natalia-p12
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 04/04/2011
- Μηνύματα
- 6
- Likes
- 1
Νομικά δεν θα καταφέρει κάτι. Απο την στιγμή που δεν μπορεί να γίνει η μεταφορά το θέμα τελειώνει εκεί για την αεροπορική και για το ταξιδιωτικό πρακτορείο το οποίο δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί ακολουθεί τους περιορισμούς της εταιρείας και παράλληλα καλύπτει το δικό του κέρδος.
Το μόνο, δυστυχώς αλλά έτσι είναι, που θα γίνει είναι ακύρωση εισιτηρίου με την ελάχιστη επιστροφή χρημάτων που ενημέρωσαν και έκδοση καινούργιου.
Η συμβουλή μου είναι σε τέτοιες περιπτώσεις (σκυλιά-γατιά-αθλητικοί εξοπλισμοί κτλ) να ζητάμε να μας εκδόσει η αεροπορική το εισιτήριο καθώς πριν κάνει οποιαδήποτε χρέωση ελέγχει αν μπορεί να γίνει η μεταφορά και είμαστε εξασφαλισμένοι. Ακόμα και αν μετά την έκδοση προκύψει πρόβλημα, το πρόβλημα είναι δικό τους. Φροντίζουν για πλήρη επιστροφή χρημάτων εφόσον δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν ή αλλάζουν χωρίς χρέωση το εισιτήριο!
Το μόνο, δυστυχώς αλλά έτσι είναι, που θα γίνει είναι ακύρωση εισιτηρίου με την ελάχιστη επιστροφή χρημάτων που ενημέρωσαν και έκδοση καινούργιου.
Η συμβουλή μου είναι σε τέτοιες περιπτώσεις (σκυλιά-γατιά-αθλητικοί εξοπλισμοί κτλ) να ζητάμε να μας εκδόσει η αεροπορική το εισιτήριο καθώς πριν κάνει οποιαδήποτε χρέωση ελέγχει αν μπορεί να γίνει η μεταφορά και είμαστε εξασφαλισμένοι. Ακόμα και αν μετά την έκδοση προκύψει πρόβλημα, το πρόβλημα είναι δικό τους. Φροντίζουν για πλήρη επιστροφή χρημάτων εφόσον δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν ή αλλάζουν χωρίς χρέωση το εισιτήριο!