Ιδια η ασφάλεια πτήσης ΟΑ με όλα αυτά τα νοικιασμένα σκάφη?

psil":3bhynfp2 said:
Yparxei enas sugetrotikos pinakas olon ton WET aeroskafon pou eixan oi OA to 2005 mazi me plirofories gia th suntirisi tous, nhologia etc:
http://195.167.49.236/gr/oapr240904gr.htm#%D3%F0%DC%F4%E1%2029.8.2005

Φωτογραφίες από τα ενοικιασμένα αροσκάφη των ΟΑ, στο διάστημα που αναφέρεται στο παραπάνω δελτίο τύπου. Στο album μας υπήρχαν φωτογραφίες για τα περισσότερα αεροσκάφη:

5B-DBC http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1092217462
9A-CBC http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1117060234
9A-CBF http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1118602322
9A-CBI https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=4301, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1124596711
A6-BSM https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3743, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1120581156
CS-TEB https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3617, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1118615728
CS-TKI https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=4004, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1119337770
CS-TMP https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=459, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1122910700
D-ADIC http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1123487601
D-ADIG http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1124775125
D-AICJ http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1125858298
D-ANNA https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3725, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1124047532
D-ATUB http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1123530517
EC-IPN https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=225, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1116266220
EC-JHD https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3647, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1121919868
EC-JJG http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1123427504
EI-CUA http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1108136514
EI-CUD http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1122030019
EI-CXO http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1102840608
EI-CZH http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1092294675
EI-DKL https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3904
F-GLOV https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3772, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1109708892
F-GNLH https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=1419, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1118343971
F-GRSI http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1121539972
F-OKRM https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3619, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1124194585
I-VIMQ http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1118328533
OH-AFK http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1122751394
OK-FAN http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1118644256
PH-AHQ http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1121387863
PH-JXJ https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3679, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1122891553
PH-LMT https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=4285, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1120159603
PH-MCV https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3771, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1119358842
SE-RDE http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1122930309
SE-RDG http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1117571132
SX-BVA https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=3258, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1116097864
SX-BVB https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=363, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1121006708
SX-BVC https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=4486, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1123527550
TF-FIW https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=4445, http://www.planepictures.net/netshow.php?id=1122151182

Λείπουν μόνο photos από τα 2 Α321 της Aero Flight, για τα οποία το δελτίο τύπου δίνει λάθος νηολόγια.
 
HEJ_fan":272s89a3 said:
Παρακάτω η φώτο του περιβόητου tristar A6-SBM της starjet.com για την ΟΑ με σταματημένη τη μια μηχανή εν πτήσει στο Παρίσι από το planepictures.net & το σχόλιο του spotter.

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=357523

Philippe Noret":272s89a3 said:
The plane took off with fire coming out of the left engine. Twenty minutes later, it came back. Right engine stopped as you can see it on this picture...

Sygnwmh mono egw den bgazw nohma? Eide engine fire ston #1 kai meta eide sthn fwtografia ton #3 stamathmeno?
Stamathmeno eipa? Xmm sorry alla osoi exoun brethei se pista me parkarismena a/fh tha exoun dei sigoura kapoia stigmh ta fans na gyrizoun apo ena elafro estw aeraki. Alla edw me 180 kts as poume, to fan htan stamathmeno! Oi oroi "windmilling" kai isws "airstart" den tou lene kati?
Telos, ean ontws eixe fire sthn apogeiwsh ston #1, thn esbhse, phre ypsos kai estripse kai meta prosgeiwthike me ton #3 ektos, tote se ayto to plhrwma aksizoun therma sygxaritiria!
 
Hastaroth":2qj79woe said:
otan mia etaireia sou anakoinwnei oti to dromologio tha ektelestei me enan dedomeno typo DIKOU tis aeroskafous,logika einai ypoxrewmeni na to ektelesei etsi opws to anakoinwnei.
Δεν νομιζω οτι ειναι ετσι τα πραγματα!
Τελικα τι γινεται οταν μια οποιαδηποτε εταιρεια χρησιμοποιει νοικιασμενο αεροσκαφος για ενα δρομολογιο? Ανακοινωνεται στους επιβατες πριν την πτηση? Γιατι τοσο καιρο μιλαμε για την ΟΑ...
Η GULF AIR πχ που ερχεται με το 340 της JET AW λεει στους επιβατες οτι θα πεταξουν με μια Ινδικη εταιρεια και οχι με την Gulf???
 
Δεν ξέρω αν τους το λενε στο τσεκ ιν αλλά όταν τον αυγουστο πήγαμε να κλείσουμε τηλεφωνικά με ο.α επι 1 λεπτό η κοπέλα έλεγε ότι το αεροσκάφος ειναι νοικιασμένο και όχι της ολυμπιακής κτλπ.Με έμφαση μάλιστα,σαν να λεει μην πετάξετε μαζί μας σε αυτή τη πτηση...
 
Ιδια η ασφάλεια πτήσης ΟΑ με όλα αυτά τα νοικιασμένα αεροσκά

Θεωρώ ότι ο επιβάτης πρέπει να γνωρίζει. Δεν είναι δυνατόν να είναι κατοχυρωμένο το δικαίωμα που έχει ως καταναλωτής να γνωρίζει ότι το γιαούρτι που τρώει έχει 4% λιπαρά και να μην ξέρει ότι πετά με αεροπλάνο νηολογίου Σιέρα Λεόνε (=10ετής εμφύλιος, 1 ασφαλτοστωμένο αεροδρόμιο σε ολόκληρη τη χώρα και η μεγαλύτερη βρεφική θνησιμότητα παγκοσμίως!). Φανταστείτε σε τι κατάσταση βρίσκονται οι κρατικές υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένης της ΥΠΑ) της δύσμοιρης αυτής χώρας.
Στην Αμερική τη Μέκκα της αεροπορικής απορρύθμισης σύμφωνα με έγγραφο του Βρετανικού κοινοβουλίου ισχύουν τα ακόλουθα:
107. Wet-leasing is the hiring of an aircraft complete with crew, maintenance and insurance by one airline (the lessor) to fly on the routes of another airline (the lessee). The US is the world's biggest lessor of wet-lease aircraft (many for all-cargo operations), generating more than $1 billion a year from wet lease contracts in Europe. Under US regulations European airlines are denied access to wet-lease to the US market.
108. There are differences between the EU and the US in the policy they adopt towards wet-leasing of aircraft. Under EU legislation, EU carriers are permitted to wet-lease aircraft from non-EU airlines, either on a short-term basis to meet temporary needs, or otherwise in exceptional circumstances. US airlines are therefore able to wet-lease their aircraft to EU carriers albeit within certain restrictions. The US, on the other hand, places a blanket prohibition on US carriers wet-leasing aircraft from non-US carriers. The aim originally was to protect US consumers from foreign registered aircraft that might not meet US safety standards. Wet-leasing is of interest to both passenger and cargo carriers, but United Kingdom all-cargo airlines are particularly active in this area. The United Kingdom has long sought to persuade the US to relax its restrictions on wet-leasing in bilateral negotiations, but without success. As the CAA notes, "a bilateral "open skies" agreement between the US and the United Kingdom seems unlikely to achieve any change in the US restrictions" on wet leasing.
Εμείς οι Ευρωπαίοι, βασιλικότεροι του βασιλέως, από τη μία μεριά εφαρμόζουμε την πολιτική του "μπάτε σκύλοι αλέστε" και από την άλλη δηλώνουμε συμβατότητα κατά JAR OPS 1 και JAR 145. Εαν συμβεί κάποιο ατύχημα να δώ τι θα λένε.
 
Διαβάζοντας μέρος αυτού του πορίσματος καθώς και ψάχνοντας λίγο φωτογραφίες αυτού του αεροπλάνου πιστεύω πως όσοι υπέγραψαν για την ενοικίαση αυτού του αεροπλάνου πρέπει να καταδικαστούν σε φυλάκιση. Είναι εντελώς απλό. Ήταν έγκλημα η ενοικίαση αυτού του πράγματος από την ΟΑ. Ευτυχώς που δεν συνέβησαν χειρότερα.
 
Και όχι μόνο το αεροσκάφος αλλά και το συγκεκριμένο πλήρωμα. Αλήθεια σε wet-lease πέφτει λόγος για έλεγχο επάρκειας, ουσιαστικής και τυπικής, στον ενοικιαστή? Ή ότι σερβίρει η εταιρία με το αεροσκάφος το δέχεσαι όπως είναι?

Αν και δεν είμαι σχετικός με τον χώρο μου κάνανε τρομερή εντύπωση τα εξής σχετικά με το πλήρωμα:

Καπετάνιος:
64 ετών
FCL ATPL από εξεταστή χωρίς να έχει άδεια σε ισχύ ενώ για άλλα πτυχία δεν μπορούσαν να βρουν αν είχε άδεια σε ισχύ ο εξεταστής.
Captain χωρίς να μπορεί να αποδειχτεί γιατί είναι captain απλά με ονομάζω Captain γιατί έτσι μου αρέσει.

Co-pilot
Line-check χωρίς να βρουν αν είχε άδεια σε ισχύ ο εξεταστής
Πήρε ATPL κατά λάθος (σαν το στιγμιαίο λάθος του Πασχάλη να υποθέσω) (εδώ δεν μπορώ να καταλάβω αν ήταν κατά λάθος το ATPL ή το IR-ΜΕ αλλά μάλλον ο συγγραφέας εννοεί το πρώτο)

Flight Engineer
Γενικά engineer (όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω) και ότι δηλώσει στο βιογραφικό. Μάλλον για αυτό έδωσε και τις κατάλληλες οδηγίες όταν παρουσιάστηκε πρόβλημα πριν την αναχώρηση (A mechanic from Star Jet hit the electric closing system of the hold door with a hammer and a chuck, apparently in an attempt to separate it from the structure so as to be able to close the hold door manually.)

Flight Attendants
Πέρασαν το επίπονο υπερεντατικό one-day training course entitled “L1011 emergency procedures”. Για βασική εκπαίδευση ούτε λόγος.

Δεν αντέχω να διαβάσω μετά την 16 σελίδα γιατί θα θυμηθώ τις μέρες που κοιτούσα από την τζαμαρία της αίθουσας αναχωρήσεων του αεροδρομίου αν έρχεται HOLAδικο για την πτήση μας ώστε να την κάνω με ελαφριά πηδηματάκια.
 
Η αλήθεια είναι,πάντως,από όλα όσα διάβασα γιά το συγκεκριμένο περιστατικό,οτι τό πλήρωμα στην περίπτωση αυτή ενήργησε όπως έπρεπε.

Σίγουρα ήταν ρίσκο γιά την πΟΑ νά εκτελέση πτήση της μέ ένα αεροπλάνο που ήταν σέ μή ικανοποιητική κατάσταση και μέ ένα πλήρωμα που δικαιολογημένα θά προκαλούσε ανησυχίες στους γνώστες τών πραγμάτων.Ηταν μιά κακή επιλογή που θά μπορούσε -καί θά έπρεπε- να μήν είχε γίνει

Ωστόσο,τό πλήρωμα αυτό ήταν σαφώς καλύτερο από το Σαουδαραβικό εκείνο (πάλι σέ Αραβικό Tristar) που "κατάφερε" ένα -σοβαρό μέν αλλά όχι ανυπέρβλητο- πρόβλημα να τό μετατρέψη σέ πολύνεκρη τραγωδία...

Αν μή τι άλλο,χάρις στό πλήρωμα τού A6-BSM,οι επιβάτες τού αεροπλάνου βγήκαν από αυτό ζωντανοί-έστω και πανικόβλητοι....
 
Top