Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

dvixos":110m2x8x said:
Στην Κοζάνη αποφάσισαν να συσκευθουν επι τέλους και την παρασκευή εχει συσκεψη υπό το Νομάρχη Socrates περιμενουμε νεα

Δυστυχώς δεν θα είμαι στη σύσκεψη να την καλύψω δημοσιογραφικά γιατί αύριο θα έχω πιο σοβαρές δουλειές απο το να ακούσω τις :5: που θα πουν! Τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου! Θα αρχίσουν να λένε τι έκανε ο ένας για το αεροδρόμιο, τι έκανε ο άλλος κλπ! Αποτέλεσμα δεν θα δούμε! Είναι μια απο τις λίγες φορές πάντως που παρακαλάω να βγω ψεύτης και να ξεκολήσει αυτός εδώ ο τόπος :rant: Θα μάθω πάντως τι θα γίνει και θα ενημέρωσω.
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

To Amadeus ναι μέχρι πρότινος, δεν μπορώ να το δω όμως γιατί είναι-ήταν ανοιχτό μόνο για την ελληνική αγορά
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Λοιπόν φρέσκα νέα στα της σύσκεψης φορέων για το δρομολόγιο:
:arrow: 1ον Μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου αεροπλάνο γιοκ στην Κοζάνη!
:arrow: 2ον Απο τη στιγμή που ξεκίνησε το δρομολόγιο της Κοζάνης έχει παθητικό 300.000€ (τι λες ρε παιδάκι μου)
:arrow: 3ον Ζητήθηκε αλλαγή ώρα, να γίνει αρκετά πρωινό
:arrow: 4ον Για να έρχεται Embraer πέραν τα της κατηγορίας του αεροδρομίου χρειάζεται επιμήκυνση διαδρόμου κατά 200 μέτρα (στις δυο δοκιμαστικές που έγιναν η απογείωση έγινε με 25 επιβάτες MAX)
:arrow: 5ον Όσον αφορά στις νυχτερινές πτήσεις, το στέλεχος της ZF τόνισε πως είναι πολύ δύσκολο να διενεργηθούν νυχτερινές πτήσεις. Όμως βρέθηκε λύση στο φωτισμό του όγκου του Αγιου Ελευθερίου, στον οποίο ενώ έχει τοποθετηθεί ο φάρος για τις νυχτερινές προσεγγίσεις δεν έχει ρεύμα γιατί η αρχαιολογία δεν επιτρέπει την τοποθέτηση των στήλων της ΔΕΗ. Η λύση που βρέθηκε είναι η τοποθέτηση ενός φωτοβολταϊκού δίπλα στον φάρο (τόσο απλό ήταν!!!)
:arrow: 6ον Για άλλη μια φορά αποφάσισαν οι φορείς (Επιμελητήριο, Νομαρχία, Συνεταιριστική Τράπεζα Δυτικής Μακεδονίας) να αγοράσουν απο έναν συγκεκριμένο αριθμό εισιτηρίων για να στηρίξουν το δρομολόγιο (το οποίο κοστίζει στην ZF 5000€)
:arrow: 7ον και τελευταίο συζητούσαν με τις ώρες χωρίς να υπολογίσουν οτι εδώ και 20 μέρες δεν έρχεται αεροπλάνο και η Δυτική Μακεδονία έχει μείνει για άλλη μια φορά χωρίς πτήσεις.

Τα υπόλοιπα στο κείμενό μου που θα γράψω στην εφημερίδα, αλλά για να το δείτε πρέπει να το γράψω πρώτα και ο αρχισυντάκτης μου τσιρίζει τόση ώρα!!! :D

-EDIT-
Ξέχασα να αναφέρω πως προτάθηκε για άλλη μια φορά το δρομολόγιο να ενταχθεί στις άγονες γραμμές :mrgreen:
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Socrates":3hhrvm11 said:
...και ο αρχισυντάκτης μου τσιρίζει τόση ώρα!!!...
Τι μου θυμίζει... τι μου θυμίζει...
Τελικά όλοι οι αρχισυντάκτες ίδιοι είναι!
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Δεν ξέρω αν είναι σωστό ή όχι αλλά εδώ αναφέρει ότι ανατεθήκαν δρομολόγια των άγονων γραμμών στην Athens.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artId=4545997
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Socrates":enii0xex said:
Τα υπόλοιπα στο κείμενό μου που θα γράψω στην εφημερίδα, αλλά για να το δείτε πρέπει να το γράψω πρώτα και ο αρχισυντάκτης μου τσιρίζει τόση ώρα!!! :D

Ορίστε και το σχετικό δημοσίευμα:
http://www.xronos-kozanis.gr/index.php? ... m=&ucat=1&
 
Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1074576&lngDtrID=251

Μέχρι την 1η Μαρτίου 2010
Μερική ανάθεση από την ΥΠΑ για τις άγονες αεροπορικές γραμμές
...Συγκεκριμένα, η ATHENS AIRWAYS ανέλαβε τις γραμμές από Αθήνα για Ικαρία, Κύθηρα, Κάρπαθο, Σκιάθος, καθώς και τις γραμμές Θεσσαλονίκη-Χίος, Αλεξανδρούπολη-Σητεία, Ακτιο-Σητεία, Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα, Κέρκυρα-Ακτιο-Κεφαλλονιά-Ζάκυνθος, Θεσσαλονίκη-Σάμος
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Aνάσα ζωής για την εταιρεία η παραπάνω ανάθεση.
Πάλι καλά γιατί έτσι κι αλλιώς τα δρομολόγια αυτά είχαν μείνει στον αέρα μετά την 1η Οκτ. από όσο μπορώ να φανταστώ...
 
Re: Χειμερινό Πρόγραμμα 2009-2010? Τι Ισχύει?

Εγώ πάλι, σπάω το κεφάλι μου, ποιόν μπορεί να συνεταιρίστηκε για να κερδίσει...

Αααα, Eagle1 δεν ήταν ανάθεση όπως αναφέρεις, διαγωνιστική διαδικασία διαπραγμάτευσης το είπανε...
 
Top