ÏëõìðéáêÞ k 787-300! (?)

  • Thread starter Thread starter cavo_paradiso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Θα παρακαλούσα να μην μετατραπεί και αυτό το topic σε βήμα παραπόνων για την κρατικοδίαιτη ΟΑ κτλ. κτλ. Τα έχουμε ακούσει χιλιάδες φορές αυτά τα πράγματα στο συγκεκριμένο forum.

Γενικότερα δεν βρίσκω το λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου topic... :roll:
 
xristos":c27y4nwb said:
Γενικότερα δεν βρίσκω το λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου topic... :roll:

να αγιασει το στομα σου Χρηστο!
εχει νοημα να συζηταμε για το αν η οα αγορασει 350 η 787 την στιγμη που η ιδια δεν εκδηλωσει κανενα ενδιαφερον?!?!?

ας καλυψει πρωτα τις καλοκαιρινες τρυπες και μετα ,μπορει να στραφει και στο διαστημικο Airbus/EADS που αναφερθηκε σε αλλο τοπικ..
 
Ουδεποτε μιλησα για συγκεκριμένο τυπο αεροσκάφους αλλα για την δυνατοτητα αγορας νέων αεροσκαφων απο την εταιρεια η οποια δυνατοτητα υπαρχει....τωρα αν καποιοι σε δερματινες χουχουλιαστες καρεκλες δεν δινουν το πρασινο φως ειναι αλλο θεμα...εγω εκει αναφερθηκα. Σας παραπεμπω στο Βιβλιο για την ΟΑ του κυριου Λαϊνου που κυκλοφορει και βγαλτε τα δικα σας συμπερασματα. Τωρα οσον αφορα χαρακτηρισμους για την ΟΑ του τυπου " κρατικοδιαιτη" και αλλα τετοια σας παραμπεμπω σε ενα σωρο άλλες "κρατικοδιαιτες" ΔΕΚΟ και εταιρεις για τις οποιες δε μιλαει κανεις.....Γιατι μονο η ΟΑ σας καθεται στη μύτη ? (συγγνωμη αν ξεφυγα απο το θεμα).
 
Αντί να αναζητούμε το πως θα ξοδεψουμε κι αλλα χρηματα για αεροπλανα ... δεν βλεπουμε πως θα σουλουπωσουμε το χαος; Η αληθεια ειναι οτι το ιδανικο για την ΟΑ θα ηταν να κοψει τα υπερατλαντικα δρομολογια για μια περιοδο, κανοντας τα outsourcing ...κ code shared με αλλες εταιρειες. Να βελτιωσει τις ευρωπαϊκες υπηρεσιες της... κ να βελτιωσει σταδιακα το στολο της. Κ μετα να επεκταθει ξανα.
Η υποθεση ομως ειναι οτι αυτη η διαδικασια απαιτει τουλαχιστον μια 10ετια... κ οι εκλογες δυστυχως γινονται καθε 4 χρονια. Οποτε...ΠΩΣ θα δειξει ο καθε πολιτικος οτι νοιαζεται?

Το τι αεροπλανα θα παρει, σχετικο.

Θεωρητικα παντα, η ΟΑ θα επρεπε ξανα να ξεκινησει απο το δρομολογιο Αθηνα - Θεσ/νικη...
Με τα εσοδα κ το ονομα που εχει, εχει τη δυνατοτητα να αναπτυχθει πολυ ταχυτερα απο την Aegean η οποιαδηποτε αλλη εταιρεια.

Ασφαλως αυτο προυποθετει αξια διοικηση, και αυτο ειναι κατι που λειπει χρονια τωρα απο την ΟΑ... κ απο το ελληνικο κρατος γενικοτερα.
Βεβαια, σχεδον στο συνολο τους οι κρατικες αεροπορικες εταιρειες εχ προβλημα διαχειρισης.

Αλλα οπως κ να εχει το ονομα Ολυμπιακη δυστυχως θα εξαφανιστει... οταν ξεκινησουν οι Πανθεον.
 
xristos":14ij3nae said:
Θα παρακαλούσα να μην μετατραπεί και αυτό το topic σε βήμα παραπόνων για την κρατικοδίαιτη ΟΑ κτλ. κτλ. Τα έχουμε ακούσει χιλιάδες φορές αυτά τα πράγματα στο συγκεκριμένο forum.

Το διαβάσετε αυτό που έγραψε ο Χρήστος; Το τόπικ λέει "ΟΑ & Β787" (όσο ουτοπικό και να ακούγεται αυτό), αλλά η συζήτηση προς αλλού πάει. Οπότε, το κλείνω κάπου εδώ και όταν οι ΟΑ αποφασίσουν να προχωρήσουν στην αποκτήσει Β787 τότε ... τα ξαναλέμε. :roll:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top