Ζητώ συγγνώμη για την παρέμβαση στη συζήτηση.
Οπως πιθανόν γνωρίζετε στην Ελλάδα δεν υπάρχει σχολή (Flight Training Organization-FTO or Registered Facility-RF) που να κάνει εκπαίδευση για LAPL. Και δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει. Αφού τα πιο συνηθισμένα αεροπλάνα γενικής αεροπορίας δηλ Piper Arrow/Lance/Cherokee, Cessna 172/182/210, Socata TB 9/10/20 είναι κάτω από 2000 κιλά μέγιστο βάρος απογείωσης και οι χειριστές τα πετάνε άνετα με τα PPL δηλ τα πτυχία ιδιωτικών αεροπλάνων, γιατί οι σχολές να κάνουν καινούργια εγχειρίδια εκπαιδεύσεων, να ζητήσουν εγκρίσεις κλπ κλπ για να δίνουν πτυχία με 15 ώρες λιγώτερη εκπαίδευση? (30 ώρες το LAPL, 45 το PPL).
Αλλωστε τέλος Μαρτίου FTO (δηλ οι ιδιωτικές επαγγελματικές σχολές) και τα Registered Facilities (ιδιωτικές σχολές και σχολές των αερολεσχών που παράγουν χειριστές ιδιωτικών) θα υποχρεωθούν να έχουν κοινή και πανομοιότυπη οργάνωση και λειτουργία πράγμα που σημαίνει τεράστια δαπάνη για να αντιμετωπιστούν τα έξοδα και φυσικά τεράστια αύξηση στα δίδακτρα και στο κόστος πτητικής εκπαίδευσης.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΙΔΕ και μόλις που προλαβαίνει να πάρει Πτυχίο Ιδιωτικών δηλ PPL μέχρι τέλος Μαρτίου με 7000 ευρώ στις σχολές των αερολεσχών και τα RF ή το πολύ να έχει κάνει μόνο την εκπαίδευση (θεωρητική και πρακτική και να μετράει το χρόνο δηλ 18μηνο να περάσει τα μαθήματα και 24μηνο για το PPL skilltest).
Αρα, αξιότιμε κύριε RS 7, σας συμφέρει -άλλωστε δεν υπάρχει τίποτε άλλο- να πάρετε PPL με το οποίο πετάτε τα πάντα (εννοώ οτι και όπως επιτρέπεται από τη Νομοθεσία) από πλευράς βάρους και αριθμού επιβατών.