Interjet

  • Thread starter Thread starter EFL03
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
B737Mech":2jy61c3k said:
...
Μπορεί κάποιος που εργάζεται στο LGAV να επιβεβαιώσει πως δεν πετάει τίποτα εδώ και καιρό;
Ρωτάω, γιατί μάλλον θα πρέπει να ετοιμάσουμε χώρο στις κλειστές αεροπορικές....

Αν και δεν εργάζομαι στο LGAV θα επιβεβαιώσω ότι δεν πετάει πλέον κανένα αεροσκάφος της από/προς το LGAV. Ακόμα και το SX-DGM που πετούσε "κάτω από την σκέπη" της εταιρείας, εδώ και πολύ καιρό καλεί ως Sierra Xray Delta Golf Mike και όχι ως INJ όπως παλαιότερα άρα η Aegean Oil το έχει πάρει πάνω της!

Ακολουθεί λίστα με το τι έχουν γίνει τα αεροσκάφη της:
SX-BMI πετάει πλέον ως PR-SVR
SX-DCA πετάει πλέον ως N382CA
SX-DCD πετάει πλέον ως N894KS
SX-DCE σε αποθήκευση στο LSZH κ προς πώληση
SX-DCI ανήκει πλέον στην PTL Luftfahrtunternehmen και είναι σε αποθήκευση στο LOWW χωρίς κινητήρες κ προς πώληση.
SX-DCM πετάει πλέον ως TC-TMO
SX-DCV πετάει πλέον ως G-IONX
SX-SMH πετάει πλέον ως OO-OSD
SX-SMR πετάει πλέον ως G-ECAI το οποίο ήρθε τελευταία φορά στο LGAV 27/7, 19:20 ως LNX087.

Στην παραπάνω λίστα δεν έχω αναφέρει όσα αεροσκάφη είχαν φύγει από τον στόλο της όσο εκτελούσε πτητικό έργο π.χ. το SX-DCF. Επίσης δεν έχω κάνει αναφορά στα ελικόπτερα καθώς αυτά είναι μια άλλη ιστορία.
 
Λίγα μόλις λεπτά μετά την απογείωση του SX-DGM, το αεροσκάφος που μετέφερε τον Πατριάρχη στην Κωνσταντινούπολη, υπέστη βλάβη.
Αμέσως ειδοποιήθηκε ο πύργος ελέγχου του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» και το αεροσκάφος επέστρεψε με ασφάλεια στην Αθήνα.
Η βλάβη επιδιορθώθηκε και ο Πατριάρχης με τους συνοδούς του αναχώρησε και πάλι για την Κωνσταντινούπολη.
 
Το αεροπλανο δεν απογειωθηκε καν. Ματαιωσε την απογειωση, με σχετικα μικρη ταχυτητα, μαλιστα, γυρισε πισω στην θεση σταθμευσης, και αναχωρησε παλι μετα απο δεκα λεπτα.
 
Το DGM δεν είναι εδώ και καιρό στην με την Interjet, αλλά έχει μπει στο AOC άλλης εταιρίας.
Μιλώντας με συναδέλφους της INJ μπορώ να σας πω με σιγουριά πως η εταιρία υπάρχει μόνο στα χαρτιά του ομίλου Κοντομηνά, δεν εκτελεί έργο εδώ και μήνες και έχει αφήσει απλήρωτο προσωπικό.

Πιστεύω πως ο seven4seven μπορεί να το επιβεβαιώσει και να μεταφέρει το θέμα στις κλειστές εταιρίες.
 
Για τα χαρτια και τον απληρωτο κοσμο δεν μπορω να επιβεβαιωσω (χωρις να σημαινει οτι τα αμφισβητω), αλλα το DGM πεταει εδω και καποιο καιρο με Callsign LLK (= Life Line Aviation), οποτε επιβεβαιωνεται το περι AOC αλλης εταιρειας ;-)
 
Φυσικά και αναφερόμουν στην επιβεβαίωση για το AOC!
Μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε για το επίσημο κλείσιμο. Δεν το βλέπω να γίνεται σύντομα, για να μη χαλάσει η εικόνα του ομίλου...
 
seven4seven":1nqv5r6x said:
Για τα χαρτια και τον απληρωτο κοσμο δεν μπορω να επιβεβαιωσω (χωρις να σημαινει οτι τα αμφισβητω), αλλα το DGM πεταει εδω και καποιο καιρο με Callsign LLK (= Life Line Aviation), οποτε επιβεβαιωνεται το περι AOC αλλης εταιρειας ;-)

Καλημέρα. Μήπως ξέρεις από πότε; Ευχαριστώ.
 
Δεν μπορω να το εντοπισω χρονικά ρε συ EFL, πάντως είναι κάποιοι μηνες. Sorry
 
EFL, τελευταία πτήση με INJ έκανε το Φεβρουάριο του 2013. Από κει και πέρα ως το Σεπτέμβριο καλούσε με το νηολόγιο. Και από τότε καλεί σαν LLK.
 
Top