Aerophile
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/09/2011
- Μηνύματα
- 88
- Likes
- 1
Θα ήταν προτιμότερο να απαντήσει κάποιος με τύπο σε Boeing, γιατί τα συστήματα που περιγράφεις μου θυμίζουν 737 Classic. Παρακάτω γράφω μια non-type specific μέθοδο, βάση του συστήματος που περιγράφεις, γιατί αν δεν μας πεις τύπο, δεν μπορούμε να προσφέρουμε τίποτα παραπάνω.
1: Engine Start with APU Bleed air: Packs off, ISOL closed. Start engine one then ISOL open for bleed air from APU and engine one to assist in Engine 2 start. After start: Packs on, ISOL Auto, APU as required.
2: Συνεχίζεις και συσχετίζεις το ISOL Valve με τα packs. Τα packs είναι είτε On, είτε off. On: Air cooled, conditioned and fed to the Cabin. Off: Air is cut off, σίγουρα κάποια βαλβίδα μέσα στο air conditioning pack κάνει αυτό, άλλα δεν αναφερόμαστε στα packs ως βαλβίδες. Το ISOL Valve είναι μέρος του πνευματικού συστήματος του αεροσκάφους που υπό φυσιολογική λειτουργιά τροφοδοτείται με Engine Bleed Air. Μπορείς να απενεργοποιήσεις τα packs χωρίς να πειράξεις το ISOL, όπως σε performance take off που τα packs είναι off αλλά το ISOL είναι auto, για να μην έχουν απώλειες οι κινητήρες σε bleed air, επομένως μειωμένη απόδοση, Πριν από engine start στο apron κλείνουν τα packs, για να μπορεί να γίνει το air start, χωρίς να μειώνεται η πίεση του συστήματος γιατί πάει αέρας στην καμπίνα.
3: Είσοδος του conditioned αέρα στην καμπίνα γίνεται από πάνω, και διαρρέει στην ατμόσφαιρα από το outflow valve που ελέγχεται από το pressurisation system, και βρίσκεται στο πίσω-κάτω μέρος του α/φους.
4: Χωρίς packs στο έδαφος δεν υπάρχει φρέσκος αέρας στο αεροσκάφος. Χωρίς packs στον αέρα πεθαίνεις ένα γλυκό θάνατο λόγο υποξίας γιατί δεν διατηρείται η πίεση της καμπίνας κάτω από το επιτρεπτό βαρομετρικό υψόμετρο των 8,000 ποδιών. Κάποια α/φοι έχουν Ram Air σύστημα που ρίχνει λίγο το ατμοσφαιρικό υψόμετρο της καμπίνας σε περίπτωση twin pack failure, αρκετά ώστε να βοηθήσει την κατάσταση μέχρι να γίνει το emergency descent στα 10,000 πόδια.
5: εμ, ναι. Χρειάζονται Bleed Air.
6: Δες την απάντηση νούμερο 1
7: Yes
Κάτι ακόμα: Recirculation Fan: Αν δεν κάνω λάθος, ανακυκλώνει τον ήδη υπάρχων αέρα της καμπίνας, και τον ανακατεύει με νέο αέρα. Γιατί, δεν απαντώ γιατί δεν έχω στοιχεία. Δεν έχω τύπο Boeing.
1: Engine Start with APU Bleed air: Packs off, ISOL closed. Start engine one then ISOL open for bleed air from APU and engine one to assist in Engine 2 start. After start: Packs on, ISOL Auto, APU as required.
2: Συνεχίζεις και συσχετίζεις το ISOL Valve με τα packs. Τα packs είναι είτε On, είτε off. On: Air cooled, conditioned and fed to the Cabin. Off: Air is cut off, σίγουρα κάποια βαλβίδα μέσα στο air conditioning pack κάνει αυτό, άλλα δεν αναφερόμαστε στα packs ως βαλβίδες. Το ISOL Valve είναι μέρος του πνευματικού συστήματος του αεροσκάφους που υπό φυσιολογική λειτουργιά τροφοδοτείται με Engine Bleed Air. Μπορείς να απενεργοποιήσεις τα packs χωρίς να πειράξεις το ISOL, όπως σε performance take off που τα packs είναι off αλλά το ISOL είναι auto, για να μην έχουν απώλειες οι κινητήρες σε bleed air, επομένως μειωμένη απόδοση, Πριν από engine start στο apron κλείνουν τα packs, για να μπορεί να γίνει το air start, χωρίς να μειώνεται η πίεση του συστήματος γιατί πάει αέρας στην καμπίνα.
3: Είσοδος του conditioned αέρα στην καμπίνα γίνεται από πάνω, και διαρρέει στην ατμόσφαιρα από το outflow valve που ελέγχεται από το pressurisation system, και βρίσκεται στο πίσω-κάτω μέρος του α/φους.
4: Χωρίς packs στο έδαφος δεν υπάρχει φρέσκος αέρας στο αεροσκάφος. Χωρίς packs στον αέρα πεθαίνεις ένα γλυκό θάνατο λόγο υποξίας γιατί δεν διατηρείται η πίεση της καμπίνας κάτω από το επιτρεπτό βαρομετρικό υψόμετρο των 8,000 ποδιών. Κάποια α/φοι έχουν Ram Air σύστημα που ρίχνει λίγο το ατμοσφαιρικό υψόμετρο της καμπίνας σε περίπτωση twin pack failure, αρκετά ώστε να βοηθήσει την κατάσταση μέχρι να γίνει το emergency descent στα 10,000 πόδια.
5: εμ, ναι. Χρειάζονται Bleed Air.
6: Δες την απάντηση νούμερο 1
7: Yes
Κάτι ακόμα: Recirculation Fan: Αν δεν κάνω λάθος, ανακυκλώνει τον ήδη υπάρχων αέρα της καμπίνας, και τον ανακατεύει με νέο αέρα. Γιατί, δεν απαντώ γιατί δεν έχω στοιχεία. Δεν έχω τύπο Boeing.