσδήποτε επενδύσεις σε εισηγμένα χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία και ως εκ τούτου παρέμεινε ανεπηρέαστο από τη μεγάλη πτώση των χρηματιστηρίων ανά το παγκόσμιο.



Περαιτέρω ενημέρωση για τις εξελίξεις θα δοθεί με την ανακοίνωση της ένδειξης αποτελέσματος του 2008 περί το τέλος Φεβρουαρίου 2009.


--------------------------------------------------------------------------------


http://www.cyprusairways.com/main/defau ... temID=1128
 
Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Ειδατε για να εχω χρονο (δουλευω απογευμα αυτη την εβδομαδα :( ) τι σας βρισκω,ειναι απο τα κουφα που συμβαινουν (μονο ?)στη Ελλαδα
Πήγε να βοηθήσει και του ζητούν και τα… ρέστα .............Απίστευτο αλλά… ελληνικό. Προσφέρθηκε να βοηθήσει με το ελικόπτερό του στη διάσωση ενός ορειβάτη που αποκλείστηκε...................
http://www.zougla.gr/news.php?id=13724
 
Re: Cyprus Airways News.

Mipos gnorizete poio apo ta A320 prokeitai na aposyrthei?
Tha katalixei kai auto opos kai o Praxandros?
 
Top