aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.216
- Likes
- 2.477
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Το ερώτημα είναι, κατά πόσον είναι οι εταιρίες αυτού του είδους, αυτό το οποίο επικαλούνται ότι είναι. Οι υπό εξέταση παράμετροι είναι πολλές:
α) Ώρες πτήσεων (καλές οι τιμές για το Βερολίνο με την U2 αλλά σε περίπτωση που θες να πετάξεις για Ταλλίν, θα πρέπει να διανυκτερεύσεις, μια και είναι μία από τις τελευταίες αφίξεις της ημέρας).
β) Υπεραξία: είναι γεγονός ότι σε περιόδους μεγάλης ζήτησης οι ναύλοι που ζητούν ορισμένες εταιρίες ξεπερνούν κάθε πρόβλεψη. Κλασικό παράδειγμα στην Ελλάδα, το Λονδίνο με την ΕΖΥ να ξεπερνάει ακόμα και το Υ class της ΟΑ.
γ) Έξτρα χρεώσεις (αποσκευές, preassigned seating κλπ.), κάτι που οι άλλοι το παρέχουν δωρεάν στους περισσότερους ναύλους ή το ηλεκτρονικό check in
δ) Προσβάσιμότητα σε κέντρα πόλεων με οικονομικό/άνετο τρόπο. Το να πρέπει να πας στη Φρανκφούρτη με μία προσφορά της Α3 και μετά να πρέπει να πάς στο Hahn για να πετάξεις με μία άλλη "χαμηλού κόστους" δεν είναι ό,τι καλύτερο ή το να πάς ORY τα ξημερώματα με οικονομικό μέσο...
ε) Και σημαντικότερο: Ευελιξία. Η ΕΖΥ διαφημίζει τη δυνατότητα αλλαγών. Αυτό ακούγεται ωραίο. Το τελικό ποσό όμως ενδεχομένως να ξεπερνάει κάθε δυσοίωνη πρόβλεψη...
στ) Εμπειρίες: ωραίο το 319 της EZY για το Ταλλίν, αλλά το αντίστοιχο της ΑΥ για Ελσίνκι και η Finncom για Ταλλίν πρέπει να είναι καλύτερα (αρκεί να σου περισσεύει το ρευστό, για να ζήσεις αυτήν την πολυτέλεια).
Γενικός κανόνας: σύγκριση, αξιολόγηση, απόφαση...
(ΥΓ Τα παραδείγματα είναι εντελώς ενδεικτικά... χωρίς παρεξήγηση...)
α) Ώρες πτήσεων (καλές οι τιμές για το Βερολίνο με την U2 αλλά σε περίπτωση που θες να πετάξεις για Ταλλίν, θα πρέπει να διανυκτερεύσεις, μια και είναι μία από τις τελευταίες αφίξεις της ημέρας).
β) Υπεραξία: είναι γεγονός ότι σε περιόδους μεγάλης ζήτησης οι ναύλοι που ζητούν ορισμένες εταιρίες ξεπερνούν κάθε πρόβλεψη. Κλασικό παράδειγμα στην Ελλάδα, το Λονδίνο με την ΕΖΥ να ξεπερνάει ακόμα και το Υ class της ΟΑ.
γ) Έξτρα χρεώσεις (αποσκευές, preassigned seating κλπ.), κάτι που οι άλλοι το παρέχουν δωρεάν στους περισσότερους ναύλους ή το ηλεκτρονικό check in
δ) Προσβάσιμότητα σε κέντρα πόλεων με οικονομικό/άνετο τρόπο. Το να πρέπει να πας στη Φρανκφούρτη με μία προσφορά της Α3 και μετά να πρέπει να πάς στο Hahn για να πετάξεις με μία άλλη "χαμηλού κόστους" δεν είναι ό,τι καλύτερο ή το να πάς ORY τα ξημερώματα με οικονομικό μέσο...
ε) Και σημαντικότερο: Ευελιξία. Η ΕΖΥ διαφημίζει τη δυνατότητα αλλαγών. Αυτό ακούγεται ωραίο. Το τελικό ποσό όμως ενδεχομένως να ξεπερνάει κάθε δυσοίωνη πρόβλεψη...
στ) Εμπειρίες: ωραίο το 319 της EZY για το Ταλλίν, αλλά το αντίστοιχο της ΑΥ για Ελσίνκι και η Finncom για Ταλλίν πρέπει να είναι καλύτερα (αρκεί να σου περισσεύει το ρευστό, για να ζήσεις αυτήν την πολυτέλεια).
Γενικός κανόνας: σύγκριση, αξιολόγηση, απόφαση...
(ΥΓ Τα παραδείγματα είναι εντελώς ενδεικτικά... χωρίς παρεξήγηση...)