Υπερατλαντικά από SKG

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επί 18 χρόνια γράφουμε τα ίδια. Πέφτουμε στην ίδια παγίδα των άσχετων δημοσιογράφων που επειδή δεν έχουν άλλο θέμα να γράψουν, γράφουν τα περσινά ξινά σταφύλια επί χρόνια. Δεν υπάρχει λόγος να αναλύσουμε ένα απλούστατο πράγμα για εκατοστή φορά. Μην το πάμε πάλι από την αρχή. Όποιος θέλει να σκοτώσει την ώρα του ας κάνει μια αναδρομή στο παρόν θέμα και να ξαναδιαβάσει τα παλιά παρά να γράφει τα ίδια και τα ίδια. Όπως είχα πει και την προηγούμενη φορά το θέμα αυτό πάει για κλείδωμα αφού δεν έχει να προσφέρει τίποτα καινούριο (όχι ότι είχε και ποτέ)...
:deadthread:
 
Την απάντηση έδωσε προ ημερών ο Γιώργος Βήλος, γενικός διευθυντής ανάπτυξης της Fraport Greece, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο Μακεδονία Σύμφωνα με τον κ. Βήλο παρότι έχουν γίνει σχετικές επαφές με εταιρείες όπως oι United, Delta, Αmerican Airlines, «η σύνδεση αργεί».
..... Πέραν των παραπάνω λόγων, η αεροπορική σύνδεση Αθήνας- Αμερικής, υπερκαλύπτει, όπως φαίνεται και τους Αμερικανούς που θέλουν να έρθουν στη Βόρεια Ελλάδα, επιβραδύνοντας τις απευθείας συνδέσεις Θεσσαλονίκης – ΗΠΑ.

Τελεία και πάυλα στο θέμα, πάμε παρακάτω
 
Κι άντε και βάλει μια εποχική η United από EWR, τρεις φορές την εβδομάδα. Θα αλλάξει η οικονομία της Θεσ/νίκης; Θα ανοίξουν οι εταιρίες που δεν υπάρχουν; Θα τρέξουν τα hedge funds να αγοράζουν Σαλονικιώτικα assets για επένδυση;
 
Δεν καταλαβαινω τον "ειρωνικό" τόνο του post σου, προφανώς και μια πτήση δεν βελτιώνει από μόνη της την μικρο-οικονομία μιας πόλης αλλά δεν την χειροτερέυει κιόλας. Το τί θετικά προσφέρει μια υπερατλαντική πτήση σε μια περιοχή ειναι μεγάλο θέμα που ευχαρίστως να το συζητήσουμε αλλά όχι με τον απαξιωτικό και υπέρανω τρόπο που το εκφράζεις.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν ως προτεραιότητα δεκάδες απευθείας ευρωπαικοί προορισμοί που πρέπει να παλέψει η Θεσσαλονίκη και ας ξεκολλήσουν οι δημοσιογράφοι από τα γνωστά άρθρα για να συντηρούν τα κλικς τους.
 
Δεν είναι μόνο ζήτημα ντόπιων δημοσιογράφων αλλά και ντόπιων πολιτικών οι οποίοι ταΐζουν "θα" τον κόσμο, πετώντας πότε πότε και καμία μπηχτή για την Αθήνα "εμείς θέλουμε, έχουμε το αεροδρόμιο πλέον έτοιμο αλλά οι Αθηναίοι θέλουν όλες οι πτήσεις να πηγαίνουν εκεί".
Την έχω ζήσει αρκετά την Θεσσαλονίκη και είναι αδιανόητο το πόσο εύκολα πείθεται ο κόσμος που διαβάζει / ακούει όλα αυτά εκεί, με δεδομένη την απουσία σοβαρών τοπικών μέσων ενημέρωσης μιας και το μεγαλύτερο μέσο ενημέρωσής εκεί είναι ενα οπαδικό / αθλητικό ραδιόφωνο.
Αλλά ειλικρινά πιστεύω πως πρώτα θα δούμε απευθείας πτήσεις στο πχ Βουκουρέστι. Στην Θεσσαλονίκη ούτε σε 20 χρόνια και δεν αλλάζω γνώμη με τίποτα.
(ΥΓ αφού είναι τόσο εξωστρεφείς και θέλουν ποιοτικό τουρισμό κλπ, για την Κατάρ μάθαμε κάτι ή δεν συμφέρει κανέναν εκεί να ρωτήσει και να μας πει; Ξέρουν κάτι και δεν μας το λένε; Η για το Ντουμπαι που κόπηκε νύχτα? )
 
Οσον αφορά τα υπερατλαντικά, κανένας πολιτικός δεν κατηγόρησε την Αθήνα. Η παραπάνω δήλωση ειναι του Υπευθυνου της Fraport που είπε το αυτονόητο, ότι δηλαδη με τοσες επιλογες για εναν Αμερικάνο να έρθει στην Αθήνα και απο εκεί τοπικά να ανέβει Βόρεια Ελλάδα, δεν υπάρχει λογος να προκύψει απευθείας πτήση.

Η ζημιά που εχει κανει το αδηφάγο και υδροκεφαλικό κράτος της Αθήνας που ζει απομυζώντας την υπόλοιπη Ελλάδα ειναι γνωστή και στον πιο ανίδεο, αλλά δεν αφορά τα υπερατλαντικά της Θεσσαλονίκης.
 
...και επειδή ακριβώς δεν αφορά το θέμα του topic η - κατά τη γνώμη μου - εντελώς ανούσια διαχρονικά αντιπαράθεση Αθήνας - Θεσσαλονίκης, στην επόμενη παρόμοια αντίδραση θα κλειδώσουμε και το θέμα.
 
Top