Η LTU συνεχίζει και το Χειμώνα με charter...

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ti λες ρε? Ντυσσελντορφ-Θεσσαλονικη-Αθηνα δεν ήταν? μην μας τρελαίνεις πρωι πρωι!! :D
 
Ήταν πριν αρκετούς μήνες (σχεδόν στις αρχές μόνο). Αν διάβαζες το trip report μου θα το γνώριζες καλύτερα :D :D
 
Exocet":tedu18ok said:
Αν βγάλουμε έξω την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που λόγω μεγέθους είναι σε άλλη κατηγορία δεν καταλαβαίνω από που εως που η Καβάλα είναι μέσα στο καταχείμωνο τουριστικός προορισμός!!
Η όπως έγραψε ο jetflight από που εως που ρε παιδιά είναι προορισμός το χειμώνα η Αλεξανδρούπολή?????
:)

Δηλαδή, οι κάτοικοι της Ανατ. Μακεδονίας και της Θράκης δεν ταξιδεύουν προς εξωτερικό και ειδικότερα προς Γερμανία? Μην ξεχνάμε ότι το αεροδρόμιο "Μέγας Αλέξανδρος" εξυπηρετεί ολόκληρη την περιοχή Δράμας-Καβάλας-Ξάνθης ενώ το LGAL, τον Εβρο και την Κομοτηνή.

Όσο για την Κέρκυρα, ή την Κρήτη, μην ξεχνάμε το μεγάλο αριθμό των Ευρωπαίων που έχουν αποκτήσει, πλέον, μόνιμη κατοικία στα νησιά, γεγονός που δικαιολογεί την ύπαρξη πτήσεων προς Ευρώπη (κυρίως τακτικών) σε όλη τη διάρκεια του έτους. ;)

Akis":tedu18ok said:
Ήταν πριν αρκετούς μήνες (σχεδόν στις αρχές μόνο).

Πάντως, αυτό συνεχιζόταν άτυπα μέχρι και το Μάιο, κάποιες φορές το μήνα (όχι συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας).
 
xristos":2g8e6kfa said:
Πάντως, αυτό συνεχιζόταν άτυπα μέχρι και το Μάιο, κάποιες φορές το μήνα (όχι συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας).
Ανάλογα με την πληρότητα γινόταν. Συγχωνεύσεις a la Olympic ;)
 
dtrach":17uwx5wm said:
ναι όμως ο γερμανος ή ο σουηδός πρέπει να βρουν και ξενοδοχείο να μείνουν αλλά είναι όλα κλειστά :rolleyes:

Όχι απόλυτα σωστό φίλε dtrach , για τα μεγέθη των χειμερινών επισκεπτών (που σαφώς ακόμα και με μεγάλη αύξηση της κίνησης έχουν τεράστια διαφορά από τα εκατομμύρια του καλοκαιριού ) τα ξενοδοχεία που υπάρχουν επαρκούν.
Γνωρίζω πολλά ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα που λειτουργούν όλο το χρόνο , και στην τελική αν έρθει κόσμος και γίνονται κρατήσεις ακόμα και αυτά που κλείνουν θα ανοίξουν...
 
xristos":631wsidb said:
Exocet":631wsidb said:
Αν βγάλουμε έξω την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη που λόγω μεγέθους είναι σε άλλη κατηγορία δεν καταλαβαίνω από που εως που η Καβάλα είναι μέσα στο καταχείμωνο τουριστικός προορισμός!!
Η όπως έγραψε ο jetflight από που εως που ρε παιδιά είναι προορισμός το χειμώνα η Αλεξανδρούπολή?????
:)

Δηλαδή, οι κάτοικοι της Ανατ. Μακεδονίας και της Θράκης δεν ταξιδεύουν προς εξωτερικό και ειδικότερα προς Γερμανία? Μην ξεχνάμε ότι το αεροδρόμιο "Μέγας Αλέξανδρος" εξυπηρετεί ολόκληρη την περιοχή Δράμας-Καβάλας-Ξάνθης ενώ το LGAL, τον Εβρο και την Κομοτηνή.

Όσο για την Κέρκυρα, ή την Κρήτη, μην ξεχνάμε το μεγάλο αριθμό των Ευρωπαίων που έχουν αποκτήσει, πλέον, μόνιμη κατοικία στα νησιά, γεγονός που δικαιολογεί την ύπαρξη πτήσεων προς Ευρώπη (κυρίως τακτικών) σε όλη τη διάρκεια του έτους. ;)

Akis":631wsidb said:
Ήταν πριν αρκετούς μήνες (σχεδόν στις αρχές μόνο).

Πάντως, αυτό συνεχιζόταν άτυπα μέχρι και το Μάιο, κάποιες φορές το μήνα (όχι συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας).

Χρήστο νομίζω πως παρεξηγήθηκε αυτό που είπα .
Σαφώς και υπάρχει κόσμος από τη θράκη που θέλει να ταξιδέψει Γερμανία (να υποθέσω φοιτητές και κυρίως μετανάστες/συγγενείς μεταναστών )
Και γιαυτό τόνισα την παράμετρο αυτή.
Μάλλον απίθανο όμως να γίνεται για λόγους χειμερινού τουρισμού , πολύ απλά γιατί τα μέρη είναι ακατάλληλα για χειμερινό τουρισμό , και ειδικά για τουρίστες από τη Γερμανία.
Η Κρήτη παίζει σε άλλη κατηγορία λόγω γεωγραφικής θέσης αλλά και λόγω τουριστικών υποδομών , και φυσικά μπορεί άνετα να δέχεται πτήσεις charter όλο το χειμώνα .
:)
 
Οι κερκυραιοι εδω και πολυ καιρο δεν επιζητουν μονο καποιες λιγες χειμερινες πτησεις Τσαρτερ,αλλα ζητανε και τακτικες.
Θυμηθειτε το αιτημα τους στην Air Berlin(Ασχετα οτι δεν τους βγηκε) και την προσφατη προταση στον κ Βασιλακη για δρομολογια της Α3 προς το Λονδινο.
Για να το ζητανε κατι θα ξερουν.Δεν ειναι καινουργιοι στο χωρο του τουρισμου και σιγουρα ολοι ξερουμε οτι εχουν πολλες ελπιδες επιτυχιας τα τουριστικα μερη της χωρας μας και το χειμωνα.
Ενα επιτυχημενο παραδειγμα ειναι οι Βαλεαριδες οπου το χειμωνα εχουν αναλογο καιρο και με την Κερκυρα και με τη Καβαλα,αλλα δεχονται αρκετες πτησεις Τσαρτερ και οχι μονο.
Απο τη στιγμη που καποιοι θελουν τον ποιοτικο τουρισμο θα πρεπει να δοκιμασουν αναλογα μοντελα με αυτα των βαλεαριδων,ετσι ωστε πολλοι εργαζομενοι στον τουρισμο να δουλευουν μονιμα ολο το χρονο.Ενα σοβαρο χτυπημα στην ανεργεια των περιοχων αυτων τουλαχιστον.
 
jetflight":7nfeq1q2 said:
Οι κερκυραιοι εδω και πολυ καιρο δεν επιζητουν μονο καποιες λιγες χειμερινες πτησεις Τσαρτερ,αλλα ζητανε και τακτικες.
Θυμηθειτε το αιτημα τους στην Air Berlin(Ασχετα οτι δεν τους βγηκε) και την προσφατη προταση στον κ Βασιλακη για δρομολογια της Α3 προς το Λονδινο.
Για να το ζητανε κατι θα ξερουν.Δεν ειναι καινουργιοι στο χωρο του τουρισμου και σιγουρα ολοι ξερουμε οτι εχουν πολλες ελπιδες επιτυχιας τα τουριστικα μερη της χωρας μας και το χειμωνα.
Ενα επιτυχημενο παραδειγμα ειναι οι Βαλεαριδες οπου το χειμωνα εχουν αναλογο καιρο και με την Κερκυρα και με τη Καβαλα,αλλα δεχονται αρκετες πτησεις Τσαρτερ και οχι μονο.
Απο τη στιγμη που καποιοι θελουν τον ποιοτικο τουρισμο θα πρεπει να δοκιμασουν αναλογα μοντελα με αυτα των βαλεαριδων,ετσι ωστε πολλοι εργαζομενοι στον τουρισμο να δουλευουν μονιμα ολο το χρονο.Ενα σοβαρο χτυπημα στην ανεργεια των περιοχων αυτων τουλαχιστον.

Ωραία είναι αυτά jetflight χρόνια αυτό λένε όλοι, για τουρισμό όλο το χρόνο κτλπ , η ουσία είναι ότι δεν πέτυχε μέχρι στιγμής για πολλούς λόγους όχι για ανάλυση επί του παρόντος.

Βαλεαρίδες , δηλαδή μιλάμε για Μαγιόρκα , Ίμπιζα κτλπ.
Τι σχέση έχουν αυτά τα μέρη με την Καβάλα? - Καμία....
(Και δε μιλάω για υποδομές ,αεροδρόμιο κτλπ μόνο , μιλάω και για τον καιρό , μην τρελαθούμε ότι έχει ίδιο κλίμα η Καβάλα με την Ίμπιζα ή τη Σητεία το χειμώνα!

Η Κέρκυρα είναι ένα πολύ όμορφο νησί , με σχετικά καλές υποδομές και σαφώς "παίζει" στην πρώτη εθνική (μαζί με Ρόδο , Κρήτη κτλπ )
Πιστεύω ότι είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες να πιάσουν ακόμα και τακτικές πτήσεις chartet το χειμώνα (λέγοντας τακτικές εννοούμε 3-4 φορε την εβδομάδα)
Σε ότι αφορά την aegean δύσκολο το βλέπω , η aegean είναι κλασική εταιρία και όχι χαμηλού κόστους , δεν ξέρω αν θα της έβγαινε...
Οι περισσότερες πτήσεις charter συνδυάζονται με ξενοδοχεία και γενικά ολοκλρωμένα πακέτα διακοπών , η aegean δεν έχει καθόλου σχέση με αυτό το χώρο.
 
Η Α3 εχει μια εστω και μικρη σχεση με πτησεις Τσαρτερ.
Συμφωνω μαζι σου οτι στην Κερκυρα η LT θα εχει μεγαλυτερες πιθανοτητες επιτυχιας αν και με μια πτηση μονο σιγουρα δεν θα μπορουν να ειναι οι περισσοτερες επιχειρησεις ανοιχτες.
Παρολα αυτα η Κερκυρα πλησιαζει σε πολλα σημεια το μοντελο των Βαλεαριδων και δεν θα αργησει και ο καιρος που μπορει να γινει το ιδιο.
Το θεμα ειναι οτι για να φτασει σε τοσο πολυ υψηλα επιπεδα τουρισμου θα πρεπει να ξεκοψει απο την ολοκληρωτικη σχεδον εξαρτηση με πτησεις Τσαρτερ χωρις να σημαινει αυτο πληρης αποκοπη φυσικα.
Επειδη οι ξενοι ειναι λογικο να ειναι καπως επιφυλακτικοι στραφηκαν και προς τους Ελληνες(Α3).Η Α3 εαν θελει να αποδειξει οτι ειναι μια αναπτυσσομενη εταιρια καλο ειναι να εξετασει σοβαρα αυτη την προταση και να δημιουργησει νεα μη αθηνοκεντρικα δρομολογια κατα τα προτυπα αναλογων ξενων εταιριων.Π.χ η Air One ξεκιναει εβδομαδιαιο δρομολογιο Πεσκαρα-Κερκυρα,Ντουμπροβνικ και Σπλιτ.Ας δοκιμασει εστω και ετσι δειλα η Α3 δεν θα χασει.
 
oi touristes erxontai sthn ellada mono gia thalasa ?
to xeimona erxontan souhdoi sthn chalkidikh gia golf........
arxizei o tourismos kai anaptysetai siga siga kai to xeimona ....

me thn gwi to xeimona h pthsh eixe kai polous germanous touristes ...
den gemize mono0 me metanastes , filous ksaderfia kai soi .....

oi etaireies den einai pleon toso xazes kai na ksekinan dromologia sto asxeto .....

ara yparxei kati pou den kseroume .....
 
Top