ULMfligher
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 04/06/2009
- Μηνύματα
- 10
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα: Πλέον χρειάζεται πτυχίο και ασφάλιση και νηολόγιο και δηλωτικο πτησεως (εστω και τηλεφωνικα) για τα υπερελαφρά. Ειναι υποχρεωτικο και απαραιτητο. Οστοσο, επειδη δυστυχως επιτρεπεται η προσαπογειωση τους απο ιδιωτικα πεδια προσγειωσεων και οχι πιστοποιημενα αεροδρομια, δυστυχως ακομα πετουν ιδιωτες χωρις πτυχιο. Δεν σημαινει οτι προσγειωνονται οι ιδιοι σε κρατικα η πιστοποιημενα αεροδρομια καθως αυτο απαγορευεται, εμπλεκονται οστοσο σε συνθηκες εναεριας κυκλοφοριας. Οσο για το GPS, το σχολιο ηταν καθαρα ειρωνικο. Απλως ενισχυει στους αμαθεις την ελειψη διαθεσης για διαβασμα και πρακτικη. Οσο για το 200 ερωτησεις κατι θα μαθουν, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η αεροπορια χρειαζεται γνωσεις και κεφι για συνεχη εκμαθηση. Αλλιως γινεται τρομερα επικινδυνη για τους χειριστες και το χειροτερο απ'ολα για ολους τους απο κατω.
Μικρο παραδειγμα. Μου εχει τυχει χειριστης υπερελαφρου να μην ξερει να υπολογισει βορειο απο νοτιο υπηνεμο στη διαδικασια κυκλου προσγειωσεως. Για 200 περιπου ποδια δεν σημειωθηκε ατυχημα.
Οσο για τη διαφορα απο τους κανονισμους της γενικης αεροποριας, τα αεροσκαφη αυτα δεν υποκεινται σε υποχρεωση υπογραφης μηχανικου για πτηση και επισης οι πιστοποιημενοι μηχανικοι για τη συντηρηση αυτων των αεροσκαφων ειναι ελαχιστοι και συνηθως αποντες απο τις αερολεσχες. Εχω δει αεροσκαφος να φευγει με τις ταπες του καυσιμου ανοιχτες, αεροσκαφος με τα remove before flight προστατευτικα pitot χωρις να αφαιρεθουν, αεροσκαφος χωρις preflight εξωτερικο ελεγχο, αεροσκαφος χωρις ελεγχο μανιατο, ελαχιστα αεροσκαφη με το χειριστη με το check list στο χερι. Κοινως, αμελεις αεροπορους που χειριζονται τα αεροσκαφη σαν ιχ αυτοκινητα. Πραγματα κοινως επικινδυνα. Ευχαριστω.
Μικρο παραδειγμα. Μου εχει τυχει χειριστης υπερελαφρου να μην ξερει να υπολογισει βορειο απο νοτιο υπηνεμο στη διαδικασια κυκλου προσγειωσεως. Για 200 περιπου ποδια δεν σημειωθηκε ατυχημα.
Οσο για τη διαφορα απο τους κανονισμους της γενικης αεροποριας, τα αεροσκαφη αυτα δεν υποκεινται σε υποχρεωση υπογραφης μηχανικου για πτηση και επισης οι πιστοποιημενοι μηχανικοι για τη συντηρηση αυτων των αεροσκαφων ειναι ελαχιστοι και συνηθως αποντες απο τις αερολεσχες. Εχω δει αεροσκαφος να φευγει με τις ταπες του καυσιμου ανοιχτες, αεροσκαφος με τα remove before flight προστατευτικα pitot χωρις να αφαιρεθουν, αεροσκαφος χωρις preflight εξωτερικο ελεγχο, αεροσκαφος χωρις ελεγχο μανιατο, ελαχιστα αεροσκαφη με το χειριστη με το check list στο χερι. Κοινως, αμελεις αεροπορους που χειριζονται τα αεροσκαφη σαν ιχ αυτοκινητα. Πραγματα κοινως επικινδυνα. Ευχαριστω.