International Airlines Group (IAG)

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: International Airlines Group

Έλα ρε Joaquín Almunia τι φοβάσαι ναι θα πεις η Βρετανία δεν είναι Ελλάδα ξέρουν να πιέζουν προς όφελος της εταιρίας τους, σιγά μην αφήσουν την ΒΑ έτσι! :twisted:
 
Re: International Airlines Group

Και ω, ναι!! Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είπε το πολυπόθητο ναι και πλέον η BMI θα ενσωματωθεί στην British Airways...

http://www.iairgroup.com/phoenix.zhtml? ... highlight=
 
Re: International Airlines Group

Μπα όχι ρε κάποιο λάθος θα έχει γίνει δεν μπορεί ο κύριος είναι γνωστός για τις δίκαιες αποφάσεις του! Άντε ΒΑ σου έφεξε πάλι!
 
Re: International Airlines Group

58.5 εκατομμύρια αγγλικές λίρες πρόστιμο,στην BA για χρήση αντι-ανταγωνιστικών μεθόδων στη κοστολόγηση του επίναυλου αύξησης τιμών καυσίμων μεταξύ 2004-2006.

Το πρόστιμο θα ήταν μεγαλύτερο,αν η ΒΑ δεν βοηθούσε τις αρχές στην έρευνα.

http://www.flightglobal.com/news/articl ... se-370873/
 
Πάντα έχουν ενδιαφέρον δηλώσεις του αφεντικού,
για το εγγύς μέλλον των αεροπορικών
"I expect to see significant moves on the subject of consolidation as we move through the year and into next year," Walsh told the Aircraft Financial and Commercial Aviation conference in Barcelona.

Although some groups like IAG itself are expected to take over smaller rivals, Walsh said the shake-up would also include "probably the cheapest form of consolidation for the industry and that is where we see airlines fail".

για τις απεργίες των πιλότων της ΙΒ
"For anyone who doesn't know me I am not known for backing down in the face of threats of industrial action - and I certainly don't back down when faced with (actual) industrial action. Therefore we will see this restructuring through," he said.

και τέλος, για το μέλλον των ΜΕΒ3
"I personally believe the industry has matured to a point where we'll see Middle East carriers joining the alliances this year. I'd be amazed if this doesn't happen. Within Oneworld we have been debating it. To my mind they are the key players,"

:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...bas+walsh+predicts+more+airline+failures.html
 
Re: International Airlines Group

Στο ίδιο κλίμα με LH και AFKLM: IAG first quarter operating loss doubles on shabby Iberia performance and pilot strikes


Και για τη νέα (και προς κλείσιμο) θυγατρική:
On 23-May-2012 the first nine bmi routes from Heathrow to Bergen, Basel, Nice, Vienna, Stavangar, Hanover, Agadir, Marrakech and Casablanca will move over to BA flight codes. The second tranche of flights will follow in Jun-2012. The bmi flights will fall under oneworld as they move to BA flight numbers. bmi was a Star Alliance member.

The transition of the bmi Air Operator's Certificate (AOC) to BA’s AOC is planned to start at the end of May-2012 and will proceed aircraft (with crews) by aircraft. The BA livery will be installed as each aircraft is transferred to the BA AOC and the first bmi Airbus A320 family aircraft is currently in the paint shop. The aircraft AOC transfer should be complete by the end of 2012, Mr Walsh said.
 
Τα προβλήματα της ισπανικής τράπεζας Βankia δημιούργησαν πρόβλημα κ στη μητρική της Banco Financiero y de Ahorros (BFA), η οποία κατέχει και το ~12% της IAG, ποσοστό το οποίο μπορεί να πωληθεί σε άλλον επενδυτή ή ακόμη και να επιστρέψει στην IAG. Για να δούμε...
:arrow: http://www.centreforaviation.com/an...hareholder-bankia-needs-massive-bailout-74994
 
Μετά τις AF/KLM και AZ, θεσπέσια τα αποτελέσματα και του γκρουπ
British Airways and Iberia parent International Airlines Group (IAG) reported a full-year net loss of €885 million ($1.2 billion), down from a €503 net profit in the year-ago period. The airline said the results were depressed by Iberia’s deteriorated performance and the integration of British Midland International (bmi)...
:arrow: http://atwonline.com/airline-financ...t-survive-iag-posts-885-million-net-loss-0228
 
Άρχισε να αποδίδει καρπούς η δουλειά που γίνεται στο γκρούπ, κέρδη και καλές προβλέψεις πήραν τη θέση των ζημιών και της ανακατωσούρας κυρίως λόγω ΙΒ τον περασμένο (fiscal) χρόνο. BA και VY πάνε περίφημα αλλά και η IΒ φαίνεται σιγά σιγά να γυρίζει αν και θέλει ακόμη δουλειά σύμφωνα με τον Mr Walsh.

O οποίος Μr Walsh μάλιστα τελευταία έχει πάρει τα πάνω του και ευχήθηκε στην UX που έσπευσε να εκμεταλλευτεί τα drop της ΙΒ για ΛατΑμ δηλώνοντας όμως ότι θα τους την πέσουν μόλις ξεμπερδέψουν με τα της ΙΒ ενώ για τα long haul της DY από LGW δήλωσε ότι δεν αποτελούν απειλή για τη ΒΑ λόγω των λιγοστών προσφερόμενων θέσεων και ευχήθηκε να πουλήσουν όλες τις θέσεις στον χαμηλότερο ναύλο για να χάσουν πολλά λεφτά :twisted:

:arrow: http://centreforaviation.com/analys...13-guidance-raise-makes-iag-a-standout-138068
 
Top