elvetosnauarxos
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 01/09/2010
- Μηνύματα
- 7
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- aee
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgav
Είμαι 28 χρονών, με μηδενική πτητική εμπειρία και ενδιαφέρομαι, όταν οι οικονομικές συνθήκες το επιτρέψουν, να βγάλω δίπλωμα Private, κυρίως για να ικανοποιήσω την επιθυμία που είχα από μικρός, να ασχοληθώ με την πτήση. Επειδή λοιπόν για την ώρα οι αναζητήσεις μου περιορίζονται σε θεωρητικό επίπεδο, διάβασα το Airplane Flying Handbook της FAA, για να μπω στο πνεύμα. Ομολογώ ότι πολλά πράγματα δεν τα φανταζόμουν καν και κατάλαβα την πολυπλοκότητα του εγχειρήματος. Να αναφέρω απλώς ότι επειδή είμαι μηχανικός, τα βρήκα όλα αυτά πολύ ενδιαφέροντα και από επιστημονική άποψη.
Μου δημιουργήθηκε το ερώτημα, οι σημαντικές διαφορές στο χειρισμό διαφορετικών τύπων αεροσκαφών (από μικρά μονοκινητήρια μέχρι τζετ) οδηγούν τελικά σε χειριστές που τελικά κάνουν τελείως διαφορετική δουλειά; Όταν ξεκινάει κανείς από το Cessna και καταλήγει σε ένα αεροσκάφος με FBW, μπορεί να "γυρίσει" πίσω στα βασικά, ή στην πορεία συνηθίζει σε τόσο ριζικά διαφορετικές πρακτικές που είναι άλλο είδος πιλότου; Ένας πιλότος Piper Cub τι κοινό έχει με τον πιλότο ενός Α380; Ή στην Πολεμική Αεροπορία που ξεκινούν απο το Τ-41 και καταλήγουν σε F-16; Διαφωτίστε με!
Μου δημιουργήθηκε το ερώτημα, οι σημαντικές διαφορές στο χειρισμό διαφορετικών τύπων αεροσκαφών (από μικρά μονοκινητήρια μέχρι τζετ) οδηγούν τελικά σε χειριστές που τελικά κάνουν τελείως διαφορετική δουλειά; Όταν ξεκινάει κανείς από το Cessna και καταλήγει σε ένα αεροσκάφος με FBW, μπορεί να "γυρίσει" πίσω στα βασικά, ή στην πορεία συνηθίζει σε τόσο ριζικά διαφορετικές πρακτικές που είναι άλλο είδος πιλότου; Ένας πιλότος Piper Cub τι κοινό έχει με τον πιλότο ενός Α380; Ή στην Πολεμική Αεροπορία που ξεκινούν απο το Τ-41 και καταλήγουν σε F-16; Διαφωτίστε με!