payneful_tales
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/05/2008
- Μηνύματα
- 757
- Likes
- 27
Re: Ιδρυση Low Cost Carrier στην Ελλαδα..
Aγαπητ lex, η αλήθεια είναι ότι η ΥΠΑ δεν πρέπει να είναι και ό,τι πιο ιδανικό στο να βοηθήσει στην αρχή μία εταιρεία με έδρα την Ελλάδα. Θυμάμαι ότι οι απαιτήσεις της πρέπει να είναι αρκετές. Αλλά σε αυτό θα βοηθήσουν οι γνώστες της Αρχής που κατοικοεδρεύουν εντός του φόρουμ μας.
Προσωπικά πιστεύω ότι η ύπαρξη μίας λοκο αρχίζει από την έρευνα. Χαρτογραφείς τις ανάγκες της αγοράς και προχωράς. Τα: Αθήνα-Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο-Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα-Θεσσαλονίκη, Αθήνα-Αλεξανδρούπολη, Αθήνα-Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη-Ρόδος είναι καλά πιστεύω δρομολόγια για μία κλιμακούμενη αρχή. Η βάση στη Θεσσαλονίκη δεν θα ήταν ίσως κακή ιδέα. Όσο για τα αεροπλάνα, εγώ θα πρότεινα να ελεγχθεί το ενδεχόμενο των ελικοφόρων για αρχή. Dash8-400 ή ATR72. Τα πρώτα έχουν πλεονέκτημα θέσεων σίγουρα. Και για τα εσωτερικά δρομολόγια οι χρόνοι δεν είναι τόσο πιεστικοί. Άσε που εύκολα παίζουν πολλές ευρώπες κοντά. Πολλά rotation μπορούν να σου δώσουν άυξηση θέσεων αν χρειαστεί. Άλλωστε δεν μπορείς από την αρχή να αναμένεις να ανταγωνιστείς σταθερές αξίες και με μεγάλα κόστη. Πρέπει να χτίσεις. Και εκεί θες αρκετά λεφτά. Το μάρκετινγκ μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έναρξη και πρέπει να το πριμοδοτήσεις. Για να γνωρίσει ο κόσμος το προϊόν σου, τα καλά σου, τις φθήνιες σου, την ευελιξία σου. Προσωπικά δεν θα πρότεινα τζετ αεροσκάφη στο εγχείρημα. Βάφεις και κάθε προπ με άλλο χρώμμα και παίζεις και με την εικόνα της αγοράς. Και ονομάζεις την εταιρεία "ΤΑΧΙ". Ντύνεις και τα πληρώματα με τζηνάκια και φουστανάκια και μπλουζάκια σε πρόσχαρα χρώμματα, βάζεις άνδρες να την βγεις στη Μεζίτη (όχι όμως μασίστες στυλ Σεργκέι της Ιζυ που κόντεψε να μας δείρει κιόλας) τους βάζεις και φθηνές τιμούλες στα φαγώσιμα εντός πτήσης, χρησιμοποιείς τις σκάλες των αεροπλάνων σου, εκδίδεις κάρτα επιβίβασης με σφραγίδα στο χέρι (ή σε χαρτάκι στην χειρότερη), κάνεις και ένα τρελλό σποτάκι να ιντριγκάρεις, βγάλε και ένα σλόγκαν στυλ :"Πέταξέ με όπως πρέπει Ταξιτζή", θα σκάσει από το κακό της η αγορά και θα ^#@%!ς στο χρήμα.
δικό σου
Aγαπητ lex, η αλήθεια είναι ότι η ΥΠΑ δεν πρέπει να είναι και ό,τι πιο ιδανικό στο να βοηθήσει στην αρχή μία εταιρεία με έδρα την Ελλάδα. Θυμάμαι ότι οι απαιτήσεις της πρέπει να είναι αρκετές. Αλλά σε αυτό θα βοηθήσουν οι γνώστες της Αρχής που κατοικοεδρεύουν εντός του φόρουμ μας.
Προσωπικά πιστεύω ότι η ύπαρξη μίας λοκο αρχίζει από την έρευνα. Χαρτογραφείς τις ανάγκες της αγοράς και προχωράς. Τα: Αθήνα-Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο-Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα-Θεσσαλονίκη, Αθήνα-Αλεξανδρούπολη, Αθήνα-Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη-Ρόδος είναι καλά πιστεύω δρομολόγια για μία κλιμακούμενη αρχή. Η βάση στη Θεσσαλονίκη δεν θα ήταν ίσως κακή ιδέα. Όσο για τα αεροπλάνα, εγώ θα πρότεινα να ελεγχθεί το ενδεχόμενο των ελικοφόρων για αρχή. Dash8-400 ή ATR72. Τα πρώτα έχουν πλεονέκτημα θέσεων σίγουρα. Και για τα εσωτερικά δρομολόγια οι χρόνοι δεν είναι τόσο πιεστικοί. Άσε που εύκολα παίζουν πολλές ευρώπες κοντά. Πολλά rotation μπορούν να σου δώσουν άυξηση θέσεων αν χρειαστεί. Άλλωστε δεν μπορείς από την αρχή να αναμένεις να ανταγωνιστείς σταθερές αξίες και με μεγάλα κόστη. Πρέπει να χτίσεις. Και εκεί θες αρκετά λεφτά. Το μάρκετινγκ μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έναρξη και πρέπει να το πριμοδοτήσεις. Για να γνωρίσει ο κόσμος το προϊόν σου, τα καλά σου, τις φθήνιες σου, την ευελιξία σου. Προσωπικά δεν θα πρότεινα τζετ αεροσκάφη στο εγχείρημα. Βάφεις και κάθε προπ με άλλο χρώμμα και παίζεις και με την εικόνα της αγοράς. Και ονομάζεις την εταιρεία "ΤΑΧΙ". Ντύνεις και τα πληρώματα με τζηνάκια και φουστανάκια και μπλουζάκια σε πρόσχαρα χρώμματα, βάζεις άνδρες να την βγεις στη Μεζίτη (όχι όμως μασίστες στυλ Σεργκέι της Ιζυ που κόντεψε να μας δείρει κιόλας) τους βάζεις και φθηνές τιμούλες στα φαγώσιμα εντός πτήσης, χρησιμοποιείς τις σκάλες των αεροπλάνων σου, εκδίδεις κάρτα επιβίβασης με σφραγίδα στο χέρι (ή σε χαρτάκι στην χειρότερη), κάνεις και ένα τρελλό σποτάκι να ιντριγκάρεις, βγάλε και ένα σλόγκαν στυλ :"Πέταξέ με όπως πρέπει Ταξιτζή", θα σκάσει από το κακό της η αγορά και θα ^#@%!ς στο χρήμα.
δικό σου