Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων
nikath":199nd1xq said:
Η Aegean είναι μία υγιής εταιρεία με κέρδος που κάθε χρόνο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική επεκτείνοντας το δίκτυό της και αγοράζοντας νέα αεροπλάνα. Η ΟΑ αντιθέτως, ήταν μες στα χρέη, κάθε χρόνο οι υπηρεσίες της υποβαθμίζονταν όλο και περισσότερο και οι καθυστερήσεις ήταν ατελείωτες. Και εκτός όλων αυτών, είχε πολύ περισσότερους εργαζόμενους απ' ότι χρειαζόταν, και γι' αυτό πήγαινε απ' το κακό στο χειρότερο. Τί σε κάνει να πιστεύεις λοιπόν ότι η ΟΑ ήταν πρότυπο ενώ η Α3 δεν είναι; Ξεκολλήστε λίγο απ' την παλιά ΟΑ και μην τα βλέπετε όλα όπως θέλετε.
Το θέμα δεν είναι αν οι ιδιοκτήτες και μέτοχοι βγάζουν κέρδη , αλλά αν εσύ και εγώ έχουμε κέρδος απο την λειτουργία της... σίγουρα όσοι απολύθηκαν- κατι για το οποίο δεν αναφέρθηκες- δεν είχαν κέρδος.. απο πού συμπεραίνεις οτι ανέφερα την παλιά ΟΑ ως εταιρεία πρότυπο? Εγώ ανέφερα κάποιους απο τους πιό σοβαρούς κατα τη γνώμη μου λόγους που έφτασαν την εταιρεία στο σημείο να ξεπουληθεί για ενα κομμάτι ψωμί.. ελπιζω να μην έχεις άλλη άποψη, γιατί σου θυμίζω μόνο οτι η πώληση των slots και των γραφείων σε ξένες πόλεις απο τον Βγενόπουλο του απέφερε και άμεσο κέρδος.
nikath":199nd1xq said:
Δε γνωρίζω πολλά για τα περιφερειακά αεροδρόμια, όμως δεν καταλαβαίνω πώς είναι κερδοφόρα όταν όπως είπες εσύ ο ίδιος "σήμερα τους χαριζει το κράτος τα landing fees, check-in και security fees, οι φόροι είναι χαμηλοί, τα ενοίκια για τα γραφεία στα αεροδρόμια είαι χαμηλά κλπ."; Και κερδοφόρα πάντως να είναι, είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι το κράτος αδυνατεί να τα διαχειριστεί και να τα αναβαθμίσει οπότε πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου τα πουλάει. Τα αεροδρόμια πρέπει να αναβαθμιστούν και να αλλάξουν, ήδη φέτος υπήρχαν άπειρα παράπονα από τουρίστες για τα αεροδρόμια καθώς δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στην αύξηση του τουρισμού.
Τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν πάνω απο 100εκ. το χρόνο κέρδη ( οχι τζίρο) απο τα σπατόσημα, ενοίκια, κλπ αν και δίνουν τεράστια ποσά για τον καθαρισμό και το security που ήδη είναι ιδιωτικά και οι εργαζόμενοί τους παίρνουν 3 & 60 ( κοινώς ψίχουλα). Αν εισέπραταν και όσα παρέχονται δωρεάν, τότε το ποσο θα ανέβαινε παραπάνω.
Αν κατα τη γνώμη σου σωστά κάνει και τα πουλάει, δεν ενδιαφέρεσαι να μάθεις τους όρους και το αντίτιμο ? η απλά θέλεις να τα δώσουμε όσο όσο? και οταν τα δώσουμε απο που θα αντικατασταθούν τα "ζεστά¨λεφτά που έμπαιναν ? μήπως θα δίνει ο ιδιώτης αυτα τα ποσά στο κράτος ? θα δεχτείς να χρηματοδοτείς τη λειτουργία των μικρών α/δ? αν όχι, πές το καθαρά !!!
Τέλος, που ήταν τα άπειρα παράπονα των τουριστών? γνωρίζω περιπτώσεις ,αλλά "άπειρα" δεν νομίζω... μην τα λέμε όπως τα θέλουμε. Μπορεί καλλιστα το κράτος να επιστρέφει, όπως οφείλει άλλωστε γιατι το σπατόσημο είναι ανταποδοτικό, αν όχι όλο , τουλάχιστον μέρος των εσόδων και να γίνονται άνετα όσες συντηρήσεις και βελτιώσεις χρειάζονται...π.χ. για το αεροδρόμιο της Κέρκυρας , οι όσες βελτιώσεις χρειάζονται ,αρκεί το 30-50% των εσόδων μιας χρονιάς για να γίνουν. Το ποσό που ακούγεται οτι κυμαίνεται να δώσει ο επενδυτής , δεν ξεπερνάει τα έσοδα 3-4 χρόνων, αλλα αυτός θα τα πάρει για 50 χρόνια, πέρα δηλαδή απο τη δική μου ζωή !! Ο νοών νοήτω !