Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων (Fraport Greece)

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Κάτι σαν τα διόδια που πληρώνεις επειδή φτιάχνεται ο δρόμος.

Και δυστυχώς η εναλλακτική είναι ΚΤΕΛ, καθώς τα τρένα στην Ελλάδα κινούνται με ταχύτητες του 1980...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

jj_lgkr":1u3mrqxb said:
Δηλαδή αντί για 12μιση από Ελ Βελ πάει 14μιση από παντού. Το θέμα είναι να δούμε καμιά βελτίωση στα αεροδρόμια και χαλάλι τα 2€+14μιση στην επιστροφή...

σκέψου όμως ότι τα περιφερειακά γεμίζουν με τις low cost γιατί είναι φθηνά. Αν μπει 15-20 € καπέλο, προφανώς θα έχει επίπτωση στον τουρισμό που θέλουν (των all inclusive) και μετά θα γκρινιάζουν ότι δεν έχουν κίνηση...
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Το καπέλο στον επιβάτη μπαίνει όχι στην αεροπορική, και όσο για την κίνηση, μένει να δούμε αν ο κόσμος του εξωτερικού έχει πρόβλημα να δώσει κάτι παραπάνω για καλύτερη εξυπηρέτηση (πχ γραφείο πληροφοριών, να μη χρειάζεται να ξανασηκώσει μετά το check in τη βαλίτσα του για να τη δώσει, στο security να μην στοιβάζεται σα σαρδέλα στο terminal και άλλα τέτοια εξωτικά).
Εξάλλου αυτό που απέτρεπε τις αεροπορικές από τον Ελ Βελ δεν ήταν το σπατόσημο αλλά τα πανάκριβα landing fees.
Παρεπιπτόντως τα all inclusive στην Κέρκυρα είναι σχεδόν κάτω από η μισή κίνηση.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

όσο εύκολα ήρθαν οι low cost εταιρείες και άνθισαν τα δρομολόγιά τους, φέρνοντας κόσμο και απο χώρες που δέν είχαμε κίνηση πριν ( Δανία, Βέλγιο, Νορβηγία κλπ) τόσο εύκολα θα φύγουν ...και είναι μαθηματικά βέβαιο οτι τα εισητήρια θα αυξηθούν αρκετά... μόνο να υπολογίσουμε οτι σήμερα τους χαριζει το κράτος τα landing fees, check-in και security fees, οι φόροι είναι χαμηλοί, τα ενοίκια για τα γραφεία στα αεροδρόμια είαι χαμηλά κλπ. δείχνει οτι θα φτάσουμε σχεδόν τα επίπεδα του Ελ. Βεν. και τότε θα δούμε την εικόνα που έχει σήμερα το Ελ. Βεν... άδειο.. οι charter πτήσεις του σε μια εβδομάδα αντιστοιχούν σε μία μέρα του Ηρακλείου ή της Ρόδου. Αλλά θα είναι πλέον αργά... όπως σήμερα με τις τιμές της Aegean.!!
Οι επιβάτες θα συνηθίσουν στην ιδέα οτι για να καθίσουν σε κάθισμα θα πρέπει να καταφύγουν σε κάποιο cafe και να πληρώσουν, γιατί τα δωρεάν καθίσματα θα εξαφανιστούν...αυτοκίνητα θα πληρώνουν parking γιατί ο "τζάμπας" πέθανε !! αλλά δεν πειράζει , θα το συνηθίσουμε και αυτό, όπως πολλά άλλα !!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Εισαι υπερβολικός...Οι low cost πηγαινουν σε ιδιωτικά αεροδρόμια σε όλο το κόσμο. Γιατί να μην έρθουν και στην Ελλάδα τώρα που πάει καλά ο τουρισμός και έχει πολύ χρήμα; Οι χρεώσεις σίγουρα δεν θα είναι όσο στο Ελ. Βενιζέλος σα μικρότερα και περιφερειακά αεροδρόμια. Αυτή τη στιγμή έχουμε τα χειρότερα αεροδρόμια στην Ευρώπη ( εκτός Ελ. Βεν. ) και οι επιβάτες υποφέρουν από τις εγκαταστάσεις και τις συνθήκες που επικρατούν στα αεροδρόμια. Αυτά τα αεροδρομια δεν μπορούν να υποστηρίξουν την αύξηση του τουρισμού και πρεπει να γίνουν αλλαγές που δεν μπορεί να κάνει το δημόσιο για οικονομικούς αλλά και άλλους λόγους.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

scripta manent αγαπητέ.. θα το δούμε σε ένα χρόνο απο τώρα, αν προχωρήσει η πώληση.. εδώ ελπίζω να είμαστε ακόμα.. Θυμάμαι επίσης τα σχόλια όταν πουλήθηκε η ΟΑ και έλεγαν κάποιοι "ευτυχώς, να υπάρξει και ανταγωνισμός" και τώρα δεν μιλάει κανένας για τις τιμές των εισητηρίων της Aegean !!!
Οι αλλαγές που οπωσδήποτε πρέπει να γίνουν, μπορούν άνετα να χρηματοδοτηθούν απο τα ίδια εσοδα, τα οποία φεύγουν και πάνε σε λογαριασμούς της Τ.τ. Ε. και χάνονται... ένα 10% να γυρνούσε πίσω, τώρα δεν θα λέγαμε τίποτα !! Αυτό ίσως που θα πρέπει να αναρωτηθούμε είναι ποιός θα χρηματοδοτεί τα μικρα- παθητικά αεροδρόμια, τα οποία- αν θέλεις - συντηρούνται έμμεσα απο τα έσοδα των μεγάλων... ποιός θα πληρώνει ??? μήπως αλήθεια θα τα "πετάξουν" στους δήμους ? μα, αυτοί ούτε ελικοδρόμια δεν μπορούν να συντηρήσουν..!! αλλά, δεν πειράζει, πάλι ο φορολογούμενος θα το υποστεί .. η ιδιωτικοποίηση να προχωρήσει πάσει θυσία και όλα ξεχνιούνται !!!
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Δηλαδή σου άρεσε η ΟΑ όπως λειτουργούσε όταν ήταν δημόσιο; Τα εισιτήρια δεν ήταν πιο φθηνά και δεν είχες καμία παροχή που να δικαιολογεί την τιμη του εισιτηρίου. Αντίθετα ατέλειωτες καθυστερήσεις, αγενές και κακομαθημένο προσωπικό, συνδικαλισμός και κομματόσκυλα που δεν δουλεύανε ποτέ, και οι Έλληνες φορολογούμενοι πλήρωναν και τα χρέη τους. Και αν τα αεροδρόμια μπορούν να λειτουργήσουν και να είναι κερδοφόρα γιατί δεν έγινε μέχρι τώρα; Γιατί τα λεφτά από τα έσοδα αλλά και οι επιδοτήσεις από την Ευρώπη αντί να χρησιμοποιηθούν για υποδομές πήγαν στη τσέπη κάποιων. Αυτό το μοντέλο έχει αποτύχει και πρέπει να αλλάξει .
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

Τώρα έχουν απολύσει το περισσότερο προσωπικό (Aegean σήμερα σε σχέση με όταν υπήρχε και η κρατική ΟΑ), οπότε είμαστε ολοι ευχαριστημένοι!! και τώρα πληρώνεις την ΟΑ, απλά δεν το ξέρεις... αντί να λές οτι η ταφόπλακα ήταν η αναγκαστική μεταφορά της τεχνικής βάσης στο Ελ. Βεν και η αναγκαστική μετασταθμευση των παλιών α/φ για να πληρώνει υπέρογκο νοίκι, για όλα φταίνε οι υπάλληλοι( που έχουν σίγουρα μερίδιο ευθύνης)... αλλά είναι πολύ μικρό σε σχέση με τα wet lease της τελευταίας στιγμής απο τη HOΛΑ..αλλά βέβαια αυτά δεν μας ενδιαφέρουν, αφού τις ιδιες κυβερνήσεις θέλουμε , απο οτι λένε οι ψηφοφόροι. Αληθεια, μειώθηκε το χρέος μετά την πώληση της ΟΑ??
Οσον αφορά για τα έσοδα και επιδοτήσεις, δεν ξέρω για κάποια επιδότηση να έγινε σε α/δ και αν έγινε αν πήγε σε κάποιου τσέπη. Σίγουρο είναι πάντως οτι τα έσοδα μετα την πώληση θα πηγαίνουν σε κάποιου τσέπη όχι στο δημόσιο κορβανά και εμείς θα πληρώνουμε ακόμα περισσότερα. Κάποια στιγμή θα αποδεχτούμε οτι θα είναι καλύτερα να κλείσουν τα μικρά α/δ , να πάει στο διάολο η κοινωνική τους αποστολή, αν είναι παθητικά, έτσι θα πμας πούν και εμείς θα συνηγορήσουμε.
Αν γνωρίζει κανείς πόσο αυξήθηκε το κόστος μεταφοράς ασθενών απο την ΠΑ , μετά την πώληση της ΟΑ , που σε καθημερινή βάση μετέφερε φορεία με ασθενείς, αντί να φεύγει ολόκληρο C130 που γίνεται σήμερα , θα μας διαφώτιζε για το πόσο τελικά γλυτώσαμε απο την αμαρτωλή ΟΑ !! Είμαι σίγουρος οτι το ΙΚΑ ακόμα χρωστάει κάποια λεφτά απο τις 9 θέσεις που έπιαναν τα φορεία !!!
Τέλος, δεν ξέρω αν το έμαθες, αλλά τα προς πώληση α/δ, ΕΙΝΑΙ κερδοφόρα και τα κέρδη πάνε στο Υπουργείο Οικονομικών..
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

satcorfu":224p98qd said:
Τώρα έχουν απολύσει το περισσότερο προσωπικό (Aegean σήμερα σε σχέση με όταν υπήρχε και η κρατική ΟΑ), οπότε είμαστε ολοι ευχαριστημένοι!!
Η Aegean είναι μία υγιής εταιρεία με κέρδος που κάθε χρόνο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική επεκτείνοντας το δίκτυό της και αγοράζοντας νέα αεροπλάνα. Η ΟΑ αντιθέτως, ήταν μες στα χρέη, κάθε χρόνο οι υπηρεσίες της υποβαθμίζονταν όλο και περισσότερο και οι καθυστερήσεις ήταν ατελείωτες. Και εκτός όλων αυτών, είχε πολύ περισσότερους εργαζόμενους απ' ότι χρειαζόταν, και γι' αυτό πήγαινε απ' το κακό στο χειρότερο. Τί σε κάνει να πιστεύεις λοιπόν ότι η ΟΑ ήταν πρότυπο ενώ η Α3 δεν είναι; Ξεκολλήστε λίγο απ' την παλιά ΟΑ και μην τα βλέπετε όλα όπως θέλετε.

satcorfu":224p98qd said:
Τέλος, δεν ξέρω αν το έμαθες, αλλά τα προς πώληση α/δ, ΕΙΝΑΙ κερδοφόρα και τα κέρδη πάνε στο Υπουργείο Οικονομικών..
Δε γνωρίζω πολλά για τα περιφερειακά αεροδρόμια, όμως δεν καταλαβαίνω πώς είναι κερδοφόρα όταν όπως είπες εσύ ο ίδιος "σήμερα τους χαριζει το κράτος τα landing fees, check-in και security fees, οι φόροι είναι χαμηλοί, τα ενοίκια για τα γραφεία στα αεροδρόμια είαι χαμηλά κλπ."; Και κερδοφόρα πάντως να είναι, είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι το κράτος αδυνατεί να τα διαχειριστεί και να τα αναβαθμίσει οπότε πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου τα πουλάει. Τα αεροδρόμια πρέπει να αναβαθμιστούν και να αλλάξουν, ήδη φέτος υπήρχαν άπειρα παράπονα από τουρίστες για τα αεροδρόμια καθώς δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στην αύξηση του τουρισμού.
 
Re: Iδιωτικοποίηση περιφερειακών αεροδρομίων

nikath":199nd1xq said:
Η Aegean είναι μία υγιής εταιρεία με κέρδος που κάθε χρόνο γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική επεκτείνοντας το δίκτυό της και αγοράζοντας νέα αεροπλάνα. Η ΟΑ αντιθέτως, ήταν μες στα χρέη, κάθε χρόνο οι υπηρεσίες της υποβαθμίζονταν όλο και περισσότερο και οι καθυστερήσεις ήταν ατελείωτες. Και εκτός όλων αυτών, είχε πολύ περισσότερους εργαζόμενους απ' ότι χρειαζόταν, και γι' αυτό πήγαινε απ' το κακό στο χειρότερο. Τί σε κάνει να πιστεύεις λοιπόν ότι η ΟΑ ήταν πρότυπο ενώ η Α3 δεν είναι; Ξεκολλήστε λίγο απ' την παλιά ΟΑ και μην τα βλέπετε όλα όπως θέλετε.
Το θέμα δεν είναι αν οι ιδιοκτήτες και μέτοχοι βγάζουν κέρδη , αλλά αν εσύ και εγώ έχουμε κέρδος απο την λειτουργία της... σίγουρα όσοι απολύθηκαν- κατι για το οποίο δεν αναφέρθηκες- δεν είχαν κέρδος.. απο πού συμπεραίνεις οτι ανέφερα την παλιά ΟΑ ως εταιρεία πρότυπο? Εγώ ανέφερα κάποιους απο τους πιό σοβαρούς κατα τη γνώμη μου λόγους που έφτασαν την εταιρεία στο σημείο να ξεπουληθεί για ενα κομμάτι ψωμί.. ελπιζω να μην έχεις άλλη άποψη, γιατί σου θυμίζω μόνο οτι η πώληση των slots και των γραφείων σε ξένες πόλεις απο τον Βγενόπουλο του απέφερε και άμεσο κέρδος.

nikath":199nd1xq said:
Δε γνωρίζω πολλά για τα περιφερειακά αεροδρόμια, όμως δεν καταλαβαίνω πώς είναι κερδοφόρα όταν όπως είπες εσύ ο ίδιος "σήμερα τους χαριζει το κράτος τα landing fees, check-in και security fees, οι φόροι είναι χαμηλοί, τα ενοίκια για τα γραφεία στα αεροδρόμια είαι χαμηλά κλπ."; Και κερδοφόρα πάντως να είναι, είναι ΠΡΟΦΑΝΕΣ ότι το κράτος αδυνατεί να τα διαχειριστεί και να τα αναβαθμίσει οπότε πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου τα πουλάει. Τα αεροδρόμια πρέπει να αναβαθμιστούν και να αλλάξουν, ήδη φέτος υπήρχαν άπειρα παράπονα από τουρίστες για τα αεροδρόμια καθώς δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στην αύξηση του τουρισμού.
Τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν πάνω απο 100εκ. το χρόνο κέρδη ( οχι τζίρο) απο τα σπατόσημα, ενοίκια, κλπ αν και δίνουν τεράστια ποσά για τον καθαρισμό και το security που ήδη είναι ιδιωτικά και οι εργαζόμενοί τους παίρνουν 3 & 60 ( κοινώς ψίχουλα). Αν εισέπραταν και όσα παρέχονται δωρεάν, τότε το ποσο θα ανέβαινε παραπάνω.
Αν κατα τη γνώμη σου σωστά κάνει και τα πουλάει, δεν ενδιαφέρεσαι να μάθεις τους όρους και το αντίτιμο ? η απλά θέλεις να τα δώσουμε όσο όσο? και οταν τα δώσουμε απο που θα αντικατασταθούν τα "ζεστά¨λεφτά που έμπαιναν ? μήπως θα δίνει ο ιδιώτης αυτα τα ποσά στο κράτος ? θα δεχτείς να χρηματοδοτείς τη λειτουργία των μικρών α/δ? αν όχι, πές το καθαρά !!!
Τέλος, που ήταν τα άπειρα παράπονα των τουριστών? γνωρίζω περιπτώσεις ,αλλά "άπειρα" δεν νομίζω... μην τα λέμε όπως τα θέλουμε. Μπορεί καλλιστα το κράτος να επιστρέφει, όπως οφείλει άλλωστε γιατι το σπατόσημο είναι ανταποδοτικό, αν όχι όλο , τουλάχιστον μέρος των εσόδων και να γίνονται άνετα όσες συντηρήσεις και βελτιώσεις χρειάζονται...π.χ. για το αεροδρόμιο της Κέρκυρας , οι όσες βελτιώσεις χρειάζονται ,αρκεί το 30-50% των εσόδων μιας χρονιάς για να γίνουν. Το ποσό που ακούγεται οτι κυμαίνεται να δώσει ο επενδυτής , δεν ξεπερνάει τα έσοδα 3-4 χρόνων, αλλα αυτός θα τα πάρει για 50 χρόνια, πέρα δηλαδή απο τη δική μου ζωή !! Ο νοών νοήτω !
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top