Υπόστεγο Aegean Airlines

  • Thread starter Thread starter latris aeroporias
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εδώ και λίγες μέρες ο χώρος μπροστά από τα stands Α58 και Α56 έχει περιφραχτεί με εκείνες τις λαμαρίνες που βλέπουμε συνήθως γύρω από εργοτάξια και οικοδομές, ενώ είδα και κάποιους εργάτες να κάνουν μετρήσεις στο χώρο. Ο ίδιος χώρος είχε υποδειχτεί παλιότερα από κάποιο μέλος (sorry, δεν θυμάμαι ποιο) ως ο χώρος όπου θα γίνει το υπόστεγο της Aegean. Πρόκειται όντως για υπόστεγο ή για κάτι άλλο;
 
Στον οικονομικό της προγραμματισμό πάντως η εταιρία έχει προγραμματισμένα για το 2008 8 εκ. ευρώ για το υπόστεγο. 4 στο πρώτο και 4 στο 2ο εξάμηνο. (Η έκθεση είναι δημοσιευμένη στον δικτυακό τόπο της Aegean)
 
http://www.palimpsest.gr/projects.asp?id=16

Υπόστεγο Αεροσκαφών Aegean
Προκαταρτική Μελέτη Μεταλλικού Σκελετού

Πελάτης
Acrocosmos Τεχνική Ε.Π.Ε.
Θέση
Ελευθέριος Βενιζέλος, Σπάτα
Κατάσταση
Προμελέτη, 2003

Έγινε προκαταρκτική μελέτη μεταλλικού σκελετού από συμπαγείς διατομές (όχι δικτυώματα όπως συνηθίζεται) για εκτίμηση κόστους.
 
Πρόκειται για το υπόστεγο που συζητάμε?

'Πράσινα' παράπονα για νέο υπόστεγο στο Βενιζέλος.

http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=90760024
Εργα χωρίς «πράσινη» αδειοδότηση
Χωρίς τήρηση της περιβαλλοντικής νομιμότητας η εταιρεία του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» προχωρά στην κατασκευή επισκευαστικής βάσης, αναφέρουν 26 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με νέα ερώτησή τους προς τους συναρμόδιους υπουργούς. Ενδιαφέρον παρουσιάζει η απάντηση του υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ Στ. Καλογιάννη, ο οποίος ανάφερε ότι η εταιρεία του διεθνούς αερολιμένα ουδέποτε υπέβαλε ή έχει υποβάλει μελέτη για περιβαλλοντική αδειοδότηση του νέου υπόστεγου συντήρησης.

_____________________

Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι ακριβώς είχε συμβεί και με την κατασκευή της επισκευαστικής βάσης που δόθηκε στην ΟΑ. Εκεί ποιά ήταν η περιβαλλοντική νομιμότητα και ποιές περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις δόθηκαν; Ενδιαφέρον, για λόγους σύγκρισης.

_____________________
 
Αλήθεια τα μαζικά έργα (για την ώρα διαπλατύνσεις και νομίζω αποχετεύσεις) αριστερά από το κατώφλι του 21L σε τι αποσκοπούν? Έχει καμιά σχέση με το υπόστεγο της A3?
 
Kαμια. Το υποστεγο θα ειναι abeam των stands Α56 και Α58. Οσο για τις περιβαλλοντικες ανησυχιες, δεν μπορω να τις καταλαβω, αφου τσιμεντο ηταν εκει (χωρος staging) και τσιμεντο θα γινει...
 
seven4seven":1afy1q1h said:
Οσο για τις περιβαλλοντικες ανησυχιες, δεν μπορω να τις καταλαβω, αφου τσιμεντο ηταν εκει (χωρος staging) και τσιμεντο θα γινει...

Ενα κέντρο συντήρησης αεροσκαφών παράγει πολλά απόβλητα: καύσιμα, λάδια, υδραυλικά, καθαριστικά, αποχρωστικά, αντιδιαβρωτικά,χρώματα και ένα σωρό άλλα υλικά, τοξικά και επικίνδυνα.
Γιά ολα αυτά πρέπει να υπαρχει μελέτη, ασφαλούς απομάκρυνσης, αδρανοποίησης ή ανακύκλωσης.
 
Εχεις δικιο σε αυτο, δεν το ειχα σκεφτει ετσι. Ξερουμε πως γινεται η αδρανοποιηση/απομακρυνση αυτων στο μεγαλο υποστεγο των ΟΑ? Αν υπαρχει συγκεκριμενος και οργανωμενος τροπος, πηγαινω πασο. Αν ομως τα παντα πετιουνται στους LOBBE TZILALIS καδους, τοτε να παω κ εγω να φτιαξω ενα υποστεγο. :wink:
 
Γι' αυτό και έθεσα το ερώτημα, σε προηγούμενο post,

Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε τι ακριβώς είχε συμβεί και με την κατασκευή της επισκευαστικής βάσης που δόθηκε στην ΟΑ. Εκεί ποιά ήταν η περιβαλλοντική νομιμότητα και ποιές περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις δόθηκαν; Ενδιαφέρον, για λόγους σύγκρισης.
 
Top