Μερικές παρατηρήσεις για το post του levantes που αφορούν το pre-takeoff briefing.
1) '' Up to 80 knots we stop for almost any reason ''.Λάθος,οι λόγοι για τους οποίους σταματάμε είναι συγκεκριμένοι και αναφέρονται στο FCOM.
2)Above 80 knots and prior to V1 η σωστή ορολογία είναι ,
α)Fire or fire warning
b)Engine failure
c)Predictive windshear (as installed)
d)If the airplane is unsafe or unable to fly
(οχι engine failure, engine fire διότι φωτιά ή ένδειξη για φωτιά μπορεί να έχεις και σε άλλο τμήμα του αεροπλάνου.)
3)F/O actions,εκτός από το να σιγουρευτεί οτι ο κυβερνήτης έχει εκτελέσει σωστά τις ενέργειες που προβλέπονται και να κάνει τα standard call-outs ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ μέχρι το αεροπλάνο να σταματήσει ΠΛΗΡΩΣ στο διάδρομο που απομένει.
Αυτά τα λίγα προς το παρόν,γιατί το θέμα είναι πολυ ποιό πολύπλοκο απ'οτι δείχνει και δεν θέλω να κουράσω.
1) '' Up to 80 knots we stop for almost any reason ''.Λάθος,οι λόγοι για τους οποίους σταματάμε είναι συγκεκριμένοι και αναφέρονται στο FCOM.
2)Above 80 knots and prior to V1 η σωστή ορολογία είναι ,
α)Fire or fire warning
b)Engine failure
c)Predictive windshear (as installed)
d)If the airplane is unsafe or unable to fly
(οχι engine failure, engine fire διότι φωτιά ή ένδειξη για φωτιά μπορεί να έχεις και σε άλλο τμήμα του αεροπλάνου.)
3)F/O actions,εκτός από το να σιγουρευτεί οτι ο κυβερνήτης έχει εκτελέσει σωστά τις ενέργειες που προβλέπονται και να κάνει τα standard call-outs ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ μέχρι το αεροπλάνο να σταματήσει ΠΛΗΡΩΣ στο διάδρομο που απομένει.
Αυτά τα λίγα προς το παρόν,γιατί το θέμα είναι πολυ ποιό πολύπλοκο απ'οτι δείχνει και δεν θέλω να κουράσω.