Αντί να αναζητούμε το πως θα ξοδεψουμε κι αλλα χρηματα για αεροπλανα ... δεν βλεπουμε πως θα σουλουπωσουμε το χαος; Η αληθεια ειναι οτι το ιδανικο για την ΟΑ θα ηταν να κοψει τα υπερατλαντικα δρομολογια για μια περιοδο, κανοντας τα outsourcing ...κ code shared με αλλες εταιρειες. Να βελτιωσει τις ευρωπαϊκες υπηρεσιες της... κ να βελτιωσει σταδιακα το στολο της. Κ μετα να επεκταθει ξανα.
Η υποθεση ομως ειναι οτι αυτη η διαδικασια απαιτει τουλαχιστον μια 10ετια... κ οι εκλογες δυστυχως γινονται καθε 4 χρονια. Οποτε...ΠΩΣ θα δειξει ο καθε πολιτικος οτι νοιαζεται?
Το τι αεροπλανα θα παρει, σχετικο.
Θεωρητικα παντα, η ΟΑ θα επρεπε ξανα να ξεκινησει απο το δρομολογιο Αθηνα - Θεσ/νικη...
Με τα εσοδα κ το ονομα που εχει, εχει τη δυνατοτητα να αναπτυχθει πολυ ταχυτερα απο την Aegean η οποιαδηποτε αλλη εταιρεια.
Ασφαλως αυτο προυποθετει αξια διοικηση, και αυτο ειναι κατι που λειπει χρονια τωρα απο την ΟΑ... κ απο το ελληνικο κρατος γενικοτερα.
Βεβαια, σχεδον στο συνολο τους οι κρατικες αεροπορικες εταιρειες εχ προβλημα διαχειρισης.
Αλλα οπως κ να εχει το ονομα Ολυμπιακη δυστυχως θα εξαφανιστει... οταν ξεκινησουν οι Πανθεον.