Κράτηση κινητήρα Α-330 κατά την προσέγγιση στο Χονκ Κονκ

  • Thread starter Thread starter FlyHigh
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σχετικά με το ‘‘Λάθος’’ flap setting, προσώπικα πιστεύω οτι δεν είναι τόσο λάθος ΑΝ πάρουμε ως δεδομένο οτι το touch down speed ήταν 230 ΚΙΑS. Δεδομένου λοιπόν οτι το Α330 εχει το FLRS ( flap load relief system) όπου σημαίνει οτι σε ταχυτήτα μεγαλύτερη του VFE + 2.5 Kts όταν VFE = 215, δεν αφήνει τα φλαπς να βγουν ή τα μαζεύει αυτόματα.
Εντύπωση μου προκαλεί το γεγόνος οτι οι μηχάνες-μηχανή ητάν uncontrolled σε EPR αλλά και N1 Mode (Rated-Unrated) :shock: ?
 
Η Cathay σταματάει προσωρινά τον ανεφοδιασμό των αεροσκαφών της με καύσιμο από το αεροδρόμιο Surabaya,σαν το πρώτο προληπτικό μέτρο μετά το συγκεκριμένο περιστατικό.Οι επιθεωρητές της ΥΠΑ του Χονγκ Κονγκ που διερευνούν τα αίτια του συμβάντος αυτού,δήλωσαν πως εξετάζουν τις πιθανότητες για αστοχία συστημάτων του άφους,ανθρώπινο λάθος,καιρικές συνθήκες και ποιότητα καυσίμου.
Μέχρι νεωτέρας η εταιρεία θα ανεφοδιάζει τα αεροσκάφη της στην Jakarta.
 
Βγήκε στην δημοσιότητα η προκαταρκτική αναφορά για το περιστατικό από τις αρχές του Χονκ Κονκ.Έχει ενδιαφέρον, διότι φαίνεται η αλληλουχία των γεγονότων σε ακριβή χρονική σειρά που οδήγησαν στον τελικό τραυματισμό 57 επιβατών(μόνο 1 ευτυχώς σοβαρά) κατά την διαδικασία emergency evacuation.


http://www.flightglobal.com/articles/20 ... ident.html
ή
http://www.airlineindustryreview.com/pr ... -released/
 
Top