Κρατική ενίσχυση στην Aegean

CHRISTOS55":2olml00y said:
Όσον αφορά για τις δύο άλλες εταιρείες που ανέφερες νομίζω ότι για τις δραστηριότητες που ασκούν στον Ελλαδικό χώρο έχουν και Ελληνικό ΑΦΜ και φόρους οφείλουν και ασφαλιστικά για τους εδώ εργαζόμενους. Έτσι για μια προσπάθεια διόρθωσης στα γραφόμενά σου. Εδώ και δύο μέρες έθεσα ένα ερώτημα να εκφράσουν την άποψή τους όσοι συμφωνούν με την αναλογική χρηματοδότηση και των άλλων Ελληνικών Αεροπορικών Εταιρειών και δεν έχει εκφραστεί κανένας παρόλο που έχουν σχολιάσει πάρα πολλοί. Για να βλέπω απόψεις !!!!!!!
Φίλε οι ελληνικες αεροπορικες θα χρηματοδοτηθουν.Εαν το ζητησουν...οπως η aegean.Εδω ειμαστε.Τα υπολοιπα ασχολιαστα.Τελος τσακονωμαστε γιατι δινουμε 120 στο Βασιλακη ενω καθε μερα σκαμε 7 για τις ζομπι αε του δημοσιου που ειπε φιλος 3 σελιδες πριν.
 
Αν δεν γράψει το Μακελειό του Στέφανου Χίου για το "σκάνδαλο" εγώ δεν πιστεύω τίποτα.
 
Φίλε Pirate, νομίζω ότι τα βλέπεις μονόφθαλμα. Διάβασε μόνος σου το άρθρο Ι Διαδικασία για να δεις ποιος έκανε τις καταγγελίες για την ΟΑ, ποιος τις στήριζε στην ΕΕ, μετά έγινε Υπουργός και την έκλεισε. Εκείνη η εταιρεία ήταν Κρατική και όπως έγραψα παραπάνω ο κύριος μέτοχός της δεν την Διοικούσε σωστά και καλά έκανε και την έκλεισε και απαλλαχτήκαμε από τις ζημιές της ως Έλληνες πολίτες. Δεν τη υποστηρίζω. Τώρα γιατί πρέπει πάλι να ξαναπληρώσουμε? Ξαναγράφω καλά έκαναν και την έκλεισαν. Τώρα η ίδια Κυβέρνηση χρηματοδοτεί μια Ιδιωτική εταιρεία. Αυτό το βρίσκεις σωστό. Περαστικά μας συνεχίστε με αυτά τα μυαλά.
 
Έχουμε εξηγήσει εκατό φορές και με πολλά επιχειρήματα που στηρίζονται σε στοιχεία το γιατί ειναι σωστό και θεμιτό το κάθε κράτος (και με την άδεια της ΕΕ) να ενισχύει ιδιωτικές εταιρείες που επλήγησαν από την πανδημία. Εσύ απλώς επαναλαμβάνεις μονότονα ότι αυτό δεν είναι σωστό και ανακατεύεις για κάποιον παράξενο λόγο και την ΟΑ. Τι να πω, δεν θα γίνω τροχονόμος στα βίτσια του καθενός.

Αλλά αυτό που δεν μπορώ να κάνω είναι να αφήνω διάφορες ανοησίες να γεμίζουν το θρεντ, διότι όταν η ανοησία μένει αδιάψευστη, τότε παίρνει τη θέση της αλήθειας. Και η αλήθεια είναι πως ζούμε τη μεγαλύτερη οικονομική και υγειονομική κρίση του αιώνα, μια κρίση που απειλεί τις ζωές μας και τις δουλειές μας, και ο στόχος μας θα πρέπει να είναι να βγούμε ζωντανοί και εμείς και οι εταιρείες που δίνουν δουλειές και φόρους και εισφορές και δημιουργούν εισόδημα για πολύ κόσμο.

Κι αν γι αυτό χρειαστεί να δώσουμε εκατό εκατομμύρια ή 1 δισ., so be it. Γιατί αν αφήσουμε τους τρύπιους δογματισμούς να επικρατήσουν, θα πληρώσουμε πολλαπλάσια. Και τότε θα ξανάρθουν οι ημιάσχετοι του θρεντ να φωνάζουν ότι το κράτος ολιγώρησε και άφησε την Α3 και δεν ξέρω ποια άλλη να φαλιρίσει. Δε βαριέσαι, τζάμπα είναι η κριτική, τζάμπα και τα keystrokes.
 
CHRISTOS55":3gv8yqjx said:
Φίλε Pirate, νομίζω ότι τα βλέπεις μονόφθαλμα. Διάβασε μόνος σου το άρθρο Ι Διαδικασία για να δεις ποιος έκανε τις καταγγελίες για την ΟΑ, ποιος τις στήριζε στην ΕΕ, μετά έγινε Υπουργός και την έκλεισε. Εκείνη η εταιρεία ήταν Κρατική και όπως έγραψα παραπάνω ο κύριος μέτοχός της δεν την Διοικούσε σωστά και καλά έκανε και την έκλεισε και απαλλαχτήκαμε από τις ζημιές της ως Έλληνες πολίτες. Δεν τη υποστηρίζω. Τώρα γιατί πρέπει πάλι να ξαναπληρώσουμε? Ξαναγράφω καλά έκαναν και την έκλεισαν. Τώρα η ίδια Κυβέρνηση χρηματοδοτεί μια Ιδιωτική εταιρεία. Αυτό το βρίσκεις σωστό. Περαστικά μας συνεχίστε με αυτά τα μυαλά.

Δε καταλαβαίνω τι βλέπω μονόφθαλμα. Ζήτησες οικονομικά αποτελέσματα και στα παρέθεσα.

Στο σήμερα, προσωπικά "απεχθάνομαι" οτιδήποτε κρατικό. Το κράτος πρέπει να παρεμβαίνει μονάχα όταν ο ιδιώτης αποτυγχάνει και ποτέ άλλοτε, αυτή είναι η απόψη μου.

Απέτυχε η Aegean?
Όχι κατά την αποψή μου.

Θα μπορούσε να ξεπεράσει τη κρίση μόνο με τα οριζόντια μέτρα χωρίς επιπλέον βοήθεια?
Από αυτά που βλέπω από τα δημοσιευμένα οικονομικά της στοιχεία, λογικά ναι.

Γιατί λοιπόν να χρειάζεται στήριξη?
Γιατί όλοι οι υπόλοιποι τους οποίους και ανταγωνίζεται έχουν πάρει μερικές δεκάδες δις ενισχύσεις, και μάλιστα (με αυτά που μέχρι τώρα ξέρουμε) πολλά περισσότερα αναλογικά και με καλύτερους όρους.

Δημιουργεί πρόβλημα στον εγχώριο ανταγωνισμό η ενίσχυση της Aegean?
Πάλι κατά την αποψή μου ναι.
 
Στο μεταξύ, η Fraport πριν δύο μήνες κατέληξε σε συμφωνία με την κυβέρνηση προς αποκατάσταση της απώλειας πολλών εκατομμυρίων ευρώ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020. Φαίνεται ότι οι ιδιωτικές εταιρείες πράγματι παίρνουν βοήθεια από το κράτος χωρίς να δίνουν μετοχές, κοίτα πράγματα.
https://www.kathimerini.gr/economy/5610 ... rt-greece/

Ταυτόχρονα, και ο ΑΙΑ αναμένεται να καταλήξει σε κάποια μορφή κρατικής στήριξης. Διαβάζω ότι κι άλλες εταιρείες του χώρου επιθυμούν στήριξη παρόμοια με εκείνη της Aegean, "αλλά η ρήτρα εύρωστης συμμετοχής των ιδιωτών εκτιμάται πως λειτουργεί αποτρεπτικά". :cool:
https://www.kathimerini.gr/economy/5611 ... in-aegean/
 
Δυστυχώς οι τρύπιοι δογματισμοί είναι αυτοί που χαϊδεύουν τα αυτιά των αδαών ημιμαθών, δημιουργώντας συμπλεγματικούς οπαδούς ξεπερασμένων δήθεν προοδευτικών πολιτικών, βασισμένων σε αριστερίστικες ιδεοληψίες, οι οποίες εν τέλει χρησιμοποιούνται και καταλήγουν εις βάρος τους.
Πιθανότερο θα ήταν να συμφωνήσουν στη σημερινή συγκυρία της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας ο Καρλ Μαρξ με τον Ανταμ Σμιθ παρά να πειστούν ο φίλος CHRISTOS5 με τους συν αυτώ , ότι ο γάϊδαρος δεν πετάει!
 
Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τη διαμάχη εδώ. Δεν είναι πχ δυνατόν προκειμένου να υποστηρίξουμε σώνει και καλά την άποψή μας να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Που κολλάει η ΟΑ με τη σημερινή τραγική κατάσταση; Δεν έχει καμία σχέση η σύγκριση της ΟΑ που ήταν ζημιογόνα με τα μπούνια επί δεκαετίες σε καιρό που η αεροπορία άνθιζε και ήταν επικερδής, με την Α3 που περνάει όπως όλες οι εταιρίες παγκοσμίως με τεράστια κρίση λόγω παγκόσμιας πανδημίας. Ζούμε εν μέσω μιας κρίσης που είναι μοναδική στα χρονικά και συζητάμε σαν να μη συμβαίνει τίποτα γύρω μας. Λες και όλα είναι μια χαρά και αποφάσισε το κράτος να δώσει δωράκι στην Aegean. Δεν καταλαβαίνω γιατί να κατακρίνουμε την όποια κρατική βοήθεια προκειμένου ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της χώρας να παραμείνει δυνατός και να μην κλείσει τη στιγμή που αντίστοιχη στήριξη γίνεται και σε αεροπορικούς κολοσσούς σε όλο τον κόσμο. Αν κλείσει η μεγαλύτερη Ελληνική εταιρία (έστω και αν είναι ιδιωτική) που συνδέει την Ελλάδα με τον έξω κόσμο, τότε το ντόμινο αρνητικών εξελίξεων και η επιδρομή των ξένων εταιριών στην Ελλάδα και την αεροπορία θα είναι αμείλικτα. Και για την εκάστοτε κυβέρνηση αλλά και για μας τους ίδιους.
Αυτό θέλουμε λοιπόν; Είμαστε αεροπορικό φόρουμ και έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας να καταστραφεί η Ελληνική αεροπορία ή να πάει 100 χρόνια πίσω;
Τι να πω... Ίσως να κρύβονται άλλα πράγματα πίσω από τέτοια posts που εγώ δεν τα καταλαβαίνω και όχι αμιγώς αεροπορικά.
 
GP707":9riejk6t said:
Τι να πω... Ίσως να κρύβονται άλλα πράγματα πίσω από τέτοια posts που εγώ δεν τα καταλαβαίνω και όχι αμιγώς αεροπορικά.

Δεν κρύβεται τίποτα άλλο εκτός από την έλλειψη κοινής λογικής, όπως και η ηθελημένη μη κατανόηση και μη εφαρμογή του αυτονόητου. Η ρίζα όλων των υπόλοιπων προβλημάτων στην Ελλάδα... :cry:
 
Top