προς mitsubishi :
πολύ ωραία φαίνονται τα νούμερα όπως τα γράφεις και πράγματι για όποιον δεν γνωρίζει πώς λειτουργεί σήμερα και πως λειτουργούσε πρίν το Ελληνικό θα πιστέψει οτι όντως ο ΔΑΑ φέρνει πολύ χρήμα στο κράτος.
τα 100εκ. - αν είναι όντως ετσι, νομίζω οτι και πάλι είναι λίγα σε σχέση με όσα έφερνε στο κράτος το Ελληνικό, που αντιστοιχούσε περίπου στο 50-55% των συνολικών εσόδων των ελληνικών αεροδρομίων σε περιόδους που και τα τέλη ήταν χαμηλά.
Τώρα τα charter δεν έρχονται πλέον στην Αθήνα, άρα έχασε και απο τουρισμό, εισροή συναλλάγματος, αεροπλάνα πολλά δεν κάνουν overnight λόγω αυξημένου κόστους, άρα λιγότερα ξένα πληρώματα σε ξενοδοχεια και άλλες λαπτομέρειες.
Τα κατα 18 ευρώ ακριβότερα τέλη που πληρώνουμε σε κάθε εισιτήριο σε σχέση με τα υπόλοιπα αεροδρόμια, μπορεί να τα δίνουμε θέλουμε δεν θέλουμε γιατί πρέπει να πάμε στην Αθήνα, ή απλά για connection, ενώ ο τουρίστας απλά θα πάει αλλου, η αεροπορική εταιρεία δεν θελει να πληρώσει τα "κέρατά της" για σταύθμευση και καύσιμα.. Ας θυμηθούμε οτι η ταφόπλακα της παλιάς Ολυμπιακής ήταν η αναγκαστική, πανάκριβη μεταφορά της, ακόμα και των παλιών Jumbo στα Σπάτα τη στιγμή που είχε ιδιόκτητο terminal και hangars στο Ελληνικό .. Αυτά τα ξεχνάμε ή είμαστε πολύ νέοι για αυτά ?
Επίσης όλοι οι φορείς - ακόμα και η ΥΠΑ - είναι φιλοξενούμενοι στον ΔΑΑ, πληρώνουν ενοίκιο και ακόμα και για μια πρίζα ή ένα τηλέφωνο που θα τοποθετηθεί θα το χρυσοπληρώσουν... άρα ενα μέρος απο αυτα τα 100εκ. που λές είναι ουσιαστικά απο το ίδιο το κράτος..
Οι εργατικές εισφορές αλήθεια είναι τόσο μεγάλες, απο τους υψηλούς μισθούς που πληρώνει ο ΔΑΑ και οι λοιποί ιδιώτες στους εργαζόμενους εκεί ? γιατί θα χρειαστεί να κάνουμε και καμμια σύγκριση με τις αμοιβές όσων παλιά δούλευαν στο Ελληνικό ( απο την πλευρά των εργαζομένων και όχι των εργοδοτών).. Εκτός αν κάποιοι θεωρούν οτι οι μισθοί των 700- 1000 Ευρώ είναι καλούτσικοι και τους κάνει να νοιώθουν καλύτερα που αυτοί παίρνουν 1200 ...
Για να θυμηθούμε το κλείσιμο του αεροδρομίου με το χιονιά, λόγω έλλειψης του αναγκαίου προσωπικού και εξοπλισμου και το πρόστιμο- χάδι που επιβλήθηκε-, αν αυτό ποτέ εισπράχθηκε. !
Αν το σχόλιο περί σίγουρων εσόδων, με την εγγυημένη κίνηση, σου φαίνεται ανακριβές, δεν έχεις να το ψάξεις και αυτο όπως τα προηγούμενα. Θεωρείς οτι έτσι πρέπει να είναι η ιδιωτική πρωτοβουλία στην Ελλάδα ? να τα παίρνουμε , να δείχνουμε έσοδα και απο την άλλη ρίσκο κανένα? άν η κίνηση πέσει κάτω απο κάποια προβλεπόμενη τότε πληρώνεις εσύ και εγω... τέτοια σύμβαση μόνο στη χώρα μας μπορούσε να περάσει !
Επίσης ενα αρκετά μεγάλο ποσοστό γής που απαλλωτριώθηκε απο το κράτος για να γίνει το αεροδρόμιο, είναι τώρα εμπορικα και εκθεσιακά κέντρα, άσχετα δηλαδή. (ας πούμε οτι το ξενοδοχείο είναι σχετικό).Δηλαδή, μπήκε το κράτος πήρε τη γή και τώρα εισπράτει ενοίκια η Hochtief, αν κάνω λάθος ας με διορθώσει καποιος, έτσι δεν είναι ?