Jetstar στην Αθήνα?

  • Thread starter Thread starter ptiseisA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό είναι γνωστό από το 2006. Μεταφέρθηκε στο υπάρχον θέμα. Κάντε και μια αναζήτηση πρώτα... :roll:
 
Re: Jetstar στην Αθήνα (κοντεύει)

Aφού μόνο η AS και η SU δεν προσφέρουν ακόμη πτήσεις ΜΕL-SEA-ATH & MEL-SVO-ATH, η Qantas φέρεται (ξανά)αποφασισμένη να ξεκινήσει το δρομολόγιο με την θυγατρική της, "φτηνή" Jetstar.

Ημερομηνία ακόμα δεν αναφέρθηκε αλλά μάλλον δεν πρέπει να αργεί γιατί ήδη υπάρχει αρκετός συναγωνισμός έστω και με stopovers.

Πάντως, χαζεύοντας την ιστοσελίδα της Jetstar δεν βλέπω κάποιο άλλο προορισμό στην Ευρώπη... Ετοιμάζουν απόβαση ή δοκιμάζουν με την Αθήνα και πιθανώς κανέναν ακόμη προορισμό που δεν αναφέρεται στο άρθρο?

:arrow: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_20/10/2009_303139
 
Οι καταχωρήσεις αυτές είναι ουσιαστικά πιστή αναπαραγωγή δελτίου τύπου του Αθηναϊκού Πρακτ.Ειδήσεων

Δεδομένου ότι το δρομολόγιο θα το εκτελούν Dreamliner, των οποίων η παράδοση αναμένεται για τα τέλη του 2010, είναι νωρίς για τυμπανοκρουσίες.

Και η τιμή των 730 ευρώ που αναφέρεται (ιδίως αν πρόκειται για τον "promotional" ναύλο) δεν είναι κάτι το συγκλονιστικό, λαμβάνοντας υπόψιν ότι η Jetstar είναι low-cost με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το in-flight service σε μια τόσο μεγάλη πτήση, τη στιγμή που full-service ανταγωνιστές όπως η Qatar προσφέρουν αντίστοιχες τιμές (γύρω στα 800 ευρώ) στο ATH-MEL έστω και με ένα -πολύ σύντομο- stopover παραπάνω.


Ά ρε AirAsia που τους χρειάζεται... :!:


Βέβαια, ο ανταγωνισμός μιας low-cost είναι καλοδεχούμενος και θα δράσει θετικά στη συγκράτηση των τιμών και φυσικά η δυνατότητα να πετάξεις με το 787 δεν είναι αμελητέο bonus.
 
Οταν λεμε απευθειας Αθηνα-Μελβουρνη,να υποθεσω οτι εννοουμε πως θα υπαρχει μικρη σταση για ανεφοδιασμο?Ποσες ωρες ειναι το Αθηνα-Μελβουρνη?
 
Αγαπητ reyad, μία δυνητική απ' ευθείας πτήση Μελβούρνη-Αθήνα χρειάζεται περίπου 18 ώρες.

δικός σου
 
Γύρω στις 17 ώρες πτήση συνολικά, συνεπώς το 787 θα κάνει ένα stopover στη ΝΑ Ασία.

Οι τρεις κύριες εναλλακτικές τους είναι: Κουάλα Λουμπούρ, Μπανγκόκ και το Χο Τσι Μινχ (τέως Σαϊγκόν- Βιετνάμ).

Οπότε θα είναι και καλή επιλογή για όσους θέλουν να πετάξουν Ινδοκίνα (ενώ οι αραβικές σταματάνε στον Περσικό)
 
Χμμ..δεν είχαν πει ότι επειδή θα καθυστερήσει η παράδοση των 787, θα ξεκινήσουν το δρομολόγιο με Α-332 και σταδιακά θα το αντικαταστήσουν;Όσο για τη Σαϊγκόν το βλέπω χλωμό..ναταν Χονγκ Κονγκ, θα παιζε..Μάλλον Μπανγκόκ ή Σινγκαπούρη θα επιλέξουν,αν και νομίζω ότι Αθήνα-Μπανγκόκ έχει περισσότερη ζήτηση..
 
Ω! ναι, δίκαιο έχεις, είχα μείνει πίσω...

Στρέφονται όντως προς τα 332 καθώς πάει μακρυά η βαλίτσα για τα 787 σύμφωνα με αυτό το άρθρο όπου αναφέρεται μεταξύ άλλων πως δεν έχουν ακόμα αποφασίσει ούτε για το stopover (παίζει μεταξύ Σιγκαπούρης, Μπανγκοκ και Σαιγκον) ούτε αν θα προχωρήσουν άμεσα για Ευρώπη, ή θα προτιμήσουν Βόρεια Ασία (Ιαπωνία, Κορέα κλπ).

Ελπίζω οι πληροφορίες του ΑΠΕ/ΜΠΕ να είναι Α1 και όχι ράδιο αρβύλα.

Πάντως, συμφωνώ μαζί σου ότι η Μπανγκοκ είναι ενδεδειγμένο stopover, δεδομένης της δημοτικότητας της τόσο για έλληνες όσο και αυστραλούς "προσκυνητές" :wink:
 
Top