Iberia στην Ελλάδα

Re: Iberia στην Αθήνα

η πτηση δεν ειναι ιδιαιτερα "μικρης διαρκειας" οπως λες, ειναι απο τις πιο μακρυνες ευρωπαικες πτησεις για μας, η συνολικη παραμονη στο αεροπλανο ξεπερνα τις 4 ωρες.
η τιμη που βρηκες ειναι καλη. ο χωρος στα καθισματα τους ειναι απο τους χειροτερους που εχω συναντησει. αν εισαι ψηλος θα εχεις προβλημα. οι τσεπες των καθισματων βρισκονται ψηλα πισω απο το κεφαλι του καθε καθισματος για εξοικονομηση χωρου, αλλα αυτο κανει την κατασταση χειροτερη γιατι γενικα νοιωθεις τον μπροστινο σου εκνευριστικα κοντα! οταν ταξιδεψεις θα καταλαβεις τι εννοω.
overall ειναι η καλυτερη επιλογη σου για τη Μαδριτη.
 
Re: Iberia στην Αθήνα

Αν η απόσταση των καθισμάτων είναι όπως στα 737-300/400 που είχε η κρατική Ο.Α είναι καλά.Πάντως χειρότερα από το MD82 που είχε μισθώσει από τη skywings δεν πιστεύω να είναι!!!
 
Re: Iberia στην Αθήνα

η αποσταση των καθισματων στα 737 της παλιας ΟΑ ηταν μια χαρα, δε συγκρινεται με αυτο της ΙΒ
 
Re: Iberia στην Αθήνα

Ταξίδεψα πρόσφατα Αθήνα - Μελίγια (μέσω Μδρίτης με iberia). Mέτρια εξυπηρέτηση. Απαράδεκτο φαγητό στην πτήση Μαδρίτη Αθήνα. Στο σκέλος Μαδρίτη - μελίγια με την θυγατρική της air nustrum πρόσφερε μονο αναψυκτικό - κριτσινάκια δεν ειχε τίποτα ζεστό καφέ τσαι διάρκεια πτήσης 2 ώρες.
 
Re: Iberia στην Αθήνα

Η Iberia δεν είναι τόσο κακή όσο θέλουν μερικοί να μας την παρουσιάσουν. Η πτήση από Αθήνα-Μαδρήτη την έκανα με Α321 οι θέσεις είχαν αρκετό διάκενο και το αεροπλάνο ήταν περιποιημένο αλλά όχι πεντακάθαρο. Υπήρχαν σημεία στις θέσεις και στην σιδεριά που προσαρμόζονται οι θέσεις που δεν ήταν καθαρά. Γενικά οι θέσεις ήταν βολικές είμαι 1,79 και δεν αισθάνθηκα εγκλωβισμένος. Η εξυπηρέτηση ήταν επαγγελματική όχι όμως φιλική. Το πλήρωμα αποτελείτο από 1 αεροσυνοδό και 3 φροντιστές. Μας πρόσφεραν ελληνικές εφημερίδες (2) και ένα γεύμα. Όταν ζήτησα επιπλέον καφέ ήταν πρόθυμοι να με εξυπηρετήσουν. Για περίπου 4 ώρες πτήση τι άλλο μπορείς να απαιτείς. Η πτήση από Μαδρίτη-Καράκας ήταν με ένα Α340-600 είχε διαφορετικά καθίσματα από το Α321. Ήταν παλαιάς σχεδίασης και δεν υπήρχαν προσωπικές οθώνες. Υπήρχαν στον τοίχο, οι οποίες δεν είχαν και καλή λήψη και οι δύο ταινίες ήταν πολύ κακές. Η εξυπηρέτηση φροντισμένη και το πλήρωμα όλο αεροσυνοδοί και μιλούσαν άψογα αγγλικά. Προσέφεραν αρκετές εφημερίδες και 1 αγγλόφωνη και από φαγητό ένα γεύμα και ένα πρωινό. Είχα παραγγήλει ειδικό φαγητό και ήταν νοστιμότατο. Οι αεροσυνοδοί πρόθυμες να σε εξυπηρετήσουν, επειδή είχα πρόβλημα με την επόμενη πτήση για Κουρασάο μία αεροσυνοδός με βοήθησε με το να μεταφράσει στην συνοδό εδάφους που δεν μίλαγε αγγλικά τι ζητούσα. Το μόνο πρόβλημα με την εταιρεία είναι ότι στο πρόγγραμά της λέει ότι η πτήση είναι 9 ώρες, ο πιλότος μας ανακοινώνει ότι η πτήση θα είναι 9 ώρες 30 λεπτά και στο τέλος η πτήση γίνεται σε 10 ώρες. Δεν ήταν μεμονομένο περιστατικό γιατί μία αεβδομάδα παρακολουθούσα το http://www.flightstats.com και οι πτήσεις είχαν από 28 λεπτά μέχρι 1 ώρα καθηστερήσεις. Υπάρχουν καθηστερήσεις στις πτήσεις από Βαρκελώνη που περιμένει το αεροσκάφος να γίνει η μετεπιβήβαση, αλλά το χειρότερο είναι οι καθηστερήσεις λόγω αεροδρομίου, το αεροσκάφος περίμενε σε δύο διασταυρώσεις να περάσουν άλλα αεροσκάφη. Ο σχεδιασμός του αεροδρομίου είναι προβληματικός, εντύπωση προξενεί γιατί είναι σχετικά νέο αεροδρόμιο και υπάρχει αρκετός επίπεδος χώρος. Η πτήσεις για Λίμα γίνονται με νεότερο αεροσκάφος Α340 στο οποίο οι θέσεις έχουν προσωπικές οθώνες. Όλα τα αεροσκάφη δεν έχουν υποδοχή ρεύματος για Η/Υ. Εντύπωση ακόμη προξενεί η πληρώτητα των πτήσεων, και οι δύο πτήσεις ήταν περίπου 95% γεμάτες αλλά και οι πτήσεις της Λατινικής Αμερικής είχαν την ίδια πληρώτητα.
 
Re: Iberia στην Αθήνα

Belavia ευχαριστώ και για τη δική σου εμπειρία!
 
Re: Iberia στην Αθήνα

Από τις 9 εβδομαδιαίες πτήσεις στο MAD-ATH τη χειμερινή σεζόν, 1 θα εκτελείται με το CR9 της Air Nostrum! 3.30 ώρες στο Canadair και όποιος αντέξει!

Code:
IB/YW 8030	MAD	18:30	ATH	23:00	CR9	0	-----6-     03:30       4       -   05 Nov   24 Mar
IB/YW 8031	ATH	07:20	MAD	10:00	CR9	0	------7     03:40       -       4   06 Nov   18 Mar
 
Re: Iberia στην Αθήνα

προσωπικα δε θα με χαλαγε καθολου, αν και ουδεις θα καταλαβει τη διαφορα, στα Airbus της Iberia ειναι ετσι κι αλλιως πολυ στριμωγμενα τα πραγματα ;)
 
Re: Iberia στην Αθήνα

Και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω την εμμονή για τα Α319/20/21. Όταν θα πήγαινα Μπαχρέϊν με Embraer ERJ190 ένας φίλος έμεινε έκπληκτος το πόσο θα ταλαιπωριόμουνα. Εγώ πάντως πέρασα απίθανα ήταν πολύ ποιο καλύτερες οι θέσεις του και οι οθόνες ήταν μεγαλύτερες από αυτές των Α3χχ.
Συμφωνώ απόλυτα με τον προλαλήσαντα ότι τα Α320 της ΙΒ δεν είναι και τα ποιο φιλικά προς τον επιβάτη, άσε και αυτά τα φυλλάδια που τα έχεις συνεχώς στην μούρη. Τώρα εάν τo CR900 της Air Nostrum έχει και IFE που δεν νομίζω (από ότι ξέρω μόνον η Air Canada Jazz έχει) αν και της Air Nostrum είναι πρόσφατα α/φ (παρελήφθησαν 1 τον 12/05- 6 α/φ το 2006 και τα 4 α/φ το 2007. Εάν έχει IFE τόσο το καλύτερο γιατί τα Α320 της ΙΒ δεν έχουν τίποτα.
Το μόνο μειονέκτημα μπορεί να είναι ότι δεν θα σερβίρουν ζεστό φαγητό, και το φαγητό της ΙΒ δεν είναι άσκημο.
Εκτός και αν έχει γίνει ειδική συμφωνία αλλά το α/φ δεν έχει galley.
 
Re: Iberia στην Αθήνα

Άλλο το E-Jet και άλλο το CRJ. Το ERJ παίζει σε επίπεδα άνεσης ενός 320 αν και θεωρείται regional. Τα CRJ από την άλλη έχουν θέματα τόσο σε εσωτερικό ύψος και overhead bins όσο και σε πλάτος.
 
Top