Λάθος posts ...

Re: Γίνεται και στην Ελλάδα!

Φίλε Τόλη τώρα είναι σωστός ο τρόπος και το ύφος της απάντησής σου και σου ζητώ συγνώμη για το προηγούμενο δηκτικό μου σχόλιο. Να ξέρεις ως νεότερος ότι ο ευγενικός διάλογος με επιχειρήματα και σεβασμό στον συνομιλητή είναι πάντα χρήσιμος και επωφελής, ιδιαίτερα για το θέμα που συζητάμε αλλά και γενικότερα για οποιοδήποτε άλλο. Οι σημερινές δύσκολες συνθήκες κρίσης στην αγορά εργασίας κάνει επιτακτικότερη την ανάγκη για σας τους νέους να προετοιμάζεστε σωστότερα, με πείσμα, σκληρή θέληση και πολύ μελέτη, ιδιαίτερα για το συγκεκριμένο χώρο κι όχι μόνο. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις προσλήψεις του cabin crew στην Α3, ξέρω και θέλω να πιστεύω ότι για το cockpit crew οι συνθήκες αξιολόγησης είναι αντικειμενικότερες και αξιοκρατικότερες τόσο στην Α3 όσο και στην ΟΑ. Άλλωστε η αξιολόγηση έχει πολλά στάδια μέχρι την οριστική πρόσληψη, πέρασαν νομίζω κατά πολύ οι ευκολότερες παλιές εποχές , που οι ευνοούμενοι λόγω σιγουριάς του βύσματος τους προσλάμβαναν στην πΟΑ , τους εκπαίδευαν μετά τζάμπα στην ΟΑ και μετά τους έβγαζαν line διότι ήταν σχεδόν μπούφοι/είχαν γίνει διάφορα τότε ( βλέπεις οι πατεράδες τους δεν πλήρωναν όσα πλήρωνε ο Ωνάσης τότε στην ΟΑΑ και το Ελ.Δημόσιο αργότερα στη Flight safety γι αυτούς καθώς και μηχανικούς που έβγαλαν πιλότους, λόγω κατάργησης θέσεων μηχανικών και τους έστελναν σε φτηνιάρηκες Σχολές ΗΠΑ, απλά για να τηρούν τα τυπικά προσχήματα, αφού είχαν το χρόνο μετά να τους " ολοκληρώσουν" ) Γι αυτό και δεν αμφισβητώ αυτά που λες, τα γνωρίζω από δεκαετίες κι από πολύ κοντά, αλλά σήμερα είναι λιγότερο πιθανό ο ανιψιός ή ο υιός του Κ1 απόστρατου ή Οξφορδιανού της πΟΑ ή νΟΑ και της Α3, να σου «φάνε» τη θέση σε ιδιωτικές εταιρίες τόσο εύκολα. Αν όμως είσαι σωστά προετοιμασμένος όπως κι εσύ συμφωνείς, διεκδικείς κι ελπίζεις με τσαμπουκά και καλύτερη ψυχολογία την επιτυχία, μην νομίζεις ότι όλοι οι ευνοούμενοι έχουν πάντα επιτυχία πλέον, αλλά ούτε είναι ιδιαίτερα πολλοί σε αριθμό. Ο νεποτισμός πάντα και παντού υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει, και σίγουρα κατά βάση είναι άνισες και ετεροβαρείς οι συνθήκες, ιδιαίτερα δε στην Ελλάδα του βύσματος που όπως λες είναι εθιμικό δίκαιο και θεσμός. Όταν όμως πιστεύεις ότι είσαι «δυνατός», σίγουρα θα τα καταφέρεις ( όπως ο Μιχάλης που λέμε ), ποτέ να μην είσαι ηττοπαθής και προκατειλημμένος, ο χώρος θέλει εντατικοποίηση, επαγγελματισμό, πειθαρχεία και πολύ μελέτη, όλα γίνονται γρήγορα, το κόστος είναι μεγάλο για όλους. Ζητώ συγνώμη, διότι βγήκαμε λίγο off topic
 
Re: Γίνεται και στην Ελλάδα!

αλλά σήμερα είναι λιγότερο πιθανό ο ανιψιός ή ο υιός του Κ1 απόστρατου ή Οξφορδιανού της πΟΑ ή νΟΑ και της Α3, να σου «φάνε» τη θέση σε ιδιωτικές εταιρίες τόσο εύκολα.

Οσο λιγοτερο πιθανο και αν ειναι στην σημερινη εποχη, ηδη στην Α3 μπηκαν και 3 γιοι αποστρατων - νυν Κ1, στον τελευταιο διαγωνισμο που διεξηχθει. Το αν αξιζαν η οχι δεν ειναι το θεμα. Οτι οι πατεραδες τους ειναι ολοι εκπαιδευτες και ο ενας ειναι και αρχιχειριστης του σμηνους ισως ομως να εχει σημασια. Αυτο σαν απαντηση για οσους στο παρελθον κατηγορουσαν καποιους της πΟΑ για τετοιες πρακτικες.
 
Re: ATR/42 στην ΠΑΡΟ;

http://rapidshare.com/files/323135415/ntp.pdf.html
Σχόλια από την Πάρο "χωρίς σάλτσες"............
Κατεβάστε σε μορφή .pdf τις πρώτες σελίδες της τοπικής εφημερίδας σχετικά με το συμβάν..
 
Re: Γίνεται και στην Ελλάδα!

εχω ακουσει κι εγω τετοιες παρομοιες ιστοριες αλλα δεν θελω να επεκταθω.αλλωστε οι περισσοτεροι εδω περα μεσα λιγο πολυ γνωριζετε τι παιζει.το θεμα μας ειναι γιατι πολλοι ελληνες φευγουν στο εξωτερικο ενω η ελλαδα εχει γεμισει σχολες.αν θελετε τη δικη μου γνωμη,δεν φταινε μονο οι σχολες αλλα και το συστημα το ιδιο.οταν παιρνεις ενα οποιαδηποτε διπλωμα που εκδιδει η ΥΠΑ και κανει να σου ερθει 1μισο με 2 μηνες (στους οποιους 2 μηνες δεν μπορεις να πεταξεις) και καθυστερεις να παρεις τα επομενα πτυχια που σου απομενουν ε εκει οσο motivated και να σαι,αηδιαζεις και λες σε ποια χωρα βρισκομαι αραγε?την στιγμη που στην αγγλια και στις "αναπτυγμενες χωρες" με το που περνας το checkride στο βγαζουν και στο εκδιδουν εκεινη την ωρα το χαρτι.αλλο στοιχειο ειναι ο ελλιπης ελεγχος εναεριας κυκλοφοριας.Μην ξεχνατε οτι η χωρα μας ΔΕΝ ΕΧΕΙ classification του εναεριου χωρου.και τελευταιο, αυτο που ανεφερα στο αρχικο μου ποστ για το διπλανο φορουμ.αν δειτε τι σχολια εχουν οι ξενοι χειριστες για τις δικες μας σχολες θα καταλαβετε τι εννοω..
 
Re: Γίνεται και στην Ελλάδα!

Σωστό έχεις δίκαιο , μεταξύ του συνολικού αριθμού των προσληφθέντων οι 3 είναι όπως λες. Πιστεύω ότι μπήκαν αξιοκρατικά από πλευράς γνώσεων, αλλά όντως ακούγεται κάπως...., τέλος πάντων είπαμε ότι πάντα θα γίνονται αυτά. Με την ευκαιρία θέλω να αναφέρω πάρα κάτω κάτι που μου είχε αναφέρει 38/ρης Ρώσος Κ1 της Galaxy/Καβάλα υιός επίσης τ. χειριστή πολεμικής Ρωσσίας που ίσχυε στην τ. ή πάλαι ποτέ ισχυρή ΕΣΣΔ στο χώρο επιλογών/εκπαίδευσης/στελέχωσης χειριστών Αεροπορίας και Διαστήματος, για ευνόητους λόγους του καθεστώτος, μεταξύ των οποίων ήταν η διαφύλαξη του απορρήτου εξέλιξης τεχνογνωσίας /τεχνολογίας/αεροναυπηγικής κλπ ,σε συνδυασμό με τη διαχρονική μαθησιακή βελτίωση του επιπέδου εκπαίδευσης και επιδόσεων των χειριστών σε σχέση με άλλες χώρες /βλ. ΗΠΑ. Ως δεύτερη ανταγωνινστική υπερδύναμη σε περιβάλον ψυχρού πολέμου της εποχής ,ίσως να είχαν δίκαιο. Aυτό λοιπόν που μου είπε ήταν: Η επιλογή/αξιολόγηση των υποψηφίων χειριστών προς εκπαίδευση στις αεροπορικές ακαδημίες για την πολεμική + την πολιτική Αεροπορία γινόταν αποκλειστικά μόνο μεταξύ των υποψηφίων κατιώντων συγγενών των προκατόχων χειριστών κληρονομικώ δικαίω, δηλαδή παππούς, υιός, εγγονός και πάει λέγοντας.
Ολοκληρώνοντας συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του Τόλη περί Ελ.ΥΠΑ , σχολών κλπ
 
Re: ATR/42 στην ΠΑΡΟ;

Code:
ERROR
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.
This limit is reached.
To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

Please fix it. (megaupload που δεν έχει limit).
Α, το wav... Μην ξεχνιόμαστε, γιατι ... τα Νέα της Πάρου δεν είναι και οι Times, βέβαια.

Edit: Typos
 
Re: Γίνεται και στην Ελλάδα!

Την ίδια παρατήρηση έκανα κι εγώ φίλε sv1xv στο Ρώσο ως προς την υπερβολή και για το τρόπο αριθμητικής κάλυψης των αναγκών τους στο χώρο και αυτός μου υπογράμμισε " exclusively..." , διότι εφαρμόστηκε από δεκαετίες πριν με τους ημέτερους του επαναστατικού καθεστώτος και διαχρονικά θεσμοθετήθηκε, οπότε ενδεχομένως να κάλυπταν κατά προτεραιότητα τις ανάγκες τους (??) Ο Θεός κι η ψυχή του!!
 
Re: Travelair club - πρόγραμμα μιλίων από την OA

Και τώρα που τελείωσε η προσφορά με τους ναύλους του ενός ευρώ να περιμένουμε κάτι άλλο......ή αυτό ήταν;;;
 
Re: Olympic A340

SkyHawk":3exwndn6 said:
Γνωριζει κανεις τι θα απογινουν? Αν τα παρει καποιος η νοικιαστουν η scrap η οτιδήποτε.


Ένας Θεός ξέρει. :( :( :(
 
Re: Olympic A340

Δεν υπαρχει γενικα λογικη εδω στην Ελλαδα φιλε μου -παντος ειναι καλυτερα να πετανε παρα να ειναι στο εδαφος.
Οσο για την Π.Α χωρις να ειμαι σιγουρος ειχα ακουσει καποτε οτι θελανε να κανουνε ενα Α340 convertion σε Ιπταμενο Τανκερ αν και δεν το πιστεψα-Υπαρχει περιπτωση μετατροπης τετοιου αεροσκαφους?
 
Top