Εικόνες από το Αεροδρόμιο μετά το Τσουνάμι !

  • Thread starter Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δε νομίζω οι νεκροί να είναι τόσο λίγοι, δυστυχώς. Και σίγουρα κανένας αριθμός νεκρών δεν είναι "αμελητέος". Πέραν αυτού, σίγουρα αν ήταν άλλη χώρα θα μετράγανε πολλαπλάσιους νεκρούς ήδη.... Φοβερή καταστροφή...
 
Μπορεί οι νεκροί από τον σεισμό και τοτσουνάμι να είναι ελάχιστοι αλλά ενας πυρηνικός αντιδραστήρας έχει αρχίσει να ανεβάζει θερμοκρασια λόγω βλάβής στα συστήματα ψυξής και αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένα νέο Τσέρνομπιλ.
Τα νέα βρίσκονται εδώ http://www.iaea.org/press/

CET=Central Eyropean Time=GMT+1:00
 
http://www.abc.net.au/news/events/japan ... eafter.htm Εικόνες πριν και μετά το σεισμό και το τσουνάμι, συμπερλιλλαμβανομένης και της περιοχής του αεροδρομίου.

Επίσης, ως υστερόγραφο, μην ακούτε τις υπερβολές που λέγονται για τα πυρηνικά εργοστάσια. Φυσικά πάντα υπάρχουν πιθανότητες ατυχήματος, αλλά είναι πραγματικά απειροελάχιστες, και φυσικά μην ξεχνάτε πόσο έχουν προοδεύσει τα πράγματα από το Τσέρνομπιλ και ότι σε εκείνη την περίπτωση έφτασαν τα πάντα στα όριά τους ως δοκιμή με αποτέλεσμα να μη γίνεται να "σβήσει" ο αντιδραστήρας. Οι αντιδραστήρες στην Ιαπωνία είναι σβηστοί με τη διαφορά ότι χρειάζονται ψύξη.
 
Μπορείς να διασαφηνίσεις τον όρο ΄΄σβηστοί΄΄;
 
Γενικώς όλα εξαρτώνται και από τον τύπο του αντιδραστήρα (υπάρχουν μερικοί), και ο όρος "σβηστός" είναι όντως "απλοϊκός". Αλλά σε γενικές γραμμές η ιδέα είναι ότι η "φυσιολογική" κατάσταση ενός αντιδραστήρα είναι να είναι "σβηστός", οπότε αν κάτι πάει λάθος επιστρέφει εκεί. Σκέψου το ως εξής: ότι έχεις ένα σύστημα που αποτελείται από έναν λεπτό σωλήνα και ένα μεταλικό κύλινδρο. Για να δουλεύει το σύστημα θέλεις ο κύλινδρος να είναι μέσα στον σωλήνα. Για να είναι σβηστό, θες να έχει βγει από τον σωλήνα. Ο τρόπος να έχεις ένα αρκετά failsafe σύστημα είναι σε αυτήν την περίπτωση να βάλεις ένα ελατήριο που να σπρώχνει τον κύλινδρο έξω. Άρα η "φυσική" θέση του σωλήνα είναι έξω από τον κύλινδρο και το σύστημα είναι σβηστό. Για να τραβήξεις μέσα τον σωλήνα και να αρχίσει να τρέχει το σύστημα λειτουργείς έναν ηλεκτρομαγνήτη που τραβάει μέσα τον κύλινδρο. Το failsafe της υπόθεσης εδώ είναι πως αν πέσει το ρεύμα το σύστημα "αυτόματα" θα πετάξει έξω τον κύλινδρο, στη φυσική του θέση. Δεν περιγράφω έναν αντιδραστήρα βέβαια στο παράδειγμα (παρά μόνο στην έννοια του κυλίνδρου που θα μπορούσε να προσομοιάζει στις ράβδους που χρησιμοποιούνται στους αντιδραστήρες), αλλά σκέψου το κάπως έτσι. Στο Τσέρνομπιλ οι άνθρωποι είχαν ξεφύγει από κάθε έλεγχο. Έκαναν κάποιους ελέγχους στον αντιδραστήρα (δοκιμές που θα έπρεπε μάλλον να τις αποκαλέσουμε "πειράματα") με αποτέλεσμα να κάνουν manually bypass όλα τα (ΠΟΛΛΑ) συστήματα ασφαλείας. Ε, όταν κατάλαβαν ότι το πράγμα στράβωνε σοβαρά τα πάντα είχαν κριθεί.

Μια και είμαστε σε αεροπορικό forum, θα μπορούσαμε να πούμε ως αναλογία ότι έχεις ένα αεροπλάνο που διορθώνει αυτόματα διάφορες παραμέτρους για να κρατηθεί στον αέρα. Εδώ πρόκειται για ένα πολύ σοβαρό γεγονός, στο οποίο όμως το σύστημα προσπαθεί να αντιδράσει με βάση την κατασκευή και τον προγραμματισμό του - από την άλλη στο Τσέρνομπιλ είχες έναν πιλότο που έσπρωχνε το αεροπλάνο προς το έδαφος και όταν αποφάσισε ότι το πράγμα ήταν επικύνδινο και προσπάθησε να αρχίσει να παίρνει ύψος δεν είχε πλέον το χρόνο να το κάνει.

Επαναλαμβάνω (και κλέινω το off topic) ότι ατυχήματα πάντα μπορεί να συμβούν, αλλά γενικώς υπάρχουν τόσα συστήματα που είναι ΦΟΒΕΡΑ δύσκολο να συμβεί σοβαρό ατύχημα που να έχει ουσιαστική επίδραση εκτός της πολύ κοντινής περιοχής. Όλα γίνονται και δεν πρέπει να θεωρούμε τίποτα δεδομένο, απλά οι δημοσιογράφοι είναι σαν τις γιαγιάδες στο αεροπλάνο. Κουνιέται λίγο και φωνάζουν ότι πέφτει. ;)
 
Ελπίζω να έχεις δίκιο.
Όμως στο link που έδωσα παραπάνω φαίνεται ότι μέχρι τώρα χρησιμόποιουν κάθε μέσο που εχόυν χωρίς να εχουν σημειώσει καμία μεγάλη επιτυχία.
Επίσης για τα σοβαρά ζητήματα προσπαθώ να μην ενημερώνομαι από τους δημοσιογράφους αλλά από πιο άμεσες πηγές.
 
Σίγουρα πρόκειται για πραγματικά ακραίες καταστάσεις και σίγουρα όλα είναι πιθανά. Δε λέω ότι αποκλείεται να υπάρξει πρόβλημα. Απλώς ας περιμένουμε να δούμε τι όντως συμβαίνει. Το τονίζω απλώς γιατί ο κόσμος πανικοβάλεται οποτεδήποτε τίθεται ζήτημα πυρηνικής ενέργειας, γι αυτό και έφερα το παράδειγμα με το αεροπλάνο που περνάει από turbulant περιοχή και νομίζουν όλοι ότι πέφτει. Πάντα υπάρχει η πιθανότητα να συμβεί, απλώς ο κόσμος το θεωρεί σχεδόν δεδομένο μόλις κουνήσει το αεροπλάνο.
 
NUCLEAR EMERGENCY
DTG: 20110315/0300UTC
ORIGIN: VAAC LONDON
INFO SOURCE: IAEA
STATUS: EMERGENCY
SITE: FUKUSHIMA
LOCATION: N0037E0141
START OF RELEASE: 20110315/0300 UTC
END OF RELEASE: ONGOING
FIR NAMES: FUKUOKA, MANILA, TAIBEI, SHANGHAI, INCHEON,
PYONGYANG, VLADIVOSTOK, KHABAROVSK, YUZHNO-SAKHALINSK, ANCHORAGE.
FIR CODES: RPHIZRZX, RCAAZQZX, ZSSSYMYX, RKRRZQZX,
UHWWZRZX, UHHHZRZX, UHSSZRZX, PAZAZQZX
 
Top