Η P.Ι.Α. τρώει ban...

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διάβασα γιατί απλά η συντήρηση που έκανε στα 747 και στα 310 δεν ήταν στα στανταρ που έθετε η Ε.Ε. Επίσης έλεγε οτι τον Ιούνιο, η Ε.Ε. είχε αποσύρει τους περιορισμούς σε 11 από τα αεροπλάνα του στόλου της και τώρα (28/11) απέσυρε απο όλο το στόλο το "ban" που είχε.
 
Στις 2/12/24 η EASA αποφάσισε να άρει το Ευρωπαϊκό ban στην PIA (που ήταν σε ισχύ από το 2020) και η εταιρία θα ξαναρχίσει τις Ευρωπαϊκές πτήσεις της καταρχήν για Παρίσι CDG. Θα ζητήσει δε από τη Μ. Βρετανία να της επιτρέψει να ξεκινήσει πτήσεις και για 3 Βρετανικά αεροδρόμια (Birmingham, London-Heathrow & Manchester). Το ban είχε ξεκινήσει μετά από εκείνο το "απερίγραπτο" δυστύχημα του Α320 που έβγαλε στην επιφάνεια ότι το 25% των πιλότων είτε είχαν ελλιπή εκπαίδευση είτε είχαν πλαστά πτυχία.
Λέτε να τη δούμε και προς τα μέρη μας; :rolleyes:
 
Last edited:
Επίσης υπάρχει και η Air Blue που μπορεί πλέον να πετάξει προς Ευρώπη και έχει φορτώσει ήδη το Μάντσεστερ σαν προορισμό.
Πληροφοριακά η κίνηση μεταξύ Πακιστάν και Ευρώπης τα προηγούμενα χρόνια, με την Αθήνα να κρατάει από Λαχόρη.

MXP/LHE - 38K
MXP/ISB - 36K
BCN/ISB - 35K
BCN/LHE - 34K
CDG/ISB - 33K
FRA/LHE - 32K
OSL/ISB - 27K
CDG/LHE - 25K
OSL/LHE - 18K
MAD/LHE - 17K
ATH/LHE - 16K
CPH/ISB - 15K
FRA/ISB - 15K
CPH/LHE - 14K
 
Top