Ούτε εγώ θέλω να γίνωμαι σπαστικά επικριτικός αλλά όπως ανέφερα και σέ άλλα post μου,δέν αρκεί να έχουμε 3000 νησιά (τά γαϊδουρονήσια δηλαδή υπολογίζονται κι'αυτά
κι''εναν σκασμό παράλιες πόλεις όταν οι θάλασσες-ειδικά τό Αιγαίο-είναι τέτοιες που δέν επιτρέπουν την προσθαλάσσωση υδροπλάνων (τά οποία είναι μικρά σέ μέγεθος) σέ συνθήκες υπό τίς οποίες τά πλοία (τά οποία υποτίθεται ότι θά "υποκαθιστούν") πλέουν έστω και κουτσά-στραβά.Οπως είπε κι'ο vassdel,οι θάλασσες τής Ελλάδας είναι δύσκολες-και γιά να το αντιληφθήτε αρκεί να δήτε πόσες αναφορές υπάρχουν γιά πλοία,σαφώς μεγαλύτερα από ένα Twin Otter που "λόγω καιρικών συνθηκών δέν κατέστη δυνατόν να προσεγγίσουν στόν λιμένα Χ και συνέχισαν το δρομολόγιό τους".Η λογική λοιπόν λέει ότι άν π.χ. τό Blue Star Paros δέν μπορεί να μπή στο λιμάνι τής Αμοργού γιατί έχει κύμα και φυσάει,το πολύ μικρότερο Twin Otter δέν θα μπορέση όύτε κάν να ακουμπήση στην θάλασσα-θά τουμπάρη όπως τούμπαρε τό SX-ARO.
Επίσης αυτή η εκνευριστική mantra μέ τά "συμφέροντα τών ακτοπλόων" που δήθεν θίγονται από τά υδροπλάνα καλό είναι νά σταματήση.Ακόμα και πλοιάρια τού μεγέθους τού ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ που πάει στην Αγία Μαρίνα μπορούν να μεταφέρουν σε ένα δρομολόγιο 400 και 500 άτομα,δέν θα πάθουν και τίποτε άν τους πάρη 20 άτομα η εταιρεία με το υδροπλανάκι.Αν αναλογιστούμε ότι κάθε πρώτη Αυγούστου φεύγει μονομιάς με τά βαπόρια γιά τά νησιά σχεδόν μιά κωμόπολη 50000 κατοίκων,μιά εταιρεία που θα έχη 3-4 υδροπλανάκια τών 20 θέσεων θέλει πάνω από εκατό δρομολόγια γιά να τούς πάη όλους αυτούς στόν προορισμό τους σε μιά μέρα,πράγμα τελείως ανέφικτο.
Από εκεί και πέρα,άν είχαμε πολλές μεγάλες λίμνες όπως έχει π.χ. ο Καναδάς,θά μπορούσε να υπάρχη ένα δίκτυο "υδροπλανικών" γραμμών που θά εξυπηρετούσε τίς παραλίμνιες πόλεις,αλλά δυστυχώς διαθέτουμε λίγες λίμνες που εκτός τών άλλων είναι υδροβιότοποι και η συνεχής απο-προσυδάτωση υδροπλάνων σ'αυτές θα επηρέαζε αρνητικά την πανίδα (κυρίως) τών περιοχών αυτών.Οπότε ούτε αυτή η δραστηριότητα μπορεί να "φτουρήση".
Εξ άλλου,εδώ υπάρχουν άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες που θα έπρεπε να υποστηριχτούν και δέν υποστηρίζονται.Το ξαναλέω,σέ μιά χώρα που ο ακτοπλοϊκός της στόλος συρρικνώνεται διαρκώς,αυτό που χρειάζεται είναι κίνητρα στούς εφοπλιστές να φέρουν καινούργια-ή έστω μικρής ηλικίας-καράβια,όχι υδροπλανάκια.