HEJ_fan
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/12/2004
- Μηνύματα
- 151
- Likes
- 0
Συνήθως, όταν κλείνω εισιτήριο για μια πτήση, προσέχω και με τί αεροσκάφος θα ταξιδέψω. Είναι σοβαρό κριτήριο επιλογής. Αναρωτιέμαι αν θα ένιωθα ασφαλής να πετούσα ποτέ με όλο αυτά τα νεόφερτα νοικιασμένα αεροσκάφη που χρησιμοποιεί η ΟΑ τελευταία για να καλύψει το πρόγραμμά της. Δε νομίζω να μουν ήρεμος μέσα σε κάτι Tristar, MD, F50 και κάθε καρυδιάς καρύδι από charter ή ψιλοάγνωστες εταιρείες και με άγνωστη, αν όχι αμφίβολη συντήρηση, με πολλές ώρες πτήσης, άγνωστο ιστορικό και ξένα πληρώματα.
Και όσοι πιο πολλοί μαθαίνουν γύρω μου ότι π.χ το Λονδίνο και το Παρίσι εξυπηρετούνται και με Tristar, διαγράφουν την ΟΑ από τη λίστα τους. Ολα αυτά δε ρίχνουν το επίπεδο ασφάλειας της ΟΑ? Ακόμα και αν όχι, οι αμφιβολίες σίγουρα μεγαλώνουν. Μην το δείτε από πλευρά spotter, δείτε το από την πλευρά επιβάτη, που συγκριτικά η αναλογία είναι συντριπτική.
How about u?
* Με τον όρο "ασφάλεια" δεν εννοούσα μόνο το αυστηρά τεχνικό κομμάτι της πτήσης, αλλά και το αίσθημα ασφάλειας ή ανασφάλειας που νιώθει ένας επιβάτης, γιατί και αυτό επηρεάζει την ψυχολογία του πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αλλο να μπαίνεις σε μια bmw και άλλο σε cinquecento, κακά τα ψέματα.
Και όσοι πιο πολλοί μαθαίνουν γύρω μου ότι π.χ το Λονδίνο και το Παρίσι εξυπηρετούνται και με Tristar, διαγράφουν την ΟΑ από τη λίστα τους. Ολα αυτά δε ρίχνουν το επίπεδο ασφάλειας της ΟΑ? Ακόμα και αν όχι, οι αμφιβολίες σίγουρα μεγαλώνουν. Μην το δείτε από πλευρά spotter, δείτε το από την πλευρά επιβάτη, που συγκριτικά η αναλογία είναι συντριπτική.
How about u?
* Με τον όρο "ασφάλεια" δεν εννοούσα μόνο το αυστηρά τεχνικό κομμάτι της πτήσης, αλλά και το αίσθημα ασφάλειας ή ανασφάλειας που νιώθει ένας επιβάτης, γιατί και αυτό επηρεάζει την ψυχολογία του πριν και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αλλο να μπαίνεις σε μια bmw και άλλο σε cinquecento, κακά τα ψέματα.