Υπάρχει λόγος ύπαρξης σχολών αεροσυνοδών?

  • Thread starter Thread starter ikonoklastis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Υπάρχουν σχολές οι οποίες αξίζουν τα λεφτά και με το παραπάνω. Η απόκτηση γνώσεων ποτέ δεν έβλαψε. Κατά τη δική μου γνώμη θα πρέπει να επισκέπτονται αυτές τις σχολές οι ιπτάμενοι φροντιστές. Δεν τίθεται θέμα μόνο για την εξυπηρέτηση των επιβατών κατά την ομαλή διάρκεια της πτήσεως (γιατί θέλει α@@@@@@ να είσαι όλη την ώρα με το χαμόγελο στο στόμα και να λες όλο ναι). Αν πάει κάτι στραβά τότε τι; Πρέπει να ξέρουν να συντοίζουν τον κόσμο σε περίπτωση ατυχήματος, να παρέχουν κάποιες πρώτες βοήθειες. Μην το παίρνουμε στο χαλαρό. Ότι είναι εύκολη δουλειά και καλοπληρώνονται χωρίς να κάνουνε τίποτα. Δεν είναι απλά να παίζεις τον σερβιτόρο σε ένα στενό διάδρομο όπου ο καθένας έχει ιδιαίτερες προτιμήσεις. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΚΑΠΙΔΕΥΣΗ. Άποψή μου βέβαια. :D :D :D :D
 
Συμφωνώ με την άποψη να υπάρχει κατάρτιση στο χώρο. Τα δίδακτρα των ιδιωτικών σχολών είναι μεν ακριβά, αλλά κάνεις απόσβεση. Ο ανταγωνισμός δε και οι λιγοστές θέσεις εργασίας καθιστούν ανώφελη την ίδρυση κρατικών σχολών.
Η γνώση παγκόσμιας γεωγραφίας, πώς πετάει ένα αεροπλάνο, τα dangerous goods, τύπους α/φων, το ΙΑΤΑ και άλλα, κανέναν δεν έβλαψαν.
Σκεφτείτε το μετέωρο βλέμμα συνοδού που πρωτοπιάνει στα χέρια του το προγραμμα πτήσεών του με 3γράμματους ΙΑΤΑ : - Μα τι είναι όλα αυτά τα κινέζικα; - και τον άλλο συνάδελφό του να αναφωνεί: - Τέλεια! Παρίσι, Ρώμη, Ντουμπάι, Νεα Υόρκη.
 
Υπάρχει λόγος ύπαρξης σχολών αεροσυνοδών?

Αν ο εργοδότης είναι αεροπορική εταιρία με όλη τη σημασία της έννοιας, η απάντηση στο ερώτημα (κατά την άποψή μου) ειναι πολύ απλά όχι.
 
Cross":maqjjic7 said:
Αν ο εργοδότης είναι αεροπορική εταιρία με όλη τη σημασία της έννοιας, η απάντηση στο ερώτημα (κατά την άποψή μου) ειναι πολύ απλά όχι.

αν είναι όντως έτσι θα προτιμήσει να πάρει ήδη καταρτισμένο δυναμικό και απλώς θα του προσφέρει επιμορφωση γύρω από ένα αντικείμενο που ήδη κατέχει.

Δεν είναι τυχαίο που κάποιες εταιρείες πρωτού δημοσιεύσουν πρόσκληση για συνεντεύξεις απευθύνονται στις υπάρχουσες σχολές.
 
georgina":1k7oy5xo said:
Cross":1k7oy5xo said:
Αν ο εργοδότης είναι αεροπορική εταιρία με όλη τη σημασία της έννοιας, η απάντηση στο ερώτημα (κατά την άποψή μου) ειναι πολύ απλά όχι.

αν είναι όντως έτσι θα προτιμήσει να πάρει ήδη καταρτισμένο δυναμικό και απλώς θα του προσφέρει επιμορφωση γύρω από ένα αντικείμενο που ήδη κατέχει.

Δεν είναι τυχαίο που κάποιες εταιρείες πρωτού δημοσιεύσουν πρόσκληση για συνεντεύξεις απευθύνονται στις υπάρχουσες σχολές.
Επίτρεψέ μου να σε ενημερώσω ότι οι αεροπορικιές εταιρίες κύρους δεν ψάχνουν για καταρτισμένο προσωπικό, εκτιμούν όμως άτομα με εμπειρία στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Από την άλλη, εταιρίες χαμηλότερου επιπέδου (σαν αυτές που έχουμε στην Ελλάδα) θα μπορούσαν να αναζητήσουν "επίδοξα" πληρώματα καμπίνας σε σχολές, αυτό ομως το κάνουν για άλλους, δικούς τους λόγους.
 
Simple answers for simple minds

Για να προσληφθείς σε νοσοκομείο ως ιατρός χρειάζεται πτυχίο ιατρικής. Για να εργασθείς ως δικηγόρος χρειάζεται πτυχίο νομικής, για να προσληφθείς ως πιλότος απαιτείται δίπλωμα χειριστού κτλ κτλ
Για να προσληφθείς ως αεροσυνοδός-φροντιστής χρειάζεται πτυχίο ιδιωτικής ή άλλης σχολής? ΟΧΙ. I rest my case...
 
Αυτοί το κάνουνε για οικονομικούς λόγους.
 
Όσοι επιλέγουν να σπουδάζουν στον αεροπορικό κλάδο, κατά τη γνώμη μου, δεν το κάνουν για πλάκα. Αγαπάνε την αεροπορία και διψάνε για να μάθουν για τα πάντα σχετικά με το αεροπλάνο. Η ένταξή τους δε στο ανθρώπινο δυναμικό μιας αεροπορικής εταιρείας είναι πλέον η καριέρα τους, σε αντίθεση με έναν απόφοιτο πχ αγγλικής φιλολογίας (χωρίς παρεξήγηση) που θα το δει σαν μια εμπειρία, επειδή αργεί ο διορισμός.
 
Cross":1pjtjhlu said:
εταιρίες χαμηλότερου επιπέδου (σαν αυτές που έχουμε στην Ελλάδα) θα μπορούσαν να αναζητήσουν "επίδοξα" πληρώματα καμπίνας σε σχολές, αυτό ομως το κάνουν για άλλους, δικούς τους λόγους.

Δηλαδή η Galf ή η ΤUI ή η Emirates που το κάνουν είναι χαμηλότερου επιπέδου;
 
Top