Γειά σε όλους.
Ποτέ δεν μου προξένησε απορία ότι στα περισσόρερα αεροδρόμια, οι αεροδιάδρομοι δεν είναι flat και ότι υπάρχει κάποια κλίση προς τα πάνω στα άκρα τους (σαν ανηφόρα- προσγείωση -- κατηφόρα-απογείωση). Με το φτωχό μου το μυαλό φαντάζομαι πως εξυπηρετεί την επιτάχυνση αλλά και το "φρενάρισμα" στα αεροσκάφη (διορθώστε με εαν κάνω λάθος δεν είμαι ειδήμων). Μέχρι που σε κάποιο connecting flight πέρασα και από το αεροδρόμιο Hartsfield Intl Apt στην Ατλαντα. Δεν μπορώ να σας περιγράψω με αριθμούς το μέγεθος της κλίσης αλλά είναι πραγματικά άξιο απορίας! Επίσης δεν γνωρίζω το μήκος του αεροδιάδρομου που ίσως να παίζει σημαντικό ρολο αλλά πριν από το δικό μου αεροπλάνο στον συγκεκριμένο διάδρομο είχε απογείωθει ένα 747-400. Που θέλω να καταλήξω; Τι εξυπηρετεί αυτή η τεράστια κλίση σε ένα αεροδιάδρομο και αν είναι για λόγους ασφαλείας γιατί δεν υπάρχει σε τέτοιο μέγεθος σε άλλα συγχρονα αεροδρόμια ανά το κόσμο;
Ποτέ δεν μου προξένησε απορία ότι στα περισσόρερα αεροδρόμια, οι αεροδιάδρομοι δεν είναι flat και ότι υπάρχει κάποια κλίση προς τα πάνω στα άκρα τους (σαν ανηφόρα- προσγείωση -- κατηφόρα-απογείωση). Με το φτωχό μου το μυαλό φαντάζομαι πως εξυπηρετεί την επιτάχυνση αλλά και το "φρενάρισμα" στα αεροσκάφη (διορθώστε με εαν κάνω λάθος δεν είμαι ειδήμων). Μέχρι που σε κάποιο connecting flight πέρασα και από το αεροδρόμιο Hartsfield Intl Apt στην Ατλαντα. Δεν μπορώ να σας περιγράψω με αριθμούς το μέγεθος της κλίσης αλλά είναι πραγματικά άξιο απορίας! Επίσης δεν γνωρίζω το μήκος του αεροδιάδρομου που ίσως να παίζει σημαντικό ρολο αλλά πριν από το δικό μου αεροπλάνο στον συγκεκριμένο διάδρομο είχε απογείωθει ένα 747-400. Που θέλω να καταλήξω; Τι εξυπηρετεί αυτή η τεράστια κλίση σε ένα αεροδιάδρομο και αν είναι για λόγους ασφαλείας γιατί δεν υπάρχει σε τέτοιο μέγεθος σε άλλα συγχρονα αεροδρόμια ανά το κόσμο;