Japan Airlines (JAL)

  • Thread starter Thread starter convair
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πολλά τα νέα για την JAL.

"Πάρε ότι θέλεις παλιατζή..."λέει το τραγόυδι.Ο τίτλος αυτός ταιριάζει γάντι στην JAL,καθώς αποσύρει 103 αεροσκάφη και κόβει 49 δρομολόγια (10 διεθνή-39 εσωτερικού) αποσύρει όλα τα 747-400,τα Α300-600R και τα MD81-MD90 της στην προσπάθεια της να γίνει κερδοφόρα.Καθώς σκέφτεται και την δημιουργία μιας loco. :roll:

Επίσης:
Περίπου 16.000 θέσεις εργασιάς ή περίπου το 30% του προσωπικού της εταιρίας(συνολικό 48.700) θα μειωθούν,αν και η μείωση των θέσεων εργασίας θα είναι εν μέρει αποτέλεσμα της πώλησης των θυγατρικών εταιρειών, σύμφωνα με την JAL.Η JAL επιζητεί συνεργασία (code-share) με την American Airlines με έδρα το Fort Worth του Τέξας, για να σχηματίσουν μια κοινή επιχείρηση πέρα από τον Ειρηνικό - ένα βήμα που θα συμβάλει στην ενίσχυση της λειτουργίας της ιαπωνικής εταιρείας, μέσω της συμμαχίας Oneworld .

Δικό σας
 
Και μετά την αναδιάρθρωση, λειτουργικά κέρδη $2,3 δισ. ή ¥188,4 δισ. παρουσίασε η JAL για το οικονομικό έτος 2010-2011, σε λειτουργικά έσοδα ¥1,36 τρισ.

http://atwonline.com/airline-finance-da ... -year-0518
 
Αν θέλετε να πετάξετε με Β787, άλλη μια επιλογή Narita – Boston μπορείτε να αγοράσετε από τώρα το εισιτήριο σε προνομιακή τιμή αλλά θα περιμένετε μέχρι 22 Απρ. 2012.

http://www.jal.co.jp/en/network/boston/
 
Πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2023 για μπορέσουν μερικοί να πετάξουν με τον απόγονο το Concorde. H Jal επενδύει $10 εκατ. στην νέα τεχνολογία και την πιθανότητα αγοράς 20 α/φ που θα κάνουν το NRT-SFO ή NRT-LHR σε λιγότερο από 5 ώρες.
Είναι η δεύτερη εταιρεία μετά την Virgin Atlantic που έχει options για 76 α/φ με παραδόσεις το 2023 και θα κάνουν το LHR-JFK σε 3 ώρες 20 λεπτά με κόστος εισιτηρίου $5.000 με επιστροφή.

https://boomsupersonic.com/jal-press-release/
 
Η εταιρεία καθώς είναι χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων, διαφημίζει τα νέα της α/φ και στο δίκτυο εσωτερικού καθώς έχει δρομολογήσει το Β787-8

ITM - NRT JL3009 18:25-19:40
Κόστος εισιτηρίου με επιστροφή με αυτόν τον τύπο α/φ από JPY51.500 για J class JPY23.400 για Οικονομική.

Το α/φ έχει διαμόρφωση 30 J class (2X2X2) & 176 Οικονομική (2X4X2)

https://www.jal.co.jp/en/aircraft/conf/787.html

Με την παραλαβή του Α350 θα δρομολογηθεί από 1 Σεπτεμβρίου στο

HND-FUK JL317 12:10-14:00
HND-FUK JL329 18:10-20:00

Κόστος εισιτηρίου με επιστροφή με αυτόν τον τύπο α/φ από JPY28.680 για J class JPY22.280 για Οικονομική, Για Πρώτη Θέση δεν πουλά εισιτήρια.

Το α/φ έχει διαμόρφωση 12 First (2X2X2) 94 J class (2X4X2) & 263 Οικονομική (3X3X3)

https://www.jal.co.jp/en/dom/service/f/seat/

https://www.jal.co.jp/en/dom/A350/?m=d08
 
Με το check in η Japan Airlines δίνει τη δυνατότητα να βλέπει κανείς σε ποιες θέσεις κάθονται ήδη βρέφη και νήπια (από 8 ημερών μέχρι 2 ετών).
Προφανώς ξεκίνησε μεγάλη συζήτηση ανάμεσα σε αυτούς που θεωρούν ανυπόφορο να ταξιδεύουν κοντά σε παιδιά που κλαίνε και σε αυτούς που θεωρούν ότι το πρόβλημα λύνεται απλά με ωτοασπίδες.

https://www-cnn-com.cdn.ampproject.org/ ... index.html
 
Το πρώτο Α350-1000 της Japan Airlines παραδόθηκε. Η διαρρύθμισή του είναι για 239 επιβάτες σε 4 κατηγορίες θέσεων.

Δείτε το εσωτερικό εδώ ( χάλια φωτό :( ) : First Look: Inside Japan Airlines’ Airbus A350-1000 That’s Packed With New & Unique Features

Η κάτοψη της διαρρύθμισης: JL Airbus A350-1000 - aeroLOPA | Detailed aircraft seat plans

Εξωτερικές φωτό: Airbus A350-1041, Japan Airlines, F-WZFM, JA01WJ (MSN 610) | AIB - Aviation Flights Group
 
Top