AOA
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/06/2008
- Μηνύματα
- 314
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- LUF
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Re: Γίνεται και στην Ελλάδα!
Φίλε Τόλη τώρα είναι σωστός ο τρόπος και το ύφος της απάντησής σου και σου ζητώ συγνώμη για το προηγούμενο δηκτικό μου σχόλιο. Να ξέρεις ως νεότερος ότι ο ευγενικός διάλογος με επιχειρήματα και σεβασμό στον συνομιλητή είναι πάντα χρήσιμος και επωφελής, ιδιαίτερα για το θέμα που συζητάμε αλλά και γενικότερα για οποιοδήποτε άλλο. Οι σημερινές δύσκολες συνθήκες κρίσης στην αγορά εργασίας κάνει επιτακτικότερη την ανάγκη για σας τους νέους να προετοιμάζεστε σωστότερα, με πείσμα, σκληρή θέληση και πολύ μελέτη, ιδιαίτερα για το συγκεκριμένο χώρο κι όχι μόνο. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις προσλήψεις του cabin crew στην Α3, ξέρω και θέλω να πιστεύω ότι για το cockpit crew οι συνθήκες αξιολόγησης είναι αντικειμενικότερες και αξιοκρατικότερες τόσο στην Α3 όσο και στην ΟΑ. Άλλωστε η αξιολόγηση έχει πολλά στάδια μέχρι την οριστική πρόσληψη, πέρασαν νομίζω κατά πολύ οι ευκολότερες παλιές εποχές , που οι ευνοούμενοι λόγω σιγουριάς του βύσματος τους προσλάμβαναν στην πΟΑ , τους εκπαίδευαν μετά τζάμπα στην ΟΑ και μετά τους έβγαζαν line διότι ήταν σχεδόν μπούφοι/είχαν γίνει διάφορα τότε ( βλέπεις οι πατεράδες τους δεν πλήρωναν όσα πλήρωνε ο Ωνάσης τότε στην ΟΑΑ και το Ελ.Δημόσιο αργότερα στη Flight safety γι αυτούς καθώς και μηχανικούς που έβγαλαν πιλότους, λόγω κατάργησης θέσεων μηχανικών και τους έστελναν σε φτηνιάρηκες Σχολές ΗΠΑ, απλά για να τηρούν τα τυπικά προσχήματα, αφού είχαν το χρόνο μετά να τους " ολοκληρώσουν" ) Γι αυτό και δεν αμφισβητώ αυτά που λες, τα γνωρίζω από δεκαετίες κι από πολύ κοντά, αλλά σήμερα είναι λιγότερο πιθανό ο ανιψιός ή ο υιός του Κ1 απόστρατου ή Οξφορδιανού της πΟΑ ή νΟΑ και της Α3, να σου «φάνε» τη θέση σε ιδιωτικές εταιρίες τόσο εύκολα. Αν όμως είσαι σωστά προετοιμασμένος όπως κι εσύ συμφωνείς, διεκδικείς κι ελπίζεις με τσαμπουκά και καλύτερη ψυχολογία την επιτυχία, μην νομίζεις ότι όλοι οι ευνοούμενοι έχουν πάντα επιτυχία πλέον, αλλά ούτε είναι ιδιαίτερα πολλοί σε αριθμό. Ο νεποτισμός πάντα και παντού υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει, και σίγουρα κατά βάση είναι άνισες και ετεροβαρείς οι συνθήκες, ιδιαίτερα δε στην Ελλάδα του βύσματος που όπως λες είναι εθιμικό δίκαιο και θεσμός. Όταν όμως πιστεύεις ότι είσαι «δυνατός», σίγουρα θα τα καταφέρεις ( όπως ο Μιχάλης που λέμε ), ποτέ να μην είσαι ηττοπαθής και προκατειλημμένος, ο χώρος θέλει εντατικοποίηση, επαγγελματισμό, πειθαρχεία και πολύ μελέτη, όλα γίνονται γρήγορα, το κόστος είναι μεγάλο για όλους. Ζητώ συγνώμη, διότι βγήκαμε λίγο off topic
Φίλε Τόλη τώρα είναι σωστός ο τρόπος και το ύφος της απάντησής σου και σου ζητώ συγνώμη για το προηγούμενο δηκτικό μου σχόλιο. Να ξέρεις ως νεότερος ότι ο ευγενικός διάλογος με επιχειρήματα και σεβασμό στον συνομιλητή είναι πάντα χρήσιμος και επωφελής, ιδιαίτερα για το θέμα που συζητάμε αλλά και γενικότερα για οποιοδήποτε άλλο. Οι σημερινές δύσκολες συνθήκες κρίσης στην αγορά εργασίας κάνει επιτακτικότερη την ανάγκη για σας τους νέους να προετοιμάζεστε σωστότερα, με πείσμα, σκληρή θέληση και πολύ μελέτη, ιδιαίτερα για το συγκεκριμένο χώρο κι όχι μόνο. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις προσλήψεις του cabin crew στην Α3, ξέρω και θέλω να πιστεύω ότι για το cockpit crew οι συνθήκες αξιολόγησης είναι αντικειμενικότερες και αξιοκρατικότερες τόσο στην Α3 όσο και στην ΟΑ. Άλλωστε η αξιολόγηση έχει πολλά στάδια μέχρι την οριστική πρόσληψη, πέρασαν νομίζω κατά πολύ οι ευκολότερες παλιές εποχές , που οι ευνοούμενοι λόγω σιγουριάς του βύσματος τους προσλάμβαναν στην πΟΑ , τους εκπαίδευαν μετά τζάμπα στην ΟΑ και μετά τους έβγαζαν line διότι ήταν σχεδόν μπούφοι/είχαν γίνει διάφορα τότε ( βλέπεις οι πατεράδες τους δεν πλήρωναν όσα πλήρωνε ο Ωνάσης τότε στην ΟΑΑ και το Ελ.Δημόσιο αργότερα στη Flight safety γι αυτούς καθώς και μηχανικούς που έβγαλαν πιλότους, λόγω κατάργησης θέσεων μηχανικών και τους έστελναν σε φτηνιάρηκες Σχολές ΗΠΑ, απλά για να τηρούν τα τυπικά προσχήματα, αφού είχαν το χρόνο μετά να τους " ολοκληρώσουν" ) Γι αυτό και δεν αμφισβητώ αυτά που λες, τα γνωρίζω από δεκαετίες κι από πολύ κοντά, αλλά σήμερα είναι λιγότερο πιθανό ο ανιψιός ή ο υιός του Κ1 απόστρατου ή Οξφορδιανού της πΟΑ ή νΟΑ και της Α3, να σου «φάνε» τη θέση σε ιδιωτικές εταιρίες τόσο εύκολα. Αν όμως είσαι σωστά προετοιμασμένος όπως κι εσύ συμφωνείς, διεκδικείς κι ελπίζεις με τσαμπουκά και καλύτερη ψυχολογία την επιτυχία, μην νομίζεις ότι όλοι οι ευνοούμενοι έχουν πάντα επιτυχία πλέον, αλλά ούτε είναι ιδιαίτερα πολλοί σε αριθμό. Ο νεποτισμός πάντα και παντού υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει, και σίγουρα κατά βάση είναι άνισες και ετεροβαρείς οι συνθήκες, ιδιαίτερα δε στην Ελλάδα του βύσματος που όπως λες είναι εθιμικό δίκαιο και θεσμός. Όταν όμως πιστεύεις ότι είσαι «δυνατός», σίγουρα θα τα καταφέρεις ( όπως ο Μιχάλης που λέμε ), ποτέ να μην είσαι ηττοπαθής και προκατειλημμένος, ο χώρος θέλει εντατικοποίηση, επαγγελματισμό, πειθαρχεία και πολύ μελέτη, όλα γίνονται γρήγορα, το κόστος είναι μεγάλο για όλους. Ζητώ συγνώμη, διότι βγήκαμε λίγο off topic