satcorfu
Business-Class-Member
οι οθόνες που δείχνουν τις αφίξεις- αναχωρήσεις χρειάζονται προσωπικό που πρέπει να είναι σχεδόν αποκλειστικά εκεί, αν θέλουμε να λέμε οτι προσφέρουν πληροφορία. Ενδεικτικά για 1 πτήση που θα έρθει και θα φύγει πρέπει να γίνουν τα παρακάτω:
1. να γίνει εισαγωγή της πτήσης στην άφιξη και αναχώρηση με την προγραμματισμένη ώρα
2. Οταν αρχίσει το check in να γραφτούν τα counters που εξυπηρετείται η πτήση.
3. Οταν αφιχθεί να γραφτεί η ώρα προσγείωσης με το remark "landed"
4. Σε συννενόηση με τους εργάτες, σε ποιόν ιμάντα θα βγούν οι βαλίτσες.
5. Να γραφτεί το 'boarding' ή "final call"
6. Αν τυχόν υπάρχει καθυστέρηση να συμπληρωθούν τα σχετικά πεδία στις αφίξεις και αναχωρήσεις
και τέλος 7. όταν αναχωρήσει να διαγραφεί η πτήση απο αφίξεις - αναχωρήσεις
Εκτός απο το πρώτο βήμα που μπορεί να γίνει και απο καιρό πρίν και να βγαίνουν μόνες τους οι προγραμματισμένες πτήσεις, τα υπόλοιπα βήματα απαιτούν παρουσια αφού πρέπει να γίνουν manually !
Φαντάσου τώρα να έχεις 30-40 πτήσεις σε ενα πρωινό.... αντε να βάλεις ενα οποιοδήποτε υπάλληλο - που δεν περισσεύουν- να κάνει αυτή τη δουλειά... και κανονικά πρέπει να δίνει και πληροφορίες στους επιβάτες και να απαντάει στα τηλέφωνα πληροφοριών, που μπορεί να ρωτήσουν οτι μπορείς να φανταστείς.
Εγώ θεωρώ, γιατί το έχω δεί, οτι είναι "ξεφτίλα" να υπάρχει γραφείο πληροφοριών με κατεβασμένα τα ρολά - για να μην δίνει πληροφορίες στον κόσμο, επειδή ο υπάλληλος είναι ηλεκτρολόγος (αυτόν μπόρεσαν να βάλουν να μπαλώσει το πρόβλημα), δεν ξέρει αγγλικά και με το ζόρι μπορεί να βάζει τα στοιχεία στο τερματικό του συστήματος. Αν αυτές τις υπηρεσίες θέλουμε να προσφέρουμε ,τότε με γειά μας !!!
Αλλά τώρα που θα ερθουν στην ΥΠΑ οι πιλότοι και οι μηχανικοί της ΟΑ, θα "τρέξουν" στα αεροδρόμια και θα στελεχώσουν όλες αυτές τις άδειες θέσεις !!! αχ , ωραία, γελάσαμε πάλι !!!!
1. να γίνει εισαγωγή της πτήσης στην άφιξη και αναχώρηση με την προγραμματισμένη ώρα
2. Οταν αρχίσει το check in να γραφτούν τα counters που εξυπηρετείται η πτήση.
3. Οταν αφιχθεί να γραφτεί η ώρα προσγείωσης με το remark "landed"
4. Σε συννενόηση με τους εργάτες, σε ποιόν ιμάντα θα βγούν οι βαλίτσες.
5. Να γραφτεί το 'boarding' ή "final call"
6. Αν τυχόν υπάρχει καθυστέρηση να συμπληρωθούν τα σχετικά πεδία στις αφίξεις και αναχωρήσεις
και τέλος 7. όταν αναχωρήσει να διαγραφεί η πτήση απο αφίξεις - αναχωρήσεις
Εκτός απο το πρώτο βήμα που μπορεί να γίνει και απο καιρό πρίν και να βγαίνουν μόνες τους οι προγραμματισμένες πτήσεις, τα υπόλοιπα βήματα απαιτούν παρουσια αφού πρέπει να γίνουν manually !
Φαντάσου τώρα να έχεις 30-40 πτήσεις σε ενα πρωινό.... αντε να βάλεις ενα οποιοδήποτε υπάλληλο - που δεν περισσεύουν- να κάνει αυτή τη δουλειά... και κανονικά πρέπει να δίνει και πληροφορίες στους επιβάτες και να απαντάει στα τηλέφωνα πληροφοριών, που μπορεί να ρωτήσουν οτι μπορείς να φανταστείς.
Εγώ θεωρώ, γιατί το έχω δεί, οτι είναι "ξεφτίλα" να υπάρχει γραφείο πληροφοριών με κατεβασμένα τα ρολά - για να μην δίνει πληροφορίες στον κόσμο, επειδή ο υπάλληλος είναι ηλεκτρολόγος (αυτόν μπόρεσαν να βάλουν να μπαλώσει το πρόβλημα), δεν ξέρει αγγλικά και με το ζόρι μπορεί να βάζει τα στοιχεία στο τερματικό του συστήματος. Αν αυτές τις υπηρεσίες θέλουμε να προσφέρουμε ,τότε με γειά μας !!!
Αλλά τώρα που θα ερθουν στην ΥΠΑ οι πιλότοι και οι μηχανικοί της ΟΑ, θα "τρέξουν" στα αεροδρόμια και θα στελεχώσουν όλες αυτές τις άδειες θέσεις !!! αχ , ωραία, γελάσαμε πάλι !!!!