ÏëõìðéáêÞ k 787-300! (?)

  • Thread starter Thread starter cavo_paradiso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
398
Likes
0
Περιοχή
Athens
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Also Iberia, Olympic and certainly Lufthansa look like possible buyers and could use the 783 together with the other 787 members in large numbers on their routes

Ôï ðáñüí quote åßíáé áðü Ýãêõñï forum/site óôï äéáäßêôõï k ï user ðïõ ôï Ý÷åé ãñÜøåé áõôü áí êñßíù áðü ðáëéÜ post ôïõ åßíáé ãåñÜ ìðáóìÝíïò óå èÝìáôá áãïñáðùëçóßáò a/s.

¸÷åé áêïýóåé êáíåéò ôßðïôá ôÝôïéï, íá åíäéáöÝñåôáé ç ÏÁ ãéá 783? Ç ãñáöåé üôé èÝëåé??

Ôï ó÷üëéï ãñÜöôçêå ùò áðÜíôçóç óå Ýíá èÝìá ðïõ Ýëåãå üôé ç Boeing èá áðïóýñåé(ôçí áßôçóç ãéá) ôï certificate ãéá ôï 783 óôçí åõñþðç k áõôü èá ìðïñïýóå íá åðçñåÜóåé ôçí åõñùðáúêÞ áãïñÜ

Áí ìå áöÞíïõí ïé ößëïé operators ìðïñþ íá âÜëù k link ãéá ôï post ôï ïðïéï åéðþèçêå áõôü.
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Possible buyers = έχουν τις διαδρομές και τις ανάγκες που εξυπηρετεί αυτή η κατηγορία αεροσκάφους. Όμως, λιλί για αγορές, retraining πληρωμάτων, μηχανικών, χειριστών, εξοικείωση των εργαζόμενων με το αεροσκάφος και ένταξη των αεροσκαφών στον στόλο και τα δρομολόγια της εταιρίας....Γιόκ. Για να μην πούμε για την ένταξη νέων κινητήρων, μηχανολογικών μερών κλπ. πράγματα που δεν βοηθάνε. Για μια εταιρία όπως η LH, αυτά είναι απλώς ένα δύσκολο μεταβατικό στάδιο μέχρι να βγάλουν τα λεφτά τους τα αεροσκάφη. Για την Ολυμπιακή, μάλλον πιο βαθιά στο χρέος θα την βάλει (εκτός αν υπάρχει κάτι που να μας κάνει να πιστεύουμε ότι θα γίνει σωστό utilization - όπως δεν συνέβη με τα Α340).

Συγγνώμη και για τους Olympic fans, αλλά τα slots παραγωγής του 787 είναι κλεισμένα μέχρι το 2010-2012 αν θυμάμαι καλά - και το όριο αναμονής αυξάνεται μέρα με τη μέρα ! Λες να καταφέρει μόνη της η Ολυμπιακή να επιβιώσει ως το 2015 για να πάρει τα αεροσκάφη;

Δεν το νομίζω (να αγοράσει η ΟΑL 787)....Στο pprune το είδες ή στο airliners.net;
 
το λογικο για την ΟΑ -με δεδομενο οτι θα υπαρχει σε μερικα χρονια και θα μπορει να προχωρησει σε κινησεις αντικαταστασης, αγορας αεροσκαφων κτλ- θα ηταν να αντικαταστησει τα ασυμφορα Α340 με Α333 (μεσοπροθεσμα) η Α350 (πιο μακροπροθεσμα).
τα Α332 θα ηταν μια τελεια επιλογη για το συνδιασμο δρομολογιων σε CDG, LHR και υπερατλαντικων, αλλα και το Α333 θα ηταν τελεια επιλογη για τα υπερατλαντικα
 
bari":20q8nwrl said:
το λογικο για την ΟΑ -με δεδομενο οτι θα υπαρχει σε μερικα χρονια και θα μπορει να προχωρησει σε κινησεις αντικαταστασης, αγορας αεροσκαφων κτλ- θα ηταν να αντικαταστησει τα ασυμφορα Α340 με Α333 (μεσοπροθεσμα) η Α350 (πιο μακροπροθεσμα).
τα Α332 θα ηταν μια τελεια επιλογη για το συνδιασμο δρομολογιων σε CDG, LHR και υπερατλαντικων, αλλα και το Α333 θα ηταν τελεια επιλογη για τα υπερατλαντικα

4 engines are better than 2 :wink:

Εγώ προσωπικά θα είχα δώσει τα 747-200 στην Βοeing και θα τα έκανα 747-300s ... αλλά κάποιοι θέλαν τα Α340 ..τεσπα .. περασμένα ξεχασμένα.
 
AirbusPilot":2u24efs7 said:

χμμ ναι, ισως τοτε που εγινε η αγορα των 340 αυτο το συνθημα επικρατουσε παγκοσμιως, αλλα.....τωρα πια ακομα και η Virgin κατεβαζει τα αναλογα stickers κακην κακως και ψαχνει να δει που θα σπρωξει τα αχορταγα 346 της!
να σου πω την αληθεια κι εγω 744 θα επαιρνα τοτε...ενας λογικος νους ομως θα επαιρνε τα πλεον καταλληλα για την ΟΑ 772. με αυτη την κινηση θα διατηρουσε χαλαρα και τη γραμμη της Αυστραλιας και θα επαιζε σαν κομβος Αυστραλια-λονδινο-β.Αμερικη κτλ. το 772 ειναι καταλληλο για ολες αυτες τις γραμμες απο Αθηνα. και για να το δουμε οικονομικοτερα ισως και με το 763...
πλεον ομως η λογικη λεει Airbus, λεει 333 η 332 (η 350 αν περιμενουμε καμμια 12ετια ακομα για να αντικατασταθουν τα 340. αλλα μαλλον...δεν θα προκανουμε)
και για να επανελθουμε στο αρχικο θεμα...η κινηση για αγορα 787 πλεον οπως εχει γινει η κατασταση θα ηταν ενα ακομα στρατηγικο λαθος, ιδιο με την αγορα των 340 τοτε.
 
κατι εχω χασει μαλλον.....εχει η ολυμπιακη λεφτα για αεροπλανα?!?!?! η απλως συζηταμε για να εχουμε να λεμε κατι?!?!?

το πιο πιθανο σεvαριο για να αποκτησει η ολυμπιακη ειτε 350 ειτε 787 ειναι να περιμενει καμια 20αρια χρονια και μετα να τα κανει καλοκαιρινο wet lease απο καμια Denmeksereiimanamoukaioutethamemathei Airways
 
no frills":39mkvb0u said:
κατι εχω χασει μαλλον.....εχει η ολυμπιακη λεφτα για αεροπλανα?!?!?! η απλως συζηταμε για να εχουμε να λεμε κατι?!?!?

το πιο πιθανο σεvαριο για να αποκτησει η ολυμπιακη ειτε 350 ειτε 787 ειναι να περιμενει καμια 20αρια χρονια και μετα να τα κανει καλοκαιρινο wet lease απο καμια Denmeksereiimanamoukaioutethamemathei Airways

Έχει λεφτά η εταιρία .. αλλά για τέτοια αεροπλάνα μη περιμένετε τα Α340 τα πήρε το 99, το πιό πιθανό να πάρει μικρά jet, τύπου CRJ, που απο ότι άκουσα είναι καλά για τα δρομολόγια της εταιρίας.
 
Η ΟΑ εκτός απο έξοδα έχει και τεράστια έσοδα , αλλα το θέμα είναι που τα ξοδεύει....
Χρήματα υπάρχουν για νέα αεροσκάφη αλλα το οτι δεν συμβαίνει αυτό δεν ευθύνεται η εταιρεία αλλα οι ανωθεν εντολες που εξυπηρετουν αλλους σκοπους και οχι την αναπτυξη της εταιρειας αλλα το αντιθετο θα ελεγα...
 
Λίγα λόγια και καλά!Ωραίος,ChrisPilot!
 
chrispilot":1uq65ee4 said:
Η ΟΑ εκτός απο έξοδα έχει και τεράστια έσοδα , αλλα το θέμα είναι που τα ξοδεύει....
Χρήματα υπάρχουν για νέα αεροσκάφη αλλα το οτι δεν συμβαίνει αυτό δεν ευθύνεται η εταιρεία αλλα οι ανωθεν εντολες που εξυπηρετουν αλλους σκοπους και οχι την αναπτυξη της εταιρειας αλλα το αντιθετο θα ελεγα...

άνωθεν εντολές?
δηλαδή από ποιόν; όχι από εμένα κι εσένα, εμείς είμαστε 'κάτωθεν'. Να αρχίσουμε να παίζουμε την κολοκυθιά: ο 'Τάδε' διέταξε να σπαταληθούν χρήματα εδώ, ο 'Δείνα' εκεί, και ο "ξετάδε' παραεκεί;

Η θεωρία συνομωσίας είναι καλό παραμύθι, αλλά της λείπει ο δράκος. Είναι μια καλή δικαιολογία για να 'καλυφθεί' η ίδια η απλη αλήθεια: ότι χρόνια τώρα, ο σκοπός που 'κρατιέται' στη ζωή η ΟΑ είναι ότι καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε να πεί τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη: με κρατική διαχείρηση δεν γίνεται δουλειά. Ακόμα και μετά την 'παρθενογέννση' των Ολυμπιακών Αερογραμμών, η εταιρεία χάνει χρήματα -του έλληνα φορολογούμενου χρήματα- με το τσουβάλι. Η ίδια η νοοτροπία της είναι αυτή που φταίει. Αυτή είναι η μόνη 'άνωθεν'
εντολή.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top