futAIR
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/04/2011
- Μηνύματα
- 60
- Likes
- 0
Re: πιλότος
Σωστά όλα αυτά που μου λες. Αλλά δεν υπάρχει περιπτωση όταν θα εχω τελειωσει το λυκειο να εχω στην διαθεση μου αρκετα χρηματα για εκπαιδευση σε πολιτικη αεροπορια. Οπότε τι μου προτείνεις για αυτην την κατασταση; Μπορω να παρω σταδιακα τα πτυχια ; Επισης γινεται στην αρχη να δουλευω καπως αλλιως στην αεροπορια παντα? Αν ναι πως;
Φιλικα, futAIR
flyhigh330":39tgi0kj said:Επειδή είσαι μικρός και μιλάει το συναίσθημα, δες λίγο το μέλλον:
Είσαι τυχερός και μπαίνεις στην Ικάρων με την πρώτη, δηλαδή 18. Εισαι τυχερός και δεν κόβεσαι, τελειώνεις σε 4 χρόνια. Πάμε στα 22. Περνάνε 15 χρόνια, βγαίνεις στη σύνταξη στα 37 (αν εισαι γερός), έχεις πίσω σου οικογένεια (κατά πάσα πιθανότητα), μάλλον δάνειο ή άλλες υποχρεώσεις και τα 50-60.000 σημερινά θα έχουν γίνει 80.000. Θες και 2 χρόνια για το ATPL, πάμε στα 39-40. Κι αρχίζει το κυνήγι της δουλειάς. Απ΄οσο διάβασα εδω μεσα αλλά και σε άλλα fora, μια μέση μεγιστη ηλικία για πρόσληψη ως FO είναι τα 34-35 με 200-500 ώρες. Το ότι μπορεί να ησουν ο Maverick της ΠΑ, μάλλον δεν παίζει και σπουδαίο ρόλο, οπότε θες ακόμα 1-2 χρόνια για να βάλεις αυτές τις ώρες. Πήγαμε στα 41-42. Και σε ρωτάω, τι ελπίδες έχεις όταν στην αγορά θα υπάρχουν 25χρονοι με μέλλον στο επάγγελμα...
Οπότε , μάλλον πρέπει ν' αρχίσεις τη σκληρή οικονομία....
Σωστά όλα αυτά που μου λες. Αλλά δεν υπάρχει περιπτωση όταν θα εχω τελειωσει το λυκειο να εχω στην διαθεση μου αρκετα χρηματα για εκπαιδευση σε πολιτικη αεροπορια. Οπότε τι μου προτείνεις για αυτην την κατασταση; Μπορω να παρω σταδιακα τα πτυχια ; Επισης γινεται στην αρχη να δουλευω καπως αλλιως στην αεροπορια παντα? Αν ναι πως;
Φιλικα, futAIR